Aquaristikshop.com toimitus kestää

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
massive
Starting Member
Starting Member
Viestit: 30
Liittynyt: 14:21, 22.10.2004
Paikkakunta: tuusula

Aquaristikshop.com toimitus kestää

Viesti Kirjoittaja massive »

Onkos muilla ollut pitkään tilaukset sisällä tällä hetkellä otsikon mukaisessa paikassa? Mulla on tavarat tilattu yli kolme viikkoa sitten ja vieläkin näyttää olevan tilauksen tilana IN WORK eli ei ole edes lähtenyt Saksasta. Laitoin jo mailiakin viikko sitten tonne ja kyselin tilauksen perään, mutta eivätpä ole vastanneet siihenkään mitään.

Edit: Lisätty isot alkukirjaimet.
-Ylläpito
130Ltr
Tpip
Senior Member
Senior Member
Viestit: 510
Liittynyt: 13:16, 16.01.2004
Paikkakunta: lappeen Ranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tpip »

Kokeileppa laittaa hakuun aquaristikshop*.
merililja
Starting Member
Starting Member
Viestit: 42
Liittynyt: 19:58, 28.06.2005

Viesti Kirjoittaja merililja »

Tilasin 15.7. ja tavara perillä 1.8. ELi 2 viikkoa meni ja ennakkomaksulla tilasin.

Mulla on tilaus päivä vissin joku 12.7 eikä näy eikä kuuluu, ei muuten ois kiirre mutta kun ulkosuodatin hajosi hetki sitten ja uusi on tilauksessa juuri.
Merililja
Tigeri
Member
Member
Viestit: 432
Liittynyt: 20:02, 03.04.2005
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Tigeri »

Samoja kokemuksia aquaristikshopista eli noin 3 viikkoa kestää. Aquaristic.net:stä ja Sewatec:stä luottokortilla maksettuna tullut tavara normaalisti nopeammin eli reilussa viikossa. Niiltä on tavara loppu aquaristikshopissa ja odottaa että pääsevät toimittamaan eteenpäin ;)
Azkhaeracan
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1302
Liittynyt: 19:02, 04.12.2002
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Azkhaeracan »

Tästä on keskusteltu joskus... Toimituksessa on kestänyt toisinaan huimia aikoja. Tässä keskustelu:
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=28874
Ja toinen:
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=20567

Toivottavasti nyt tulisivat mahdollisimman pian perille! :)

Itse olen asioinut osoitteen www.aquaristic.net kaupassa, ongelmitta. Toimitusaikaa alle 2 viikkoa ja saapuu varmasti. Kannattaa kokeilla! ;)
Fishy fella.
massive
Starting Member
Starting Member
Viestit: 30
Liittynyt: 14:21, 22.10.2004
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja massive »

Vieläkään eivät ole tavarat lähteneet Saksasta. Eivätkä ole vastaneet edes maileihin joita olen jo lähettänyt jo kaksi kappaletta. Taisi olla minulta viimeinen tilaus tuohon puljuun.
130Ltr
tepy
Senior Member
Senior Member
Viestit: 578
Liittynyt: 19:07, 01.05.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja tepy »

Voi ei, just tänään laitoin tilauksen tuonne! Toivottavasti ei tarvi mattosuodatin- ym. tarpeita odotella kuukautta... Uuden akvan saan ensi viikolla, ei ole hääviä odotella suodatintarpeita iäisyyksiä! Taidan laittaa sen kypsymään alkuun tuolla ylimääräisellä Hydorin sisäsuodattimella.
lp
Junior Member
Junior Member
Viestit: 152
Liittynyt: 13:54, 10.02.2004
Paikkakunta: Jyväskylä (JAS)

Viesti Kirjoittaja lp »

Minulla on kaikki tilaukset tulleet kolmessa viikossa.
Ainut mikä on miinusta, niin jälkitoimitus puuttuu. Eli tuotteita mitä ei ollut, niin ei tule sitten perässäkään.
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4720
Liittynyt: 04:42, 17.04.2005
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kullaa, altaita vielä Harjavallassa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

Osaa tuotteista joita sivustolta löytyy ei ole Aquaristikshopilla myynnissä (enää). Tilaukset saattavat kestää myös siksi että jos oikein käsitin kirjeenvaihtoni ko firman edustajan kanssa niin pääasiallisesti sitä hoitaa 1-2 henkilöä. Kestoon vaikuttaa myös se että onko heillä tuotteita varastossa. Ja saattavathan hänkin/hekin olla kesälomalla.

