Haku löysi 4 tulosta
- 10:53, 02.03.2010
- Keskustelualue: Malawi ja Tanganjika
- Aihe: Sinihuuliahven.
- Vastaukset: 1
- Luettu: 530
Sinihuuliahven.
Voiko noilla olla avoakvaario, hiekkapohja. Mitä muuta tulisi ottaa huomioon?
- 19:57, 14.01.2009
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Jalustan teettäminen
- Vastaukset: 38
- Luettu: 3851
Re: Jalustan teettäminen
Minä olen kyllä massiivipuun kannattaja :D Pähkäilin minäkin erilaisia vaihtoehtoja harkoista tiiliskiviin. Eikä tullut teetettynä maksamaan kuin 80,00 euroa 240 litraisen alle, varmaan kestää alusta kauemmin kuin minä. Yllätys oli suuri kun sain lakatun hyllyn kaupan päälle paloista mitä oli jäänyt...
- 16:54, 14.01.2009
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Jalustan teettäminen
- Vastaukset: 38
- Luettu: 3851
Re: Jalustan teettäminen
Tarkoitus teettää puusepällä jalusta mittojen mukaan. Tankin pohjalla kokoa 120*35, korkeus 45 cm. Painoa kokonaisuudelle tulee siis noin 200 kg. Mitä vinkkejä puusepälle pitäisi antaa että tasosta tulee hyvä? Hyvä = riittävän tukeva. Kiitos paljon. :D Minä pähkäilin saman asian kanssa aikoinaan. A...
- 21:11, 13.01.2009
- Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
- Aihe: Omatekonen akvaariokaappi/akvaario?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1292
Re: Omatekonen akvaariokaappi/akvaario?
Minulla on tämän miehen tekemä puukaapisto ja hylly, materiaalina puu. Kysyppäs häneltä neuvoa jos sinulle puusta tehty kaapisto käy.
http://www.p4.foorumi.info/akvaarioelamaa/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.p4.foorumi.info/akvaarioelamaa/" onclick="window.open(this.href);return false;