www.akvaarioon.fi

Kaupastamme löydät Suomen monipuolisimman valikoiman akvaariotuotteita sekä makeaan että meriveteen. Valikoimassamme on paitsi tutut, hyväksi havaitut akvaariotuotteet, myös harvinaisempia laatumerkkejä.
http://www.akvaarioon.fi/

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Klatjofs
Starting Member
Starting Member
Viestit: 32
Liittynyt: 18:51, 27.10.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pöytyä

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Klatjofs »

Nopeaa palvelua, varmasti tilaisin useamminkin jos postimaksu ei olisi niin suuri. Harmittaa kun kalanruoka jäi tilaamatta viimeksi, nyt sitä tarvittais mutta ompahan hyvä syy mennä ihan akvaarioliikkeeseen ostoksille.
mnbvcxz
Junior Member
Junior Member
Viestit: 190
Liittynyt: 18:41, 25.02.2010
Sukupuoli: Mies

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja mnbvcxz »

Itselläni ei kokemusta, muttaa kuulostaa hyvältä kaupalta. On vaan niin hölmöä, että kun haluaisi tukea kotimaisia kauppiaita, niin postimaksut ja kotiinkuljetukset muodostuvat kilpailulliseksi ongelmaksi. Itse tilaan Saksasta koska saan tuotteet ilman postimaksua kotiovelle saakka, jopa niinkin pienet tilaukset kuin 40 euroa. Harmillista koska 7:kin euron postimaksulla saa ihan kivasti ruokaa.
Jee! olen jo junior member - seuraava tavoite on member.
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Aivan huippupalvelua ja pistivät pari lakuakin kaupanpäällisiksi. :mrgreen:
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
Pomppis
Junior Member
Junior Member
Viestit: 54
Liittynyt: 15:42, 03.02.2009
Sukupuoli: Nainen

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Pomppis »

^Todella hyvää palvelua, ja mekin saatiin eilen suut makiaksi. :mrgreen:
---kultakala---
Junior Member
Junior Member
Viestit: 142
Liittynyt: 20:20, 15.09.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: vantaa

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja ---kultakala--- »

Olin itse menossa Mp messuille Lahteen missä kyseinen liike sijaitsee ja huomasin vasta perjantai iltana että eihän liike ole avoinna lauantaina.Laitoin sähköpostia ja sieltä pahoiteltiin että harmi kun tuli niin myöhään muuten olisivat tulleet myymään lauantaina.Mutta lähettivät kumminkin akvaario telineen tänne vaikka lähetys heidän mielestä oli liian kallis siksi teline oli vaan nouto tavarana.25 euron lähetys ja kotona seuraavana päivänä oli halvempaa kun ajaa Lahteen ja takas.Tosi hyvää palvelua ja lakua viellä paketin sisällä :D
Altaat 1568 L ja 720L.
catze
Member
Member
Viestit: 437
Liittynyt: 17:26, 30.03.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Turun seutu

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja catze »

Hyvää ja nopeaa palvelua !
( kiitos kuunvalosta )
Viimeksi muokannut catze, 01:43, 04.04.2010. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seeprapleko L-046 poikue videolla ♥ http://www.youtube.com/watch?v=DYc1NzgmBf0
malawi
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1269
Liittynyt: 14:59, 22.09.2004
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja malawi »

Oho, siis yritys on jo yli 5-vuotias. Luulin että oli vasta perustettu. Olen kerran sieltä tilannut ja ihan moitteeton palvelu!
They2
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2618
Liittynyt: 13:07, 14.08.2010
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja They2 »

Tilannut pari kertaa tavaraa ja nopeaa ja hyvää palvelua oli. Ja vieläkaupanpäälliset. :D
Puljaaja
Junior Member
Junior Member
Viestit: 205
Liittynyt: 19:34, 10.12.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hki

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Puljaaja »

Onko hinnat paikanpäällä myymälässä yhtä edulliset kuin nettikaupassa? Tietääkö joku?
Haidi_hou
Junior Member
Junior Member
Viestit: 126
Liittynyt: 09:15, 18.04.2010
Akvaarioseurat: Tampereen akvaarioseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Haidi_hou »

Kyllä.

