www.akvaarioon.fi

Kaupastamme löydät Suomen monipuolisimman valikoiman akvaariotuotteita sekä makeaan että meriveteen. Valikoimassamme on paitsi tutut, hyväksi havaitut akvaariotuotteet, myös harvinaisempia laatumerkkejä.
http://www.akvaarioon.fi/

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
hx
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1294
Liittynyt: 10:55, 26.11.2004
Paikkakunta: espoo

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja hx »

En nyt oikein sisäistä, mikä meidän keskustelussa täällä on sivistymätöntä.

Ajatuksella olen lukenut sun väitteesi ja myyjän vastineen.

Ajatukseni ovat antaneet minun ajautua johtopäätökseen, että sinulla on hallussasi Tunzen reefcleaneri ja koko ostosumma on sinulle palautettu.

Ajatukseni on, että tässä on jotain ihan helvetillisen pielessä.
-Gone fishing-
Thapahiska

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Thapahiska »

hx kirjoitti:
Thapahiska kirjoitti:Off topic, mut eiköhän toi "riitely" olisi parempi hoitaa vaikkapa privoilla? :)
Ainakin sivusta seuranneena olen saanut käsityksen, että asia on hoidettu jo kaupan ja Tiffin kohdalla. Antaisi asian olla jo, niin ei täyttyisi tämä topic pelkistä "riitely" viesteistä. En myöskään näe syytä mollata täällä nimimerkkien takana kumpaakaan osapuolta, akvaarioon kauppaa tai Tiffiä.

Ainaki itse näen sen ihan "hyvänä" asiana, että joku joskus sanoo jotain huonoakin jostain liikkeestä. Se vain osoittaa yhä paremmin sen, kuinka kaikke me olemme VAIN ihmisiä ja kykenemme kaikki virheisiin!
Sun mielestä on ihan reilua kaupankäyntiä tuo edelläkuvattu meininki, että tyyppi saa rahat takaisin ostamastaan sässylästä, mutta pitää sen sässylän itsellään?
Ei, se ei ole mielestäni reilua, mutta minkä me ulkopuoliset voimme sille tehdä siinä vaiheessa, kun tietomme ovat vain molemmilta osapuolilta omaa kantaa kaunistelevia? En näe mitään syytä alkaa puhumaan siitä about 3 sivua täyteen.

Itse näen molempien, niin kaupan kuin ostajankin kohdalla virheitä/vääryyttä, mutta en ymmärrä miksi siitä pitää tehdä maailman suurin haloo ulkopuolisena ihmisenä.
Dixie
Senior Member
Senior Member
Viestit: 999
Liittynyt: 16:29, 17.04.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Rmk

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Dixie »

Thapahiska kirjoitti:
Itse näen molempien, niin kaupan kuin ostajankin kohdalla virheitä/vääryyttä, mutta en ymmärrä miksi siitä pitää tehdä maailman suurin haloo ulkopuolisena ihmisenä.
Mua taas kiinnostaa mitä vääryyttä akvaariokauppa on mielestäsi tehnyt? Joo huutaminen oli asiatonta, joskin ymmärrettävää mikäli on asian riidauttamisella uhkailtu ja sitten hymyssäsuin tullaan ostamaan lisää tavaraa ja vaaditaan palvelua. Liikkeet tosiaan voivat valita asiakkaansa ja ymmärrän miksi lisää tuotteita ei haluttu myydä, kun edellisenkin setviminen oli kesken.

Enempää en nokkaani tähän tunge, mutta kaikkea hyvää niin Tiffille kuin Akvaario.fi:n väelle :)
"Olisinpa tikka! Saisin elantoni hakkaamalla päätä puuhun."
tiinav
Junior Member
Junior Member
Viestit: 64
Liittynyt: 16:05, 26.09.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kajaani

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja tiinav »

Tällä liikkeellä on parasta ja nopeinta ja ystävällisintä palvelua, mitä minä olen nettiliikkeessä saanut!

