Haku löysi 5 tulosta
- 13:37, 15.03.2011
- Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
- Aihe: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?
- Vastaukset: 366
- Luettu: 53972
Re: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?
Olen samaa mieltä äskeisen kirjottajan kans.Kerta tänne saa kirjoittaa mitä haluaa niin hankkikaa lääkitys.Ei olis ikinä pitäny liittyä näin idiootille palstalle.En voi kyllä suositella kellekkään!
- 13:30, 15.03.2011
- Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
- Aihe: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?
- Vastaukset: 366
- Luettu: 53972
Re: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?
No aatelkaapa omalle kohdalle.Miltä teistä tuntuis jos teidän nimet ois yleisessä levityksessä? Kerroin vain oman mielipiteeni.
Mitä helvettiä tuo ilmoitukseni on tuossa linkissä? Onko väärin haluta ostaa suodatin?
Mitä helvettiä tuo ilmoitukseni on tuossa linkissä? Onko väärin haluta ostaa suodatin?
- 13:25, 15.03.2011
- Keskustelualue: Kasvit ja sisustus
- Aihe: Millä pääsen limaskasta eroon?
- Vastaukset: 30
- Luettu: 4270
Millä pääsen limaskasta eroon?
Hei.Mulla ois seuraavanlainen ongelma: sain kaloja ostettaessa jonkin verran limaskaa pussissa ja kaadoin ne tietenkin tietämättömänä akvaarioon.Nyt akvaario on täynnä limaskaa vaikka viikoittain puhdistan sen pois.Mikä neuvoksi?
- 13:20, 15.03.2011
- Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
- Aihe: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?
- Vastaukset: 366
- Luettu: 53972
Re: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?
Ja tarkoitat tuolla mitä?
- 13:13, 15.03.2011
- Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
- Aihe: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?
- Vastaukset: 366
- Luettu: 53972
Re: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?
Huh huh mitkä keskustelut täällä on menossa.Eiköhän tämä mene jo hyvän maun ulkopuolelle.Eikö ylläpito puutu ollenkaan asiaan vaan antaa kirjoittaa ihmisten mitä sattuu? Mielestäni jos kerta yhden nimi julkaistaan täällä foorumissa niin silloin olisi oikeudenmukaista julkaista myös kaikkien muidenki...