Muistaakseni tarjoukset on voimassa liikkeessä, ainakin jotain kasvilannoitetta ostettiin kun se oli tarjouksessa ja hiutaleita myös.

Käytiin alkutalvesta tuolla TAS:in porukan kanssa, palvelu oli TODELLA hyvää.
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn!
vokaali
Junior Member
Junior Member
Viestit: 130
Liittynyt: 11:48, 28.04.2008
Paikkakunta: Joensuu

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja vokaali »

päivässä, parissa on aina kamat tulleet mullekin ongelmitta, ja sähköpostiinkin vastaavat keskimäärin kolmessa minuutissa työpäivinä. lisäksi saan aina tikkarin paketin mukana. mukavia kavereita.
hoplaa.
iomeron
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1400
Liittynyt: 22:32, 24.03.2008
Akvaarioseurat: OAS veepeejii
Paikkakunta: Oulu

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja iomeron »

Mulla hajos pari iltaa sitten Proff 2.n hanayksikkö. Laitoin tilauksen tiistaina illalla klo.22 ja hana oli paikoillaan proffassa torstaina iltapäivällä. :) Aivan mahtavaa, ei voi muuta kuin suositella ja kiittää kauniisti.
Työn määritelmä: Sarja köyhän tekemiä pakkoliikkeitä
Riveriana
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1645
Liittynyt: 10:46, 08.11.2010
Akvaarioseurat: HAS, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Riveriana »

Todella nopea vastaus sähköpostitiedusteluun, ja todella nopea toimitus. Olen todella tyytyväinen.
Kisu74
Senior Member
Senior Member
Viestit: 695
Liittynyt: 18:25, 01.10.2006
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Niska-Pietilä
Viesti:

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Kisu74 »

Miten miulta on jääny tää väliin.. Mie oon tilannu tuolta firmalta paljon ja tilaan vastaisuudessakin. Eli siis ainoastaan positiivisia kokemuksia minulla on.
Nniina+++
Senior Member
Senior Member
Viestit: 821
Liittynyt: 14:17, 10.11.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Järvenpää

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Nniina+++ »

Useemman kerran tilattu ja toiminu on. Meilläpäin kun tuo paikallinen fisukauppa myy usein eioota niin nykyään tilaan kaiken mitä tarvitsen.
Lyhyt muisti takaa hyvän omantunnon
320 l NPT-allas
pap26
Starting Member
Starting Member
Viestit: 25
Liittynyt: 21:41, 08.11.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja pap26 »

Useasti tilattu tuolta ja ei voi kuin kehua. Mainio asiakaspalvelu! Parhaimmillaan olen laittanut tilauksen torstaina puoliltapäivin ja perjantaina tilattu tuote on ollut jo postissa. Laittavat tekstarilla saapumisilmoituksenkin, joten voi saman tien hakea.
Tiff
Junior Member
Junior Member
Viestit: 66
Liittynyt: 18:53, 05.07.2007
Paikkakunta: Lahti

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Tiff »

Laitanpa tännekkin. Eka oli hyvät kokemukset, mutta sitten..

Olen aloittanut merivesiharrastuksen (makeaa vettä harrastellut jo pitkään) ja ostin liikkeestä akvaariopaketin, sen mukana tunze nano cleaner -suodattimen. Suodattimen kanssa tuli nopeasti ongelmia kun se jatkuvasti tukkeentui (suodattimen mukana tullut vanu painui kasaan) ja alkoi syöksemään akvaarioveteen ilmakuplia (niin että akvaariovesi todella meni puuroksi), kun laite ottaa veden akvaarion pinnalta eikä kestä edes millimetrien vedenpinnan vaihtelua (testasin moneen kertaan, vettä pitää lisätä akvaarioon 3 kertaa päivässä jos nano cleaner on käytössä).