Saisimpa minäkin takaisin rahani ja tuotteen joka kerran, kun olen ollut tyhmä :D
Aloitteleva akvaristi 180 litraa.
Thapahiska

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Thapahiska »

Dixie kirjoitti:
Thapahiska kirjoitti:
Itse näen molempien, niin kaupan kuin ostajankin kohdalla virheitä/vääryyttä, mutta en ymmärrä miksi siitä pitää tehdä maailman suurin haloo ulkopuolisena ihmisenä.
Mua taas kiinnostaa mitä vääryyttä akvaariokauppa on mielestäsi tehnyt? Joo huutaminen oli asiatonta, joskin ymmärrettävää mikäli on asian riidauttamisella uhkailtu ja sitten hymyssäsuin tullaan ostamaan lisää tavaraa ja vaaditaan palvelua. Liikkeet tosiaan voivat valita asiakkaansa ja ymmärrän miksi lisää tuotteita ei haluttu myydä, kun edellisenkin setviminen oli kesken.

Enempää en nokkaani tähän tunge, mutta kaikkea hyvää niin Tiffille kuin Akvaario.fi:n väelle :)
Kaupan osalta, juu tuo huutaminen. Se on ymmärrettävää, sinäänsä, kun kerta on vaakalaudalla liikkeen "maine". Mutta, se, ettei ole mainittu sitä, ettei jokin tuote toimi pakosta kunnolla ilman toista tuotetta, on minusta kaupan osalta vääryys. Mutta tähän voi vain sanoa, että kaikki olemme ihmisiä ja ihan hyvin voimme unohtaa asioita tai olettaa, että asiakkaalla olisi kaikki tieto jo, jos kerta on ostoslistan kanssa ollut paikalla.

Mutta, en sen suuremmin lähde spekuloimaan, koska minulla ei ole vedenpitäviä faktoja edessäni. En luota niinkään paljoa kaupan tai Tiffin omaan tekstiin. Jotta luottaisin tähän tilanteeseen, minun olisi itse pitänyt olla paikalla tai kuulla molemmilta osapuolilta tuo tarina livenä ja samaan aikaan molemmilta. En näe syytä uskoa kummankaan tekstiä aukottomasti, kun ihmisillä tuppaa olemaan tapana kaunistella asioita vain jotta oma ahteri ei käryäisi :)
Tykimies
Member
Member
Viestit: 314
Liittynyt: 06:25, 08.11.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Tykimies »

tiinav kirjoitti:Tällä liikkeellä on parasta ja nopeinta ja ystävällisintä palvelua, mitä minä olen nettiliikkeessä saanut!

Saisimpa minäkin takaisin rahani ja tuotteen joka kerran, kun olen ollut tyhmä :D
:mrgreen:
Juu, ei olisi rahasta pulaa pohojanmaallakaan, meillä kun on tapana usein ottaa asiat takkiin ihan vaan omaa ylpeyttäänkin [;)]

Tuosta olen samaa mieltä, nopein nettikauppa mihin olen törmännyt. Ei moitteen sanaa.

Molempien kanta on tullut esiin, ja totuus on sitten siinä puolessa välissä tms. Sitä rähinän aloittaja kuitenkaan ei ole kiistänyt etteikö olisi saanut rahojaan takaisin jostain mitä ei ole palauttanut. Sitä ei toisaalta lopulta vaadittukaan, eikä laitteen nykyinen omistaja ilmeisesti ymmärrä asiaan liittyvää käänteistä"pitäkää tunkkinne" sanomaa [;)]
Ja no, rahat on saatu takaisin ja vieläpä tuotekin on itsellä, riitauttaminen ei siis enää onnistu koska asianomistaja on ainoastaan hyötynyt tilanteesta. Liikkeeseen ei enää mitään asiaa. Kyllä muakin ottais pannuun... (lisäksi mua hävettäis.)

Myyjä jätti jotain suosittelematta. ilmeisesti vahingossa, miksipä muuten olisi jättänyt potentiaalista lisäkaupan mahdollisuutta käyttämättä? Rähinän aloittajakin jätti tapauksen aloitusviestissään(merivesipiuolella) mainitsematta asian edetessä tulleita hyvitysyrityksiä. Vahingossako?

