Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja arstep
10:53, 02.03.2010
Keskustelualue: Malawi ja Tanganjika
Aihe: Sinihuuliahven.
Vastaukset: 1
Luettu: 530

Sinihuuliahven.

Voiko noilla olla avoakvaario, hiekkapohja. Mitä muuta tulisi ottaa huomioon?
Kirjoittaja arstep
19:57, 14.01.2009
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Jalustan teettäminen
Vastaukset: 38
Luettu: 3851

Re: Jalustan teettäminen

Minä olen kyllä massiivipuun kannattaja :D Pähkäilin minäkin erilaisia vaihtoehtoja harkoista tiiliskiviin. Eikä tullut teetettynä maksamaan kuin 80,00 euroa 240 litraisen alle, varmaan kestää alusta kauemmin kuin minä. Yllätys oli suuri kun sain lakatun hyllyn kaupan päälle paloista mitä oli jäänyt...
Kirjoittaja arstep
16:54, 14.01.2009
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Jalustan teettäminen
Vastaukset: 38
Luettu: 3851

Re: Jalustan teettäminen

Tarkoitus teettää puusepällä jalusta mittojen mukaan. Tankin pohjalla kokoa 120*35, korkeus 45 cm. Painoa kokonaisuudelle tulee siis noin 200 kg. Mitä vinkkejä puusepälle pitäisi antaa että tasosta tulee hyvä? Hyvä = riittävän tukeva. Kiitos paljon. :D Minä pähkäilin saman asian kanssa aikoinaan. A...
Kirjoittaja arstep
21:11, 13.01.2009
Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
Aihe: Omatekonen akvaariokaappi/akvaario?
Vastaukset: 4
Luettu: 1292

Re: Omatekonen akvaariokaappi/akvaario?

Minulla on tämän miehen tekemä puukaapisto ja hylly, materiaalina puu. Kysyppäs häneltä neuvoa jos sinulle puusta tehty kaapisto käy.

http://www.p4.foorumi.info/akvaarioelamaa/" onclick="window.open(this.href);return false;

Siirry tarkennettuun hakuun