Kiitos kaikille, vinkit tulee todellakin tarpeeseen

Kun mä olen ihan täysin ulalla (ei se pelkkä lukeminen aina riitä
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
)näistä niin parempi kysyä kuin tehdä ensin ja korjata heti kaikki

(vaikka epäilen kyllä että erinäisiä korjaus toimenpiteitä tullaan tekemään joka tapauksessa.
Aiemmin heitin melkoisella arviolla nuo mitat ja kieltämättä ne heitti "pikkasen" kun äsken käpyttelin ne mittaamassa
Otin samalla kuvia kun ne kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Ilmeisesti pinnassa näkyvä "mössö" on levää, muistuttaa kyllä erehdyttävän paljon jaavansammalta tms sammalkasvia, mutta varmaksi en mene sanomaan.
tässäpä linkki lampikuviin...
http://s579.photobucket.com/albums/ss23 ... iprojekti/ nii joo ja ne lampien mitat vähän isoni... mahdollisen (riippuu teidä tuomiosta

) karppilammen mitat siis ovat 45mx12mx1,5m. Noi leveys ja syvyys on keskimääräiset mitat, leveimmästä kohtaa lampi on 25m leveä ja kapenee lammen alkupäähän mennessä jossa leveys on 2m. syvin kohta 2,5m, muuten vaihtelee melko paljon mutta puolen metrin alle se ei kuitenkaan mene missään välissä ja suurin osa lammesta on 1,5-2,5m syvä.
Pikkulamme mitat taas 13mx4mx2m eli melko syvä pikku jontka. Meidän uimalammellamme ei ole juurikaan muuta tekoa tämän karppiprojektin kanssa kuin veden kierto mutta aitoin siitäkin muutaman kuvan
Kaikkein hassuinta on se että joka lammessa vesi on ihan eri korkeudella, pikku lampi on korkeimmalla joten sen takie sieltä ajattelin ne koski purot pistää isoihin lampiin. Pikkulampeen on tarkoitus laittaa polisemaan suihkulähde ihan estetiikan vuoksi
Ja tuo Karppilampi tosiaan on sitten se jossa vesi on matalimmalla vaikka on kaikista syvin lampi
Mutta joo, eksyin taas aiheesta... (sitä sattuu mulle ihan liian usein

)
Jotta kertokaa ihmeessä mielipiteitänne ja vinkkejä otetaan aina vastaan ja sitä kritiikkiäkin!! Jos tuo monttu on mielestänne täysin kelvoton kaloille niin sanokaa toki mitä sille pitäisi tehdä ennen kaloja