Ja mainitaan nyt se yksi huomion arvoinen asia taas.
Kuka ja missä on sanottu että tämä nanocleaner VAATII pinnantasaajan. Se helpottaa elämää, niinkuin toppatakki talvella, mutta ei se sitä vaadi.
Viimeksi muokannut Tykimies, 10:36, 26.02.2011. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Raskasta strategiaa
http://www.valkolaakso.org
ocellaris
Junior Member
Junior Member
Viestit: 167
Liittynyt: 16:34, 24.11.2006
Paikkakunta: Ähtäri

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja ocellaris »

tiinav kirjoitti:Tällä liikkeellä on parasta ja nopeinta ja ystävällisintä palvelua, mitä minä olen nettiliikkeessä saanut!

Saisimpa minäkin takaisin rahani ja tuotteen joka kerran, kun olen ollut tyhmä :D
Nii eihän tässä mistään tyhmyydestä ole kyse,voihan sitä ainetta tai vermettä myöhemmin tarvia.. Tosi akvaristillahan pitää olla kaapit puolillaan käyttämätöntä ja"turhaa"tavaraa.. :roll: Aatellaas sitä esimerkiksi,kuinka paljo ihmisillä on turhaa kenkää ja vaatetta,eikä kukaan kitise asiasta. :)
joorz
Member
Member
Viestit: 294
Liittynyt: 16:40, 04.09.2008
Sukupuoli: Mies

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja joorz »

Thapahiska kirjoitti: Mutta, se, ettei ole mainittu sitä, ettei jokin tuote toimi pakosta kunnolla ilman toista tuotetta.
Mistäs olet tähän lopputulokseen tullut?
Laite toimii oikein käytettynä aivan mahtavasti myös ilman muita laitteita. Itsekin olen tuollaista käyttänyt ilman pinnantasaajaa ongelmitta.
Piti vain muistaa itse tarkkailla vedenpintaa ja lisäillä korvausvesiä, ei sen hankalampaa.
hx
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1294
Liittynyt: 10:55, 26.11.2004
Paikkakunta: espoo

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja hx »

Thapahiska kirjoitti: Ei, se ei ole mielestäni reilua, mutta minkä me ulkopuoliset voimme sille tehdä siinä vaiheessa, kun tietomme ovat vain molemmilta osapuolilta omaa kantaa kaunistelevia? En näe mitään syytä alkaa puhumaan siitä about 3 sivua täyteen.

Itse näen molempien, niin kaupan kuin ostajankin kohdalla virheitä/vääryyttä, mutta en ymmärrä miksi siitä pitää tehdä maailman suurin haloo ulkopuolisena ihmisenä.
No hyvinhän tuo tuntuu sultakin siihen nähden sujuvan, keskusteluun osallistuminen. Vaikka mitään syytä et näe.

Kuka on tehnyt maailman suurimman haloon?
Keskustelun aloitti Tiff. Erittäin suurella haloolla. Meidän muidenko pitää olla hiljaa?

Jos et halua osallistua keskusteluun, etkä ymmärrä sitä, niin keksisitkö paremman ratkaisun kuin osallistua siihen?
-Gone fishing-
Thapahiska

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Thapahiska »

hx, olen kokoajan vain vastannut kysymyksiin jotka minulle on esitetty sen jälkeen kun ehdotin "riitelyn" siirtämistä yksityisiinviesteihin. Ja kyllä, Tiff aloitti haloon ja omalta osaltaan on sen jo tainnut lopettaa, joten eikö meidän ulkopuolistenkin olisi aihetta lopettaa se?

joorz,
Otin liikkeeseen aiemmin sähköpostitse yhteyttä ongelmista nano cleanerin käytössä. He vastasivat, että nano cleaner vaatiikin toimiakseen pinnantasaajan (erillinen laite joka siis pumppaa akvaarioon aina vettä kun pinta laskee).
Tästä sain sen käsityksen että tarvitsee sen tasaajan, mutta koska en ole tekemisissä noiden laitteiden kanssa en voi väittää vastaankaan, jos kerta sinulla se toimii/on toiminut ilman tuota tasaajaa.
Tästä nähdään se, kuinka vajaa tieto aiheuttaa vääriä mielikuvia ihmisille. Tekstien välityksellä ei kaikki tarpeellinen selkeästi tule tarpeaksi esille, mm. ilmeet, äänentaso tai vastaavat.