Otin liikkeeseen aiemmin sähköpostitse yhteyttä ongelmista nano cleanerin käytössä. He vastasivat, että nano cleaner vaatiikin toimiakseen pinnantasaajan (erillinen laite joka siis pumppaa akvaarioon aina vettä kun pinta laskee). Minä vastasin heille, että minulle ei sellaista sanottu kun olin nano cleaneria ostamassa, ja mielestäni, jos laite käytännössä vaatii kunnolla toimiakseen toisen laitteen, siitä tulee mainita kaupantekohetkellä. Liike ei tullut asiassa yhtään vastaan, sanoivat vain että pahoittelemme että että et ole tyytyväinen laitteeseen, "oletamme että asiakas tuntee laitteen toiminnan ennen sen hankintaa". Mutta itse kun olen ihan uusi tässä harrastuksessa, ei minulle kyllä ollut ihan itsestään selvää että nano cleaneria käytettäessä tulisi olla pinnantasaaja. Otin asiassa sitten ihan mielenkiinnon vuoksi yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, kerroin tilanteen ja sanoin hänellekin että ei tässä missään tapauksessa ole tarkoitus mitään riitaa aloittaa mutta minua nyt vähän jäi harmittamaan ettei minulle kerrottu laitteesta enempää. Hänkin oli sitä mieltä että kaupanteossa on sikäli tehty virhe, ettei minulle ole annettu tarpeeksi tietoa laitteesta ostohetkellä. Kuluttaja-asiamies lupasi olla yhteydessä liikkeeseen ja sanoi että kehottaa heitä jatkossa antamaan enemmän tietoa laitteista, ei voida vaatia että asiakas tuntee laitteen täysin sitä ostaessaan. Sehän on kuluttaja-asiamiehille ihan normaalia toimintaa. No, ajattelin että homma on ihan ok, hyvä että liikekin saa tästä vähän palautetta ja osaavat sitten jatkossa toimia paremmin tällaisissa tilanteissa. Että ei tästä kukaan varmasti ole ottanut kauheasti nokkiinsa, en minä ainakaan.
Tänään olin sitten menossa liikkeeseen taas ostoksille, oli tarkoitus hakea kalsiumtesti ja lisää suolaa. No, enpä päässyt ovea pidemmälle kun nainen tiskiltä ilmoitti että he eivät halua myydä minulle enää mitään enkä ole tervetullut heidän liikkeeseensä. Hieman tyrmistyneenä sanoin, että no ei kai tässä enää hiekkalaatikolla olla, että meillä oli erimielisyys tästä suodatinasiasta mutta ei se tarkoita minun milelestäni sitä että koko asiakassuhde pitäisi lopettaa siihen. Nainen jatkoi kantaansa ja sanoi että he voivat valita asiakkaansa eivätkä he halua minua enää asiakkaakseen. Koitin vieläkin selittää asiaa, että minun mielestäni tämä on hoidettu ihan ystävällisesti ja rauhallisesti enkä minä ajatellut että tästä mitään sotaa syttyisi. Sieltäpä sitten paukkasi naisen puoliso varastosta ja huusi minulle naama punaisena että "Sinä poistut nyt heti täältä tai minä soitan poliisit! Noniin, meillä on täällä häirikkö, minä soitan nyt heti poliisit!". Jäin vähän monttu auki katsomaan, minähän vaan seisoin siinä ja kertaakaan edes ääntäni korottamatta koitin selvittää asiaa naisen kanssa. Mies tuli uhkaavasti minua kohti ja oli ilmeisesti jo heittämässä minua niskapersus-otteella liikkeestä ulos. Hän edelleen jatkoi huutamista ja oli jo näppäilemässä poliisin numeroa kännykkäänsä. Koitin vielä hetken selvittää asiaa naisen kanssa mutta kanta ei muuttunut ja päätin sitten poistua liikkeestä.

