Kiekko huonossa jamassa.

Kiekkokalojen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
iivari
Starting Member
Starting Member
Viestit: 41
Liittynyt: 19:58, 22.04.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Kiekko huonossa jamassa.

Viesti Kirjoittaja iivari »

Osaako kukaan neuvoa, kun yksi kiekoistamme ollut omissa oloissaan 2-3 päivää.
Äsken huomasimme että makaa pohjalla, vatsa pullistuneena ja vaaleentunut vatsa . Mikä neuvoksi?
veksi
Member
Member
Viestit: 421
Liittynyt: 15:22, 13.03.2006
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Kiekko huonossa jamassa.

Viesti Kirjoittaja veksi »

Tossa on hellävarainen konsti, jos ei oikein tiedä mistä kiikastaa.
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 5&t=167280
Jostai syystä pelkästään lämpöjen nosto yleensä riittää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kiekkokalat”