Itselläni myönteisiä kokemuksia firmasta kuten noista vanhemmista keskusteluista saattaa havaitakin.

Toimintaohjeita Aquaristikshopin (ja miksei muidenkin nettikauppojen kanssa asiointiin):
- Tee lista tuotteista jotka aiot tilata tarkkoine tietoineen ja lähetä tämä lista firmalle ennen tilauksen tekemistä Aquristikshopin nopeampi osoite->kundenservice@aquaristikshop.com kyselyn kera että löytyykö, jos tiedossa kimppatilaus kannattaa mainita siitä ja kertoa mitkä tuotteet ovat ehdottaman tärkeitä.
- Tilauksen yhteydessä ota vakuutus löytyy sivun vasemmasta alareunasta Trusted Shops-> takuu tuotteen toimituksesta yms.
-Pura pakkaus heti sen saavuttua postissa, jos puutteita, jotain särkynyt tms. heti vahinkoilmoitus postissa ja kotiin päästessä ilmoitus sähköpostitse ko firmaan.
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
massive
Starting Member
Starting Member
Viestit: 30
Liittynyt: 14:21, 22.10.2004
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja massive »

Jos tilaan tuotteita niin minua ei asiakkaan rehellisesti kiinnosta hoitaako firmaa yksi vai tuhat työntekiää tai milloin he pitävät kesälomia, vaan minua kiinnostaa asiakkaana miten minua palvellaan ja milloin saan tilaamani tuotteet. Jos firma hoittaa näin liiketoimintaansa en kyllä asioi enää tämän firman kanssa.
130Ltr
tepy
Senior Member
Senior Member
Viestit: 578
Liittynyt: 19:07, 01.05.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja tepy »

Ai se vakuutus olisi sittenkin pitänyt ottaa :( . Kun on kaksi keskinkertaisella englanninkielen taidolla varustettua naisimmeistä tekemässä tilausta, niin pähkäilimme just tuon vakuutuksen kanssa ettei kai sitä arvaa ottaa...
Näinköhän sieltä nyt saa sitten mitään oikeaa tavaraa? Tilasin postiennakolla, joten ei ainakaan vielä rahat menneet kankkulan kaivoon. Tän takia just en ole harrastanut tuota netissä tilailua, kun en ole varma noista kaikista kiemuroista.
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:56, 03.04.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

Tilaus voi kestää, jos jotain tuotetta ei ole varastossa. Siksi kannattaa laittaa lisätietoja tilauksen mukana, esim. edellisellä kerralla laitoin "tuote a ja tuote b ovat kiirellisiä, voitte lähettää tilauksen vajaana, kunhan nämä ovat mukana" ja tavarat tulivat puolessatoista viikossa.

Nyt tilasin mm. heijastimia, ja laitoin lisätietoihin "Heijastimet a voi korvata muulla vastaavalla tuotteella "
Edellisestä tilauksesta oli jäänyt muutama tuote pois (vaikka oli luottokortilta laskutettu) mutta viesti asiasta korjasi asian viikossa.
massive
Starting Member
Starting Member
Viestit: 30
Liittynyt: 14:21, 22.10.2004
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja massive »

Olisi mielestäni kohtuullista ilmoittaa asiakkaalle viivästyksistä edes, että ei asiakkaan tarvitsee useaan otteeseen kysellä tilauksensa perään.
130Ltr
Mandinka
Member
Member
Viestit: 492
Liittynyt: 15:34, 24.11.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja Mandinka »

Jatkan tähän: Onko muilla sama ongelma kuin mulla, ettei tämän puljun wishlist toimi? Olen pitänyt tapana kerätä sinne kaikenlaista mieleen juohtuvaa tavaraa ja sitten rykästä isomman tilauksen menemään, mutta nyt kun koitin (ne päivitti sivujaan tuossa pari päivää sitten), mikään ei jääkään sinne listalle. :frown:
"Mä luin jostain..."
laura_t
Starting Member
Starting Member
Viestit: 8
Liittynyt: 20:55, 03.05.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kouvola

Re: aquaristikshop.com

Viesti Kirjoittaja laura_t »

Itse olen tilannut myös akvaariotavarat zooplus.com verkkokaupasta, suosittelen lämpimästi!
Tuotteet tulevat poikkeuksetta aina viikossa, ehjänä ja usein vielä ilman postimaksua suoraan kotiovelle!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”