EDIT: Mitä hienoin ja informaationtäyteisin avaus uudelle sivulle näköjään jälleen.

Missä te Helsingissä kävitte? Mä näen vain Espoo ja Vantaalaisia elukoitaJa tässä eiliseltä Helsingin ekskursiolta parit uudet tulokkaat:
Ei onneks jouduttu paljon kehä III sisäpuolella käymään. Ei turhaan sivistys tarttunut meihin maalaisiinJorg kirjoitti:Missä te Helsingissä kävitte? Mä näen vain Espoo ja Vantaalaisia elukoitaJa tässä eiliseltä Helsingin ekskursiolta parit uudet tulokkaat:![]()
Ette sitten kehdanneet tyhjin käsin lähteä Kimin kaupasta.
Ku kattelin mitä koralleja ostitte ois pitäny varata vielä hieman lisää. On vain tuo korallien ostaminen näkemättä sellasita arpapeliä.tate kirjoitti:Ei onneks jouduttu paljon kehä III sisäpuolella käymään. Ei turhaan sivistys tarttunut meihin maalaisiinJorg kirjoitti:Missä te Helsingissä kävitte? Mä näen vain Espoo ja Vantaalaisia elukoitaJa tässä eiliseltä Helsingin ekskursiolta parit uudet tulokkaat:![]()
Ette sitten kehdanneet tyhjin käsin lähteä Kimin kaupasta.. Kimi laajentaa liittymää
, ni siinä kohtaa jouduttiin kevyt pisto sivistykseen tekemään. Kyllähän sitä nyt aina jotain tarttuu mukaan. Hyvähän puodissa on meininki ja joustavaa, kun onnaa muutenkin, kun virkaaikana. Pohojosen akvaristit oli vaan kerinnyt varaamaan puol puotia ennenkuin me hitaat paikalle päästiin
.
Lohjanharjun ja Porvoon välinen läntti on yhtä kuin Helsinki meille maalaisille katsos.Jorg kirjoitti: Missä te Helsingissä kävitte? Mä näen vain Espoo ja Vantaalaisia elukoita![]()
Voi paska ja mä olen niitä kytännyAqualung kirjoitti:Bono estente!
Niin ja linssin läpi löysin Kimin fragista lasiruusunkin. Illemmalla sitten NaOH:ta 0,1ml kitusiin ja soon moro. Siis ei ole tarkoitus kritisoida mitään, kyllähän noita ja ties mitä kaikkea aina on.![]()
Eipä tuo mitään. Lasiruusuistä pääsee eroon silmänräpäyksessä. Liftarimantis ei olisi sitten enää hymyilyttänyt.K.S kirjoitti: Voi paska ja mä olen niitä kytänny
Tuotaa, mikäs on se rajapyykki miesten ja neitien sarjassa? Olis kiva tietää mihin sitä on joutumassa ja kenen meikkipeiliä sitä nyt katselee.make73 kirjoitti:Jokos tosta "neitien" sarjasta päästiin eroon ja siirryt "miesten" sarjaan ?
Kun ollaan jo turun möngerryksestä päästy jo niin mikä oli mutso granden koko?Aqualung kirjoitti:Muchomas grande nuevo allas laitettu tilausjonon jatkoksi.