Taistopoikaset
Valvoja: Moderaattorit
Taistopoikaset
Minkä kokoisina poikaset voi siirtää isoon altaaseen (jossa kiilakylkiä,kolme taistonaarasta,kaksi haarniskamonnia ja imunuoliainen) tai laittaa myyntiin? Poikaset ovat nyt noin 2kk vanhoja. Ja mistä johtuu että yksi poikasista on ihan pienenpieni, kolme kertaa pienempi kuin muut?
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Re: Taistopoikaset
Minulakin kasvoi eri tahdissa poikaset, osa oli hirveen pieniä ja osa isoja!
Voit myydä, kuhan tunnistat sukupuolet...
Itse en ainakaan vielä laittaisi isoon altaaseen missä nuo kiilakyljet ja taisto naaraat ovat.
Voit myydä, kuhan tunnistat sukupuolet...
Itse en ainakaan vielä laittaisi isoon altaaseen missä nuo kiilakyljet ja taisto naaraat ovat.
Mulla kasvoi poikaset myös eri tahtia.
240L + 180L Miljoonakalojen, ja Platyjen kasvatusta eli niitä voi tiedustella koska vaan.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Meillä oli kanssa yksi kaikista muista pienempi kääpiökasvuiseksi luultu, niin tosi minipikkuruinen. Se sai nimekseen Susu ja Susu pääsi elelemään veljensä Fedorin kanssa samaan altaaseen.
Susu alkoi kasvaa huimaa vauhtia ja lopulta ihmetytti, miksei Fedor ollut kiinnostuntu siitä "siinä mielessä". Eräänä aamuna löysin Susun ja Fedorin tappelemasta pintakasveissa ja hiljakseen heränneet epäilykseni kävivät toteen: Susu olikin koiras. Tätä nykyä se on 200-litraisessa äitinsä kanssa ja se on meidän komein ja suurin taistokoiras ! Nimi koitettiin muuttaa Suloksi, mutta se oli niin mielletty jo Susuksi, joten Susuksi jäi.
Susu alkoi kasvaa huimaa vauhtia ja lopulta ihmetytti, miksei Fedor ollut kiinnostuntu siitä "siinä mielessä". Eräänä aamuna löysin Susun ja Fedorin tappelemasta pintakasveissa ja hiljakseen heränneet epäilykseni kävivät toteen: Susu olikin koiras. Tätä nykyä se on 200-litraisessa äitinsä kanssa ja se on meidän komein ja suurin taistokoiras ! Nimi koitettiin muuttaa Suloksi, mutta se oli niin mielletty jo Susuksi, joten Susuksi jäi.
527 l, 180 l, 107 l + 54 l sukarapulat, 2 kissaa ja tarantula.