Mutta, mun osalta kiitos ja kuitti :D Jos vielä sanottavaa vain minulle, niin pistäkää toki yksäriä tulemaan! :D Itse jään odottelemaan mahdollisia tulevaisuuden ostoksia akvaarioon.fi'stä.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6450
Liittynyt: 23:09, 10.01.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo, HAS

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Tiff kirjoitti:Parempihan se on kuin täällä nimimerkkien takana pitää hauskaa.
...sanoo hän, aloitettuaan koko tämän keskustelun kritisoimalla, nimimerkkinsä takaa, alan yritystä...
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Tiff
Junior Member
Junior Member
Viestit: 66
Liittynyt: 18:53, 05.07.2007
Paikkakunta: Lahti

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Tiff »

Mari; kuitenkin se tärkein, eli liike itse, tietää kyllä kenestä on kyse, eiks vaa? Että tää nimimerkin takaa heitä kohtaan on siinä mielessä vähän epäpätevä speksi. Tännehän taas tullaan laittamaan palautteet ja kokemukset, niin hyvät kuin huonotkin, nimimerkillä.
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

Tiff, lopettaisit jo, sun pistekoppa on jo nurin muiden ihmisten silmissä, ja pahasti.
Eräällä ystävälläni on tapana sanoa, kun joutuu selittämään, on jo hävinnuyt, sopii mainiosti tähänkin.
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
patu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1065
Liittynyt: 21:18, 18.01.2003
Akvaarioseurat: FOMA #6
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja patu »

Tiff kirjoitti:
Oli mulla yksi hyväkin uutinen (kaiken naurettavan farssin jälkeen), meikäläisen riutasta tulee upea kuva ainakin kahteen lehteen!
Upeaa riuttaahan se ei ole nähnyt mutta esittele se meksikonlahti biotooppina :D , no niin minun osalta tämä sitten oli tässä.
Toomas68
Starting Member
Starting Member
Viestit: 18
Liittynyt: 17:34, 15.12.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Toomas68 »

Hyvää palvelua olen saanut, kysymyksiin on vastattu viimeistään seuraavana päivänä ja neuvottu ja opastettu niissä asioissa mitkä on jäänyt mietityttämään(olipas vaikea sana).

Tilaukset tullut nopeasti perille ja hinnat ihan kilpailukykyisiä.
hemppuli
Junior Member
Junior Member
Viestit: 77
Liittynyt: 10:05, 24.10.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pohojos-pohojammaa :)

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja hemppuli »

Itsekin palvelualan ammattilaisena olen huomannut että nykyään asiakkaat haluavat aina vain halvemmalla ja halvemmalla tuotteita, ja tinkiminen on yleistynyt myös täällä suomessa :) Tosihan se on että kaikkien asiakkaiden/myyjien kanssa ei voi aina "natsata", ihmiset kun ovat erilaisia... :) Mutta meilläpäin pyritään ratkaisemaan erimielisyydet puhumalla ilman välikäsiä...

Ja sitten itse aiheeseen... Monta kertaa olen akvaarioon.fistä tilannut ja koskaan ei ole ollut ongelmaa :) Suosittelen :)
Kisu74
Senior Member
Senior Member
Viestit: 695
Liittynyt: 18:25, 01.10.2006
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Niska-Pietilä
Viesti:

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Kisu74 »

Haluan ihan vilpittömästi kiittää Aapelin Akvaariota ja nimenomaan molempia niitä henkilökunnan edustajia joiden kanssa olen yhteyksissä ollut. Olin suorastaan "häirikkö" kysellessäni suunnilleen joka tuotteesta erikseen pohtiessani tulevan akvaarioni (900l) tekniikkaa. Erittäin kärsivällisesti ja nopeasti sekä kattavasti tuli tuotetiedot, vinkit ja neuvot.