Että tämmöistä toimintaa. Omasta mielestäni erittäin epäasiallista ja loukkaavaa toimintaa, luulisi ettei suhteellisen uudella liikkeellä ole varaa vetää näin hernettä nenään jostain erimielisyydestä ja ajaa asiakkaita ulos liikkeestä jos he koittavat selvittää kantaansa. Asiakkaalle ei ilmeisesti ole mitään oikeutta olla oikeassa heidän liikkeessään.
SariannaSalo
Starting Member
Starting Member
Viestit: 34
Liittynyt: 19:17, 08.11.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja SariannaSalo »

Minullakim on vain äärimmäisen positiivisia kokemuksia. Kaikki tullut toimivana, ja todella nopeasti perille! Paketeissa ollut myös mukana aina jotain pientä kivaa ekstraa :)

Edelliseen kommenttina; ikävästi toimittu kyllä, mutta tiedän että monet liikkeet tekevät noin. Omassa työpaikassa sama mentaliteetti, jos tulee jonkun asiakkaan kanssa sanomista (ilman että asia on oikeasti meidän moka), asiakassuhde "lopetetaan", tai ainakaan mielellään emme enää varaa aikoja k.o asiakkaille. Ovat ns. vaaraksi yhtiölle, tällä alalla kun oikeusjututkaan eivät niin kovin harvinaisia ole :/ Mutta sinun tilanteessasi oli kyllä mielestäni menty liian pitkälle, varsinkin jos sinä itse menit liikkeeseen hyvillä mielin ja asiallisesti käyttäytyvänä.
240l, ragdollit "Sade" ja "Coda", berninpaimenkoirat "Ninja" ja "Hailey" sekä amerikancockerit "Laney" ja "Leon".
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Tiff kirjoitti:Laitanpa tännekkin. Eka oli hyvät kokemukset, mutta sitten..

Olen aloittanut merivesiharrastuksen (makeaa vettä harrastellut jo pitkään) ja ostin liikkeestä akvaariopaketin, sen mukana tunze nano cleaner -suodattimen. Suodattimen kanssa tuli nopeasti ongelmia kun se jatkuvasti tukkeentui (suodattimen mukana tullut vanu painui kasaan) ja alkoi syöksemään akvaarioveteen ilmakuplia (niin että akvaariovesi todella meni puuroksi), kun laite ottaa veden akvaarion pinnalta eikä kestä edes millimetrien vedenpinnan vaihtelua (testasin moneen kertaan, vettä pitää lisätä akvaarioon 3 kertaa päivässä jos nano cleaner on käytössä).

