Osaako kukaan neuvoa, kun yksi kiekoistamme ollut omissa oloissaan 2-3 päivää.
Äsken huomasimme että makaa pohjalla, vatsa pullistuneena ja vaaleentunut vatsa . Mikä neuvoksi?
Kiekko huonossa jamassa.
Valvoja: Moderaattorit
Re: Kiekko huonossa jamassa.
Tossa on hellävarainen konsti, jos ei oikein tiedä mistä kiikastaa.
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 5&t=167280
Jostai syystä pelkästään lämpöjen nosto yleensä riittää.
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 5&t=167280
Jostai syystä pelkästään lämpöjen nosto yleensä riittää.