Minulle on kenenkään turha tulla haukkumaan Aapelin Akvaarion toimintaa, varsinkaan missään tuotevirheasiassa omien kokemuksieni perusteella. Sen ainoan kerran, kun on jotain ongelmaa tuotteessa on ollut, on vika tuotteen valmistajan puolelta ja liikkeessä asia on korjattu ennenkuin itse olen osannut mitään reklamaatiota edes muotoilla. Hinnat firmassa ovat jo ilman alennuksia erittäin kilpailukykyiset, joten tinkiminen sieltä on mielestäni lähinnä naurettavaa.

Nyt varsinkin, kun tämä käyttämäni Reporanka lopettaa toimintansa, niin olen käytännössä ainoastaan Akvaarioon.fi asiakas, kun kyseessä on tekniikka tai muu varustepuoli. Olen aina kokenut olevani tärkeä asiakas, enkä pelkästään silloin kun käyttämäni summa hipoo korkeuksia, vaan myös silloin kun ostamani tuotteet hädin tuskin ylittävät sen alarajan.
nastamuumio
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1113
Liittynyt: 23:03, 31.07.2009
Akvaarioseurat: TASHAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki & Seinäjoki

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kisu74 kirjoitti:Haluan ihan vilpittömästi kiittää Aapelin Akvaariota ja nimenomaan molempia niitä henkilökunnan edustajia joiden kanssa olen yhteyksissä ollut. Olin suorastaan "häirikkö" kysellessäni suunnilleen joka tuotteesta erikseen pohtiessani tulevan akvaarioni (900l) tekniikkaa. Erittäin kärsivällisesti ja nopeasti sekä kattavasti tuli tuotetiedot, vinkit ja neuvot.

Minulle on kenenkään turha tulla haukkumaan Aapelin Akvaarion toimintaa, varsinkaan missään tuotevirheasiassa omien kokemuksieni perusteella. Sen ainoan kerran, kun on jotain ongelmaa tuotteessa on ollut, on vika tuotteen valmistajan puolelta ja liikkeessä asia on korjattu ennenkuin itse olen osannut mitään reklamaatiota edes muotoilla. Hinnat firmassa ovat jo ilman alennuksia erittäin kilpailukykyiset, joten tinkiminen sieltä on mielestäni lähinnä naurettavaa.

Nyt varsinkin, kun tämä käyttämäni Reporanka lopettaa toimintansa, niin olen käytännössä ainoastaan Akvaarioon.fi asiakas, kun kyseessä on tekniikka tai muu varustepuoli. Olen aina kokenut olevani tärkeä asiakas, enkä pelkästään silloin kun käyttämäni summa hipoo korkeuksia, vaan myös silloin kun ostamani tuotteet hädin tuskin ylittävät sen alarajan.
Voisimpa sanoa, ja sanonkin. Aamen. :D
Tiitu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1234
Liittynyt: 18:22, 21.06.2001
Paikkakunta: Espoo

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Tiitu »

Ikävä vain, että verkkokaupat heikentävät oikeiden akvaariokauppojen toimintaa. Pelkällä kalojen myynnillä tuskin monikaan liike pärjää hyvin. Suosin siis ainakin itse oikeita kauppoja aina kun vain voin, ja niissä on hauskin käydäkin, kun voi tekniikkaa hankkiessaan samalla katsella myös kaloja. Kuulemani mukaan viimeinen lama oli paha monelle liikkeelle ja yli kymmenen vuoden takaisista myyjistä taitaa Helsingissäkin olla jäljellä enää vain pari!
Mauiwee
Senior Member
Senior Member
Viestit: 918
Liittynyt: 08:13, 13.08.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Turku

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Mauiwee »

