Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja pinja86
13:37, 15.03.2011
Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
Aihe: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?
Vastaukset: 366
Luettu: 53972

Re: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?

Olen samaa mieltä äskeisen kirjottajan kans.Kerta tänne saa kirjoittaa mitä haluaa niin hankkikaa lääkitys.Ei olis ikinä pitäny liittyä näin idiootille palstalle.En voi kyllä suositella kellekkään!
Kirjoittaja pinja86
13:30, 15.03.2011
Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
Aihe: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?
Vastaukset: 366
Luettu: 53972

Re: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?

No aatelkaapa omalle kohdalle.Miltä teistä tuntuis jos teidän nimet ois yleisessä levityksessä? Kerroin vain oman mielipiteeni.

Mitä helvettiä tuo ilmoitukseni on tuossa linkissä? Onko väärin haluta ostaa suodatin?
Kirjoittaja pinja86
13:25, 15.03.2011
Keskustelualue: Kasvit ja sisustus
Aihe: Millä pääsen limaskasta eroon?
Vastaukset: 30
Luettu: 4270

Millä pääsen limaskasta eroon?

Hei.Mulla ois seuraavanlainen ongelma: sain kaloja ostettaessa jonkin verran limaskaa pussissa ja kaadoin ne tietenkin tietämättömänä akvaarioon.Nyt akvaario on täynnä limaskaa vaikka viikoittain puhdistan sen pois.Mikä neuvoksi?
Kirjoittaja pinja86
13:13, 15.03.2011
Keskustelualue: Yleistä keskustelua (akvaario)
Aihe: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?
Vastaukset: 366
Luettu: 53972

Re: Oletteko pettyneet koskaan toiselta harrastajalta ostettuun?

Huh huh mitkä keskustelut täällä on menossa.Eiköhän tämä mene jo hyvän maun ulkopuolelle.Eikö ylläpito puutu ollenkaan asiaan vaan antaa kirjoittaa ihmisten mitä sattuu? Mielestäni jos kerta yhden nimi julkaistaan täällä foorumissa niin silloin olisi oikeudenmukaista julkaista myös kaikkien muidenki...

Siirry tarkennettuun hakuun