Otin liikkeeseen aiemmin sähköpostitse yhteyttä ongelmista nano cleanerin käytössä. He vastasivat, että nano cleaner vaatiikin toimiakseen pinnantasaajan (erillinen laite joka siis pumppaa akvaarioon aina vettä kun pinta laskee). Minä vastasin heille, että minulle ei sellaista sanottu kun olin nano cleaneria ostamassa, ja mielestäni, jos laite käytännössä vaatii kunnolla toimiakseen toisen laitteen, siitä tulee mainita kaupantekohetkellä. Liike ei tullut asiassa yhtään vastaan, sanoivat vain että pahoittelemme että että et ole tyytyväinen laitteeseen, "oletamme että asiakas tuntee laitteen toiminnan ennen sen hankintaa". Mutta itse kun olen ihan uusi tässä harrastuksessa, ei minulle kyllä ollut ihan itsestään selvää että nano cleaneria käytettäessä tulisi olla pinnantasaaja. Otin asiassa sitten ihan mielenkiinnon vuoksi yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, kerroin tilanteen ja sanoin hänellekin että ei tässä missään tapauksessa ole tarkoitus mitään riitaa aloittaa mutta minua nyt vähän jäi harmittamaan ettei minulle kerrottu laitteesta enempää. Hänkin oli sitä mieltä että kaupanteossa on sikäli tehty virhe, ettei minulle ole annettu tarpeeksi tietoa laitteesta ostohetkellä. Kuluttaja-asiamies lupasi olla yhteydessä liikkeeseen ja sanoi että kehottaa heitä jatkossa antamaan enemmän tietoa laitteista, ei voida vaatia että asiakas tuntee laitteen täysin sitä ostaessaan. Sehän on kuluttaja-asiamiehille ihan normaalia toimintaa. No, ajattelin että homma on ihan ok, hyvä että liikekin saa tästä vähän palautetta ja osaavat sitten jatkossa toimia paremmin tällaisissa tilanteissa. Että ei tästä kukaan varmasti ole ottanut kauheasti nokkiinsa, en minä ainakaan.
Tänään olin sitten menossa liikkeeseen taas ostoksille, oli tarkoitus hakea kalsiumtesti ja lisää suolaa. No, enpä päässyt ovea pidemmälle kun nainen tiskiltä ilmoitti että he eivät halua myydä minulle enää mitään enkä ole tervetullut heidän liikkeeseensä. Hieman tyrmistyneenä sanoin, että no ei kai tässä enää hiekkalaatikolla olla, että meillä oli erimielisyys tästä suodatinasiasta mutta ei se tarkoita minun milelestäni sitä että koko asiakassuhde pitäisi lopettaa siihen. Nainen jatkoi kantaansa ja sanoi että he voivat valita asiakkaansa eivätkä he halua minua enää asiakkaakseen. Koitin vieläkin selittää asiaa, että minun mielestäni tämä on hoidettu ihan ystävällisesti ja rauhallisesti enkä minä ajatellut että tästä mitään sotaa syttyisi. Sieltäpä sitten paukkasi naisen puoliso varastosta ja huusi minulle naama punaisena että "Sinä poistut nyt heti täältä tai minä soitan poliisit! Noniin, meillä on täällä häirikkö, minä soitan nyt heti poliisit!". Jäin vähän monttu auki katsomaan, minähän vaan seisoin siinä ja kertaakaan edes ääntäni korottamatta koitin selvittää asiaa naisen kanssa. Mies tuli uhkaavasti minua kohti ja oli ilmeisesti jo heittämässä minua niskapersus-otteella liikkeestä ulos. Hän edelleen jatkoi huutamista ja oli jo näppäilemässä poliisin numeroa kännykkäänsä. Koitin vielä hetken selvittää asiaa naisen kanssa mutta kanta ei muuttunut ja päätin sitten poistua liikkeestä.

Että tämmöistä toimintaa. Omasta mielestäni erittäin epäasiallista ja loukkaavaa toimintaa, luulisi ettei suhteellisen uudella liikkeellä ole varaa vetää näin hernettä nenään jostain erimielisyydestä ja ajaa asiakkaita ulos liikkeestä jos he koittavat selvittää kantaansa. Asiakkaalle ei ilmeisesti ole mitään oikeutta olla oikeassa heidän liikkeessään.
Eiköhän kaikilla ole oikeus päättää, ketkä saavat tulla kiinteistöihinsä? Tosin en siltikään ymmärrä, miksei sinua päästetty liikkeeseen, mutta emmepä tiedä, miten kuluttajanasiamies asian ilmoitti.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
Aapelin Akvaario
Starting Member
Starting Member
Viestit: 2
Liittynyt: 20:27, 23.02.2011

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Aapelin Akvaario »

VASTINE KÄYTTÄJÄN TIFF PALAUTTEESEEN

Olen hämmentynyt, että asiaa pitää puida täällä näin yksityiskohtaisesti, kun jo pelkkä kuluttajaviranomaisen veto juttuun mukaan oli erikoista, kun asia oli ainakin meidän näkökulmastamme vielä kesken. Päivällä vain sähköpostissa odotti viesti, että asiakas on tehnyt meistä valituksen (tällä sanavalinnalla), kyse ei ole ollut ainakaan meidän tietojemme mukaan ainoastaan tiedustelusta tms. Puhuttuani viranomaisen kanssa puhelimessa lopputulema oli, että asiassa ei ole epäselvyyttä eikä tilanne johda toimenpiteisiin, mutta päivän aikana tilanne päätyikin siihen, että meitä uhattiin kuluttajariitalautakunnalla. Tämä on viimeisin saamani tieto viranomaiselta, asiakkaan kanssa asiasta ei missään vaiheessa neuvoteltu vaan tämän välikäden. Siinä vaiheessa, kun asiakas tuli meille tänään myymäläämme, viimeisin tietoni oli tästä riitatilanteesta.

