JBL:n suodattimet ja varaosat

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen

JBL:n suodattimet ja varaosat

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

No niin, uusi ketju avattu yleiskeskustelulle JBL:n suodattimista (sen enempää erittelemättä sisäisiin tai ulkoisiin) ja niiden varaosista. Keskusteluhan alkoi jo tuolla eräässä toisessa ketjussa (http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 7&t=199662), mutta tehdään nyt tälle sitten ihan oma aihe, niin on kaikki tyytyväisiä ;).

Keskusteluhan lipesi noihin varaosiin (ulkosuodatinten osalta) ja mistä niitä saisi hankittua. Lainaan tähän ramdacin kirjoittaman tekstin tuolta toisesta ketjusta:
ramdac kirjoitti:Jos muualta ei saa JBL varaosia, menee http://www.ebay.de/ ja kirjoittaa hakukenttään jbl rotor, alkaa roottoreita näkymään.
Esimerkiksi tossa alla olevassa linkissä näkyy ainakin nyt roottoreita ja akseleita.

http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=jbl+ ... &_from=R40
Kiitoksia ramdacille vinkistä, lisää linkkejä/kauppapaikkoja voisi koota tähän ketjuun. Aloitetaan nyt ulkomaisista, kun ei taida kotimaisia hankintapaikkoja olla (?). Saa sitten ainakin jostain hankittua osia, jos tarve tulee. Vaikka itse kirjoitinkin (jo poistettuun) kommenttiin em. ketjuun, että ostaisin mieluusti varaosat Suomesta tai suomalaisesta verkkokaupasta ja olisi hyvä, jos näitä joku liike ottaisi valikoimiinsa. Pitänee antaa vinkkiä, kun JBL:n tuotteiden omistajia alkaa pikku hiljaa olemaan tässäkin maassa. :)
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Teemu Salonen

Re: JBL:n suodattimet ja varaosat

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Suomen akvaariotukku tuo maahan jbl tuotemerkkiä. Siten kaikki jbl varaosat on saatavissa kaikista niistä myymälöistä, joiden valikoimiin suomen akvaariotukun tuotteet kuuluvat.

Lähintä jälleenmyyjää voi tiedustella puhelimitse: 09-836 6420 tai sähköpostilla jukka.aaltonen@lemmikki.com
Debugger
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Debugger »

Minä tein omassa kotokaupungissa kauppiaan kanssa kontrahdin. Varmistettiin että osia saa ja hän otti asiasta selvää. Kaikkea saa ja heti hän tilasi letkua sekä pari muuta kuluvaa osaa, ikäänkuin hyllyyn vain ja ainoastaan minua ja omaa JBL laitettani varten. Tämä on palvelua.
Minä kerkiän portille 0,8 sekunnissa, entä sinä?
My love: Chiclidae
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Debugger kirjoitti:Minä tein omassa kotokaupungissa kauppiaan kanssa kontrahdin. Varmistettiin että osia saa ja hän otti asiasta selvää. Kaikkea saa ja heti hän tilasi letkua sekä pari muuta kuluvaa osaa, ikäänkuin hyllyyn vain ja ainoastaan minua ja omaa JBL laitettani varten. Tämä on palvelua.
Samaa itsekin pohdin kun kävin pitkästä aikaa "kivijalkaliikkeessä", jossa tietenkin meni myös kalaostoksiin 120 egee :mrgreen: . Pitääpä ottaakin kyseinen asia esille...ja tuskinpa täällä Stadin suunnilla olen ainut JBL-omistaja.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
akvaristi
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Debugger kirjoitti:Minä tein omassa kotokaupungissa kauppiaan kanssa kontrahdin. Varmistettiin että osia saa ja hän otti asiasta selvää. Kaikkea saa ja heti hän tilasi letkua sekä pari muuta kuluvaa osaa, ikäänkuin hyllyyn vain ja ainoastaan minua ja omaa JBL laitettani varten. Tämä on palvelua.

Hienoa kuulla, että asiakaspalvelu pelaa :). Pitääkin itse Turussa parin viikon päästä asioidessa koittaa muistaa tiedustella tätä samaista asiaa. Parasta olisi tietysti, jos akvaarioon.fissä suostuisivat ottamaan näitä valikoimiinsa edes jossain vaiheessa, kun tulee sieltä aika paljon tuota tarvikepuolta tilattua, täällä maalla kun kerran tulee asuttua.
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Kalakaverit
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS, SMAS, @#merivesi.fi

Viesti Kirjoittaja Kalakaverit »

akvaristi kirjoitti: Hienoa kuulla, että asiakaspalvelu pelaa :). Pitääkin itse Turussa parin viikon päästä asioidessa koittaa muistaa tiedustella tätä samaista asiaa.
Kyseisen merkin maahantuoja toimittaa tarvikkeita Turkuun joka viikko, varaston ollessa miltein varustettuna kaikkine nippeleineen mitä suodattimiin vain voi saada. Näiden saaminen sinne ei ole minkäänlainen ongelma, jos vain osaa kysyä asiasta. Hyvin varustellut liikkeet osaavat myös pitää varastoissaan varalta ne tärkeimmät varaosat laitteisiin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”