Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja paulileena
15:55, 21.04.2006
Keskustelualue: Tetrat
Aihe: Kardinaalitetrat sikoja on
Vastaukset: 13
Luettu: 2438

Meidän kardinaalit on ihan samanlaisia porsaita =). Kaikkea vähintään maistetaan, joka leijuu vedessä. Pikkulimaskatkin syödään paremman puutteessa, muutaman pureskelun jälkeen. Monnin ja monnisten pohjanappeja kannellaan ympäri akvaariota. Ja toiset ajaa ruuan kantajaa takaa =). Perinteinen kunnon ...
Kirjoittaja paulileena
11:24, 20.04.2006
Keskustelualue: Labyrinttikalat
Aihe: Kysely: Mitä kaloja teillä on timanttirihmojen kanssa?
Vastaukset: 13
Luettu: 1734

Moro.

Meillä mukavasti timanttien seurassa on uinut pienet parvet kardinaali- ja sinineontetroja (yht. 15kpl).

Pohjassakin timanttien tutkiessa, ne ovat ihan hyvää pataa myös sihtimonnisten ja leväkatkarapujen kanssa.
Kirjoittaja paulileena
10:38, 09.01.2006
Keskustelualue: Tetrat
Aihe: Tunnista kuvan kala!
Vastaukset: 21
Luettu: 2593

Ettei vaan olis Kultaneontetra (Hyphessobrycon vilmae)..

Rääkyn sivuilla on vain aikas saman näköinen veijari kuvissa =).

http://www.varusteleka.fi/laura/kalat.php?nayta=39

Puhdas arvaus vaan, näin junnu käyttäjältä ;).
Kirjoittaja paulileena
16:12, 09.09.2005
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Paras silikoni?
Vastaukset: 25
Luettu: 6015

Pienenpieni vinkki vielä, joka tarttui kylppäriremontistamme: tee ensimmäinen silikonin 'tasaus' jätskitikulla (esim. Magnumin tikku on sopivan kokoinen). Eli siinä vaiheessa, kun olet ruutannut sen silikonin saumoihin. Tämän jälkeen voit sormella siistiä sen. Ennen silikonin vetelyä saumoista kanna...

Siirry tarkennettuun hakuun