Pyydän nyt ja pyysin jo paikan päällä anteeksi mieheni käytöstä, joka ei ollut asiallista, mutta hän ymmärrettävästi puolusti minua, kun vastaani hyökättiin ilman neuvotteluvaraa. Selitin, että minulla on muitakin asiakkaita, joiden kanssa negatiivisetkin asiat sujuvat ilman, että viranomaisia pitää heti alkuunsa pyytää mukaan, joten mielelläni en myisi enää tuotteita hänelle, sillä saattaisin taas unohtaa kertoa jotakin oleellista ja sama rumba alkaisi alusta. Täysin en kieltäytynyt. Oletin puhuvani aikuiselle ihmiselle, joka ymmärtää pointtini, luulisi hänenkin olevan mukavampi asioida liikkeessä, jossa häntä neuvotaan tarpeidensa mukaan.

En tiedä, missä vaiheessa olisin ennättänyt asiakkaalle pinnantasaajasta kertoa, kun hän saapui kauppaamme kymmenisen minuuttia ennen sulkemisaikaa valmiin ostoslistan kanssa. Tuotteita kerätessä ja valaisinta valmistellessa en huomannut asiasta mainita, etenkin kun vilpittömästi oletin, että asiaa oli jo tarkemmin suunniteltu, koska ostoslista oli valmiiksi mietitty. Neuvoamme ja suunnitteluapuamme ei missään vaiheessa pyydetty, joten oletin, että jos askarruttavaa oli, sitä olisi voinut omatoimisestikin kysyä. Olin väärässä, ja olen tätä jo anteeksi pyytänyt. Monet asiakkaat eivät vain pidä siitä, että heitä opastaa liikaa, joten aivan uudesta asiakkaasta en voinut tietää hänen suhtautumistaan tarkemmin.

Tuote myytiin paketissa, jonka lopullinen alennus oli 7,5 % normaalihinnoista. Alun perin neuvottelimme isommasta paketista, mutta asiakas peruutti tilauksen. Myöhemmin hän tuli paikan päälle ostamaan osan tuotteista, muutama tuote tilattiin hänelle valmistajalta (mm. tämä Nano Cleaner). Uuteen pakettiin annoin myös alennuksen, vaikka siitä ei edes sovittu. Tämä ei varsinaisesti liity asiaan, mutta yritän vain sanoa, että olemme yrittäneet olla yhteistyökykyisiä ja viranomaisen veto tilanteeseen oli kyllä isku vasten kasvoja. Tilanne ei ole ainakaan meille normaali asiakaspalvelutilanne, ensimmäinen pian kuuden vuoden aikana.

Olemme tarjonneet suodattimen kaupan purkua, mutta siitä kuulemma ei ole nyt kyse. Olen tarjonnut pinnantasaajaa hinnanalennuksella, mutta en ilmeisesti riittävän edullisesti. Olen pyytänyt anteeksi virhettäni. Asiaa puidaan nyt täällä.

Haluan kiittää kaikkia asiakkaitamme, yhteistyö on pelannut aivan uskomattoman hyvin vuosien varrella ja olemme iloisin mielin tehneet tätä työtä, kun olemme saaneet nauttia seurastanne. Toivottavasti tulevaisuudessakin :D

Ystävällisin terveisin
Sari
Aapelin Akvaario :: akvaarioon.fi
narm
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1682
Liittynyt: 20:08, 06.04.2007
Akvaarioseurat: ---
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja narm »

Itse olen saanut aina maailman parasta palvelua ko. liikkeestä ja erittäin ystävällistä [;)] !
Tiff
Junior Member
Junior Member
Viestit: 66
Liittynyt: 18:53, 05.07.2007
Paikkakunta: Lahti

