Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja ovitz
14:54, 04.09.2008
Keskustelualue: Helsingin akvaarioseura
Aihe: Kerhotila
Vastaukset: 57
Luettu: 13631

Re: Kerhotila

Minulla olisi Tammisalossa (=Helsingissä) kolmen istuttava sohva + samaa sarjaa kaksi nojatuolia. Vihreät, siistit. Olohuoneen pöytä löytyy myös, sekä astioita. Kirjahyllyn alaosia (kaapisto). Keittiön pöytä + neljä tuolia.

Siirry tarkennettuun hakuun