Kuvia malawi-altaistanne
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Kuvia malawi-altaistanne
Hyvää päivää hyvät malawin harrastajat.
Olisi ihanaa saada nähdä minkälaisia altaita teillä on joten laittakaan linkkejä. Varmaan muutkin tykkäävät =) Laitan itse heti kun saan aikaa ladata koneella.
Olisi ihanaa saada nähdä minkälaisia altaita teillä on joten laittakaan linkkejä. Varmaan muutkin tykkäävät =) Laitan itse heti kun saan aikaa ladata koneella.
Kiitti, kiitti. Kuvassa olevat Back to nature taustat ovat tulossa myyntiin. Vink vink. Taustojen mitat on 150cm x 50cm, toista on lyhennetty n.20cm. Malliltaan näitä. Taustojen mukaan saa halutessaan laava- ja liuskekiviä, mitä on altaassa, itse asiassa kiveä on nykyään siellä aika paljon enemmän.beetle kirjoitti:Idefixin amme miellyttää mun silmää - hieno!
Myyn taustat, koska muutan altaan riutaksi. Pyyntihintaa en ole vielä päättänyt, mutta se on kyllä kolminumeroinen/kpl.
Oiijoi, hylkäätkö Malawit ihan kokonaan??Idefix kirjoitti:Kiitti, kiitti. Kuvassa olevat Back to nature taustat ovat tulossa myyntiin. Vink vink. Taustojen mitat on 150cm x 50cm, toista on lyhennetty n.20cm. Malliltaan näitä. Taustojen mukaan saa halutessaan laava- ja liuskekiviä, mitä on altaassa, itse asiassa kiveä on nykyään siellä aika paljon enemmän.beetle kirjoitti:Idefixin amme miellyttää mun silmää - hieno!
Myyn taustat, koska muutan altaan riutaksi. Pyyntihintaa en ole vielä päättänyt, mutta se on kyllä kolminumeroinen/kpl.

Meitin malaweilla hieman vihreämpää, ovat sopeutuneet hyvin koska rehevät kasvit tarjoavat hyviä piiloja, eivätkä siis tosiaan ole kasvinsyöjiä!
(leväbarbit herkkua...)
koko noin 250 l
Lahjoitetaan hyvään kotiin yksi ahkera, kolmivuorotyöhön tottunut, ruokapalkalla ahkeroiva talonmies. Noin 8cm "parrakas" partis (siis uros?)
Tässä tämä isompi altaani (540l). Ei kyllä näytä kovin hienolta nyt kun tiivistin kivet pelkäksi röykkiöksi, jotta saisin edes muutaman poikasen säilymään hengissä (pirun vaikea saada niitä tiineitä kaloja ylös ja toiseen altaaseen)...
Hienoja suunnitelmia olisi sisustuksesta, kun vain ehtisi toteuttamaan...

Hienoja suunnitelmia olisi sisustuksesta, kun vain ehtisi toteuttamaan...

Taustat ja kivet on Petriltä Akvaariokeskuksesta. Ne on lasikuitua.
Taustaa ei ole pakko vetää silikonilla kiinni akvaarioon, pysyy muutenkin.
Kivet ovat onttoja, joten kaloilla on pääsy niihin. Kivet on aivan uutta
tavaraa ja hinta ei ollut mitenkään paha. Taustakin on huomattavasti
halvempi kuin BTN.
Minun tausta oli 2 metriä leveä, leikkasin sen poikki ja sain siitä toiselle
sivulle taustan. Jätin väliin sisäsuodattimen paikan. Tein taustasta tiiviin
hyttysverkosta silikonin avulla, joten kalat eivät pääse sinne pakoon etc
niin ei tule harmeja.
Tekniikka (2 ulkosuodatinta ja lämmitin) on taustan takana, joten puhallukset
tulevat vain altaaseen.
Altaaseen tulee vielä kiviä lisää ja kasveja, kunhan minulla on aikaa siirtää
ne sinne.
-Mitro
Taustaa ei ole pakko vetää silikonilla kiinni akvaarioon, pysyy muutenkin.
Kivet ovat onttoja, joten kaloilla on pääsy niihin. Kivet on aivan uutta
halvempi kuin BTN.
Minun tausta oli 2 metriä leveä, leikkasin sen poikki ja sain siitä toiselle
sivulle taustan. Jätin väliin sisäsuodattimen paikan. Tein taustasta tiiviin
hyttysverkosta silikonin avulla, joten kalat eivät pääse sinne pakoon etc
niin ei tule harmeja.
Tekniikka (2 ulkosuodatinta ja lämmitin) on taustan takana, joten puhallukset
tulevat vain altaaseen.
Altaaseen tulee vielä kiviä lisää ja kasveja, kunhan minulla on aikaa siirtää
ne sinne.
-Mitro
Mullakin on tuota vastaava 120cm:n tausta ja olen kovasti tyytyväinen siihen. Se tosin maksoi silti kolminumeroisen summan, joten en tiedä voiko sitä kuvailla sanalla "halpa". Toki jos vertaa BTN:ään.Mitro kirjoitti:Kivet ovat onttoja, joten kaloilla on pääsy niihin. Kivet on aivan uutta
halvempi kuin BTN.
Noita kiviä on alkanut näkyä aika monen kokoisena ja muotoisena täällä paikallisessakin akvakaupassa, mutta koosta riippuen hinnat on olleet välillä 15-50€. Muistaakseni toi sun keskimmäisen hinta oli paikallisessa 50€ luokkaa, kun oli kokoelman isoin. Jos Petri myy olennaisesti halvemmalla kannattaa matkata Ruoholahteen. Nuo eivät näet paina juuri mitään, mutta pysyvät ihan issekseen pohjassa ja ovat jopa ihan hyvän näköisiä. Noita kiviä on aika iso valikoima olemassa (kymmenkuntaa erilaista olen itse nähnyt).
T:Jarkko
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: CIKLIDISTIT,LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
tässä minun
siispä tässä minun allas ja litroja 1200./ #251690
Re: tässä minun
Tarkoittanet tätärokkikokki kirjoitti:siispä tässä minun allas ja litroja 1200./ #251690
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://kuvablogi.com/nayta/251690/
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: CIKLIDISTIT,LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
kiitos
KIITOS! Fisu!
Tämä tietotekniikka ei ole mua varten..
Mutta siis kuva jälkijunassa,kiitos Fisun!

-
- Starting Member