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Tiff »

Niin, selvästi asiasta on turha käydä enempää keskustelua kun myyjäliike kaunistelee asioita omalle puolelleen minkä ehtii, luonnollisesti. Valitettavasti minullakin oli hyvät kokemukset liikkeestä aikaisemmin, ei ole enää. Asia alkoi pienestä epäselvyydestä josta keskustelin myös kuluttaja-asiamiehen kanssa hyvin rauhallisesti ja korostin hänellekin että tässä ei mistään suuresta asiasta ole kyse mutta mielestäni laitteesta olisi pitänyt kertoa tarkemmin, korostin myös hänelle että ei ole tarpeen viedä asiaa eteenpäin. Sitä en tiedä itsekään miten kuluttaja-asiamies on liikkeeseen ottanut yhteyttä, en kuitenkaan usko että hän on ketään kohtaan hyökännyt, myyjäliike vain ottaa asiasta liian helposti nokkiinsa. Tällaiset asiat ovat mielestäni tarkoitettu selvitettäväksi ja asiakaspalautteen luulisi olevan liikkeellekin tervetullutta. Ja itse pidin asiaa ihan mitättömänä, palasin jopa hyvillä mielin takaisin liikkeeseen, siihen asti kunnes minut käännytettiin liikkeestä ulos. Se, että onko se liikkeen kannalta järkevää toimintaa, voi toki kukainenkin miettiä itse. Uskon että keskustelupalstoille voi laittaa negatiivisetkin kokemukset, olisihan se väärin jos keskustelu olisi rajattu hyviin kokemuksiin. Minä en nyt yöuniani tämän asian suhteen menetä, ainahan voin viedä rahani toiseen liikkeeseen. Itse olin valmis sopimaan, he eivät, joten miksi jatkaa väittelyä.
nannukka9
Member
Member
Viestit: 313
Liittynyt: 18:23, 22.06.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kajaani

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja nannukka9 »

Kyllä minun korvaani kuulostaa hieman hassulta, että kuluttaja-asiamieheen ollaan yhteydessä, mutta ei haluta jatkotoimenpiteitä. Sitten puidaan asiaa täällä. 8O No tässäkin on vain sana sanaa vastaan.

No jokatapauksessa omalta osalta en keksi mitään moitittavaa kyseisetä liikkeestä, ovat vastanneet viesteihin työajan ulkopuolellakin ja aina on nopeaa ja ystävällistä palvelua.
malawi
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1269
Liittynyt: 14:59, 22.09.2004
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja malawi »

Sari
Aapelin Akvaario :: akvaarioon.fi

Palvelunne minua kohtaan on ollut aina erittäis hyvä ja asialista. Ei mitää moittimista. Olet nopea vastaamaan posteihin ja toimitus on ollut nopea. Käytän teidän palvelua jatkossakin.

Toivotan jatkossakin teille menestystä, mutta sitä tuskin tarviitte :)

Hyvää vuoden alkua!

Terveisin,
Alan

p.s Itse olen palvelualalla, muista aina ettei kaikki voi tyydyttää. Seassa on niitä ammattivalittajia jolla ei ole tärkeämpää elämässä.
Dixie
Senior Member
Senior Member
Viestit: 999
Liittynyt: 16:29, 17.04.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Rmk

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Dixie »

nannukka9 kirjoitti:Kyllä minun korvaani kuulostaa hieman hassulta, että kuluttaja-asiamieheen ollaan yhteydessä, mutta ei haluta jatkotoimenpiteitä.
Hassulta kuulostaa minustakin. Palaute oltaisi varmastikin otettu paremmin vastaan mikäli se olisi annettu henkilökohtaisesti ja asiallisesti.

Ei sen puoleen. Tilaillut olen ko putiikista ahkerasti ja aina saanut nopeaa, asiallista ja hyvää palvelua :). Tilailen siis jatkossakin :)
"Olisinpa tikka! Saisin elantoni hakkaamalla päätä puuhun."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Aapelin Akvaario - Akvaarioon.fi”