Masentaa

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.
Yli 180 päivää vanhat viestitketjut poistuvat automaattisesti.

Valvoja: Moderaattorit

Masentaa

ViestiKirjoittaja fisuli79 » 19:03, 07.02.2010

Joku painaa mieltä ja olen vaan kaiket päivät netissä, vaikka kotitöitäkin riittäisB(.. Onneks on akvaariot mitä tuijotella välillä ja aqua-web, minkä sivuja seurailla.. Tarttis varmaan suklaata ja uusia kaloja..
7 lasta, mies, kultainennoutaja, maatiaiskissa, akvaariofisut 200l+156l+55l+47l ja puutarha:))
O: Taistelukala, panda- ja täplämonnisia ja rihmakaloja.
fisuli79
Junior Member
Junior Member

Ikä: 31
Sukupuoli: Nainen

Re: Masentaa B(..

ViestiKirjoittaja Mutatokko » 19:18, 07.02.2010

onko teillä omppupuita.itse oottelen,että pääsis niitä karsimaan,jolloin vois sahailla kivan näköisiä karahkoja akvaan.
Mutatokko
Starting Member
Starting Member

Ikä: 40
Akvaarioseurat: Ciklidistit ry
Sukupuoli: Mies

ViestiKirjoittaja fisuli79 » 19:23, 07.02.2010

On meillä kolme, mutta ne on vielä niin pieniä, ettei niitä tartte vielä paljoo karsia.. Tosiaan, jos kesä tulis, ni oishan tuolla ulkona piristävää tekemistä. Nyt vaan makaan uunin kyljessä kiinni tai säkkituolilla jalat kohti kattoa B(. Isäntäkin meinaa jo minnuun hermostua..X)
7 lasta, mies, kultainennoutaja, maatiaiskissa, akvaariofisut 200l+156l+55l+47l ja puutarha:))
fisuli79
Junior Member
Junior Member

ViestiKirjoittaja tyynelle_kamuja » 19:29, 07.02.2010

Siivous on hyvää terapiaa :D. Ainakin mulla toimii, kun tarttuu rivakasti imuriin ja kuuntelee samalla vaikka jotain hyvää musiikkia.
me x6 & seurahuone 100l
o: pieni jalustallinen akvaario, neontetroja, kääpiöpallokaloja, tyttömonni YV
tyynelle_kamuja
Junior Member
Junior Member

Ikä: 26

ViestiKirjoittaja hyaSINTTI » 20:00, 07.02.2010

Vähän on samat fiilikset täällä.. On niin paljon tekemättömiä töitä, sekä kotona että opinnoissa, ettei saa oikein kiinni mistään päästä! Perhonen sentään, että kaikki kökkö kasaantuu aina samaan aikaan! Rahat on pirun tiukalla, eikä aika tunnu riittävän nyt töihin ollenkaan. Opiskelut vievät tehokkaasti kaiket päivät. Lopputyö on aluillaan, tieteellistä kirjoittamista vaadittaisi nyt ainakin 50 sivua, mutta en saa aikaiseksi yhtäkään :cry:

Pitäisköhän vaan pitää luppoilta ja niin rento viikko kuin mahdollista, ja yrittää sitten reipastua? Reisikin revähti pahasti viime maanantaina ja on yhä kipeä. Ei siis uskalla hiihtämään, kävellä tupsuttelen kuin mikäkin mummo ja rollaattori olis kai kohta paikallaan...

Hohhoijaa. Lapset voivat onneksi hyvin ja akvaariotkin suht kunnossa. Kolmas pikkupurkki odottelee paikkaansa, eipä tosin ole yhtään rahaa ostaa kalan kalaa siihen. Lapset tahtoisivat sukarapuja, mistähän niitäkin täältä suunnalta saisi puoli-ilmaiseksi??

Voi meitä, Fisuli79! Törötetään vielä tää ilta ihan aivot narikassa ja aloitetaan reipastuminen vähän myöhemmin! Onneks mulla on suklaata, taidankin mässyttää sitä pikkuisen, siihenhän se lätkähtää entisten läskien kylkeen mukavasti :P
hyaSINTTI
Junior Member
Junior Member

Ikä: 39

ViestiKirjoittaja fisuli79 » 20:16, 07.02.2010

Ootte ihania <3 ! Kiitos.
Hyasintti, "kiva" kun on ihminen samalla mielellä. Ei olla ainoita siis=).
Mie taian hu ostaa sen suklaalevyn jos se etes vähän helpottais. Syön sen ihan ilman noita pieniä apulaisia..
fisuli79
Junior Member
Junior Member

ViestiKirjoittaja siikanderi » 20:29, 07.02.2010

Hyasintille vinkki. Jos kirjoituksesi on siinä rassaavassa alkuvaiheessa, että kaikki kuulostaa tönköltä ja itsekritiikki pistää deletoimaan jokaisen alun niin pari pikku juttua ja homma luikahtaa etiäppäin kuin huomaamatta. Ensin talletat huolella jo aikaan saadut jutut. Sitten hörppäiset olusen ja mietit työtäsi positiivisella mielellä. Toisen olusen puolessa välissä alat kirjoitella rennosti kaiken mitä mieleen juolahtaa. Hmm.. kolmas ei enää paranna mun taitojani, mutta voihan se jollain olla vielä ok. Mun kandi eteni tällä konstilla, suosittelen!
siikanderi
Starting Member
Starting Member

Ikä: 30

ViestiKirjoittaja hyaSINTTI » 20:35, 07.02.2010

Kiitos Siikanderille :mrgreen: Kävisköhän tähän punkku? Mä en oluesta juur tykkää, mutta eka lasillinen mureeta punkkua on menossa.. tosin toista ei oikein voi tänään ajatella, kun huomenna olis kyettävä aamulla taas oppimaan....

