Valvoja: Moderaattorit

tetra-76 kirjoitti:Miksiköhän minä en pääse kahtomaan noita teidän kuvia tuolta irc galleriasta? Sanoo, että ei ole hakutuloksia?

kalahullu123 kirjoitti:Hieno pytty Sammy_S! Pidän erityisesti taustasta (mikä tausta muuten?) ja kaloista. Onko tuolla borleyi-ukkeli vai onko näössäni jotain pahasti vialla?

Janichka kirjoitti:Harmittaa kun tuo tausta on niin "punainen" verrattuna noihin kivijäljitelmiin.... Saisikohan tuota eroa jotenkin valoilla muutettua? Tai jotenkin muuten?

Nature kirjoitti:Janichka kirjoitti:Harmittaa kun tuo tausta on niin "punainen" verrattuna noihin kivijäljitelmiin.... Saisikohan tuota eroa jotenkin valoilla muutettua? Tai jotenkin muuten?
itse tein niin että otin toisen loisteputken (edessä olevan) valaisimesta tykkänään pois, ja vuorasin sen valaisinkannen foliolla niin että heijastaa mahdollisimman paljon.
Nyt värit taustan ja kivijäljitelmien kanssa aika ok ja muutenkin muodostuu hienosti varjoja taustaan ja kiviin...
kalahullu123 kirjoitti:Todella tyylikäs allashan tuo on Janichka! Ei minusta taustan ja kivien erivärisyys mitään haittaa. Ainakin minulla kaikki mitä altaaseen muuttuu leväiseksi ja silloin kaikki on melko saman väristä. Onko sulla samat kivet tausta ollut jo pitkään?

Janichka kirjoitti:Nature kirjoitti:Janichka kirjoitti:Harmittaa kun tuo tausta on niin "punainen" verrattuna noihin kivijäljitelmiin.... Saisikohan tuota eroa jotenkin valoilla muutettua? Tai jotenkin muuten?
itse tein niin että otin toisen loisteputken (edessä olevan) valaisimesta tykkänään pois, ja vuorasin sen valaisinkannen foliolla niin että heijastaa mahdollisimman paljon.
Nyt värit taustan ja kivijäljitelmien kanssa aika ok ja muutenkin muodostuu hienosti varjoja taustaan ja kiviin...
Tuo sinun altaan värimaailma on just sellainen minkä haluaisinMinkälainen loisteputki on tuossa altaassa? Ja paljon on watteja?
Mikä tausta sulla muuten on?

Sammy_S kirjoitti:On tää miun Borleyi vähäsen isompi..![]()
Omassa laarissa valaisee 2x 36w arcadia freshwateria ja ja yksi sylvania aquastar.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa