Haku löysi 4 tulosta
- 15:55, 21.04.2006
- Keskustelualue: Tetrat
- Aihe: Kardinaalitetrat sikoja on
- Vastaukset: 13
- Luettu: 2438
Meidän kardinaalit on ihan samanlaisia porsaita =). Kaikkea vähintään maistetaan, joka leijuu vedessä. Pikkulimaskatkin syödään paremman puutteessa, muutaman pureskelun jälkeen. Monnin ja monnisten pohjanappeja kannellaan ympäri akvaariota. Ja toiset ajaa ruuan kantajaa takaa =). Perinteinen kunnon ...
- 11:24, 20.04.2006
- Keskustelualue: Labyrinttikalat
- Aihe: Kysely: Mitä kaloja teillä on timanttirihmojen kanssa?
- Vastaukset: 13
- Luettu: 1734
- 10:38, 09.01.2006
- Keskustelualue: Tetrat
- Aihe: Tunnista kuvan kala!
- Vastaukset: 21
- Luettu: 2593
Ettei vaan olis Kultaneontetra (Hyphessobrycon vilmae)..
Rääkyn sivuilla on vain aikas saman näköinen veijari kuvissa =).
http://www.varusteleka.fi/laura/kalat.php?nayta=39
Puhdas arvaus vaan, näin junnu käyttäjältä
.
Rääkyn sivuilla on vain aikas saman näköinen veijari kuvissa =).
http://www.varusteleka.fi/laura/kalat.php?nayta=39
Puhdas arvaus vaan, näin junnu käyttäjältä
- 16:12, 09.09.2005
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Paras silikoni?
- Vastaukset: 25
- Luettu: 6015
Pienenpieni vinkki vielä, joka tarttui kylppäriremontistamme: tee ensimmäinen silikonin 'tasaus' jätskitikulla (esim. Magnumin tikku on sopivan kokoinen). Eli siinä vaiheessa, kun olet ruutannut sen silikonin saumoihin. Tämän jälkeen voit sormella siistiä sen. Ennen silikonin vetelyä saumoista kanna...