Kyllä se varmaan lähtee sujumaan tuo kirjoittaminenkin, kunhan vaan ryhtyy rupeamaan. Alan vaan olla jokseenkin kurkkuani myöten täynnä tieteellistä kirjoittamista, kun on tämä mun opintoputkeni kestänyt kohta 15 vuotta ainakin...Lähdekirjallisuutta tuossa seisoo metrin pino, mutta minä senkun lueskelen Anna-Leena Härköstä ja Dan Brownia silmät kiiluen 8O
hyaSINTTI
Junior Member
Junior Member

Ikä: 39

ViestiKirjoittaja fisuli79 » 21:24, 07.02.2010

Punkku kuulostaa hyvältä B) . Miullakin oottaa tuossa yks pönttö, mistä otin kyllä vanhat silikonit pois jo, mutta pitäs raaskia ostaa uutta silikonia siihen. Rahat on tosiaan meilläkin tiukalla, kun isäntä opiskelee ja mie oon vaan kotiäiti minimi tuilla. Muitakin ideoita olis moitätehä, mutta vitsit kun en saa itteeni ylös vaakatasosta. Sen tein, että- lapsille vohvelia iltapalaksi paistoin. Sit takasi sohvalla kännyllä nettiinB/..
Jos myö tosiaan ajatuksen kans yritettäs saaha jotain aikaseks=). Ni jospa- stä siitä- olo vähän kohenis=). Onneks mennään kesää kohti!
fisuli79
Junior Member
Junior Member

Re: Masentaa

ViestiKirjoittaja fisuli79 » 10:00, 11.02.2010

Tänään en nouse sängystä ollenkaanB/. Ei mitään järkee nousta. Makaan lämpimän peiton alla koko päivän.
fisuli79
Junior Member
Junior Member

ViestiKirjoittaja Ninium85 » 10:08, 11.02.2010

Mulla samaa menossa.. Mikään ei huvita/kiinnosta... Oon ajatuksissani kokajan, enkä edes kuule mitä lapset puhuu.. Mä oon mökkiintymässä tänne koppiin. Mut en jaksa yksin uloskaan lähtee.. Omaa aikaakin on "muka liian vähän" vaikka aamupäivät oon yksin kotona... Ja nyt kun en enää omista edes autoa niin kaikki tuntuu niin vaikeelta edes ryhtyä.... Joka aamu kiroon itteni liikkeelle. Niin kun se olis niin kauheeta viedä nuorempi fillarilla hoitoon, kun matkaakin on alle kilometri.... Se suklaa kuullostaa oikein hyvältä.. Otetaas taas sitä. :)
Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
Ninium85
Member
Member

Ikä: 25
Akvaarioseurat: TAS

ViestiKirjoittaja fisuli79 » 10:15, 11.02.2010

Pitäneis raahautua sinne kauppaan sitä suklaata ostamaan.. Ostankin sit useemman, ni voin maata useemman vuorokauden putkeen sängyssä XD . Kumma kun ei ruokakaan maistu. Teetä vaan juon. Tiskipöytä notkuu astioista ja pyykit vyöryy jo kodinhoitohuoneesta ulos. Eineksiä lapsille ruuaksi. Ihan mahoton taitaa olla tämä päivä..B(
fisuli79
Junior Member
Junior Member

ViestiKirjoittaja Ninium85 » 10:21, 11.02.2010

Pitäis kans toi siivous touhu alottaa... eipä vaan huvita.... Pyykkiä on kanssa vaikka kuinka paljon. Ja tilaa sen kuivaamiseen ei oo kun kahdelle koneelliselle kerrallaan.. Missähän olis se pelastava "ameriikan sukulainen" joka jättäis kaikki rahansa mulle niin sais ostettua edes kuivausrummun. :) Harmi vaan ettei taida multa sellaista löytyä... :? Jos jostain saisi edes niitä töitä, niin sit alkais taas elämä maistua. Olis varmaan ammatin valintaa pitäny ajatella kaks kertaa...
Ninium85
Member
Member

ViestiKirjoittaja fisuli79 » 10:26, 11.02.2010

Mikä siun ammatti on? Mie oon lentokoneasentaja..ja asutaan maalla.. Äsken meiän nuorimmainen toi miule vihjeeks sänkyyn miun päivävaatteet.. Että nyt äiti ylös jo sängystä! Ehkä miun pitää nousta sille puuroa syöttämään..=). Onneks on ulossa kesä! Jos sitä sit vään reipastuis. Hope so!
fisuli79
Junior Member
Junior Member

ViestiKirjoittaja Ninium85 » 11:33, 11.02.2010

Kultasepänalan artesaani... Tuolla ei tee mitään paitsi jos ite ittensä työllistää... Mulla vaan ei riitä rahkeet vielä omaan yritykseen. Varmaan olis tarvinnu ajatella jotakin normaalia ammattia. Ne vaan ei kiinnostanu yhtään. :) Mä oon juminnu tuolla youtubessa täs jonkun aikaa. Löysin sieltä läjän leffoja. Siinähän se iltapäivä meneekin... :) Mäkin asun aikalailla maalla. Ei tää mikään suuri city ainakaan oo.. Ei löydy edes uimahallia, mihin vois mennä aikaansa kuluttaan...
Ninium85
Member
Member

Seuraava

Paluu "Off-Topic" ja äänestykset