Ihan täällä omilla kotikonnuilla shoppailen ja AWn kautta

Vielä en ole itse ulkomailta tilannut mutta kai se on pakko jossainvaiheessa
Akvaariokurki: Sieltä oon ostanut ton Pineapple HM BF uroksen, jota ei voi enään kutsua niin HM kun sillä oli evärutto ja pyrstö ei aukea enään 180' :/ Toivottavasti taas joskus...? Sinne jäi iso kasa tosi hienoja muitakin Taistoja mut silloin tuo oli ainut joka miellytti. Ja nyt en uskalla edes mennä sinne että mitä kaikkee sieltä lähtis mukaan niin parempi pysyä poissa

Itäkeskuksen Faunatar: molemmat Red DR CT, White Pastell DR CT, Copper Dragon DR CT akat on sieltä ostettu

Osuin just sinne sillon kun kalat oli saapunut ja varasin ne heti! Sinne jäi paljon hienoja CT naaraita esim, Turqoise, Royal Blue, Red ja Yellow Kampotsean ym.. CT uroksiakin on joskus tosi hienoja! Kerran siellä oli Musta DDR CT ja joku jätti ostamatta ja meni liian myöhään ostamaan.. Oli joku osannut kerätä potin sieltä jo

Kupari10: Opaque HM ja Black Blue Lace DR CT akat on sieltä

Narm: Blue Marble HMPK naaras, Roayl Blue HM uros, Royal Blue HM naaras, Blue Marble HM naaras ja Super Black HM uros on sieltä.
Toi naaras tuli mulle poikasiensa kanssa. Poikaset oot ite kasvattanut aikuisiksi

Ostohetkellä ei ollut sukupuolistä ja väreistä tietoa. Onneksi nyt on!

Megaeläin Itäkeskus: Red DR CT uros ja Blue Marble HMPK uros, on nyt OHMPK

. Tuolla muuten halvat taistot AINA!
Faunatar Porvoo: Grizzeld CT uros
Tindra: Blue Mask HMPK pariskunta
Stockmann Helsinki: Red Butterfly VT uros

Siel on joskus tosi hienoja VT uroksia,jos niistä sattuu olemaan kiinnostunut... Tuon ostin värin takia vaan..
Tulkaahan tänne ostoksille