Tiitu kirjoitti:Ikävä vain, että verkkokaupat heikentävät oikeiden akvaariokauppojen toimintaa. Pelkällä kalojen myynnillä tuskin monikaan liike pärjää hyvin. Suosin siis ainakin itse oikeita kauppoja aina kun vain voin, ja niissä on hauskin käydäkin, kun voi tekniikkaa hankkiessaan samalla katsella myös kaloja. Kuulemani mukaan viimeinen lama oli paha monelle liikkeelle ja yli kymmenen vuoden takaisista myyjistä taitaa Helsingissäkin olla jäljellä enää vain pari!
Eikö aapelin akvaario ole ihan "oikea akvaariokauppa"?
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Tiitu kirjoitti:Ikävä vain, että verkkokaupat heikentävät oikeiden akvaariokauppojen toimintaa. Pelkällä kalojen myynnillä tuskin monikaan liike pärjää hyvin. Suosin siis ainakin itse oikeita kauppoja aina kun vain voin, ja niissä on hauskin käydäkin, kun voi tekniikkaa hankkiessaan samalla katsella myös kaloja. Kuulemani mukaan viimeinen lama oli paha monelle liikkeelle ja yli kymmenen vuoden takaisista myyjistä taitaa Helsingissäkin olla jäljellä enää vain pari!
Mihin tämä ajatus perustuu? Monelle liikkeelle (kuten varmaan myös Aapelin akvaariolle) verkkokauppatoiminta on itse asiassa merkittävä lisä liiketoimintaan ja nimenomaan sillä moni kauppa pärjää paremmin, koska toiminta-alueena on koko maa ja asiakkaita saa hankittua kauempaakin. Vähemmän taitaa olla niitä verkkokauppoja, joilla ei ole "konkreettista" liikettä missään. Ja voihan verkkokaupankin halutessaan valita sen mukaan, onko heillä myös varsinainen liike jossain ja näin tukea sitä "konkreettista" toimintaa.

Lisäksi tällaisille, jotka asuvat täällä keskellä-ei-mitään, verkkokauppa on ihan ehdoton! Tulisi aika kalliiksi nykyisillä bensan hinnoilla lähteä ajelemaan joka kerta 80-100 km sen takia, että tarvitsee jotain "pientä". Näin ollen muutkin kuin kaupunkilaiset saavat palvelut ulottuvilleen [;)]. Postikuluineenkin tulee siis usein halvemmaksi hankkia netistä tarvitsemansa ja säästää myöskin vaivaa 8-). Joskin akvaarioliikkeessä on muuten aina kiva käydä.
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
hemppuli
Junior Member
Junior Member
Viestit: 77
Liittynyt: 10:05, 24.10.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pohojos-pohojammaa :)

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja hemppuli »

akvaristi kirjoitti:Lisäksi tällaisille, jotka asuvat täällä keskellä-ei-mitään, verkkokauppa on ihan ehdoton! Tulisi aika kalliiksi nykyisillä bensan hinnoilla lähteä ajelemaan joka kerta 80-100 km sen takia, että tarvitsee jotain "pientä". Näin ollen muutkin kuin kaupunkilaiset saavat palvelut ulottuvilleen [;)]. Postikuluineenkin tulee siis usein halvemmaksi hankkia netistä tarvitsemansa ja säästää myöskin vaivaa 8-). Joskin akvaarioliikkeessä on muuten aina kiva käydä.
Juurikin näin :) kaikilla ei oo sitä kalakauppaa nurkan takana. Joskus jopa toivois että vois tilata ne kalatkin postin kautta. Ilmeisesti enää ei matkahuoltokaan kuljeta eläviä eläimiä.
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

Tulipa sitten tehtyäse ensimmäinen tilaus tuonne.
Itse asun korvessa josta pitää lähteä aina jonnekin jos haluaa jotain hiukankaan erikoisempaa.
Noilla postimaksuhinnoilla ei ajeta kovinkaan montaa kilometriä, eli selvästi halvempaa tilaten kuin ajaen jonnekin kauas ostamaan tuote.
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
jossu_84
Junior Member
Junior Member
Viestit: 74
Liittynyt: 10:01, 11.01.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vaasa

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja jossu_84 »

On tämä kyllä ihan uskomatonta! :) Tilasin akvaarioon.fi:stä tavaraa sunnuntaina ja ajattelin että paketti saapunee torstaina, ihan aikaisintaan keskiviikkona. Vaan sepä odotti postissa jo tiistaina! Jos normaalisti verkkokaupoissa 3-4 arkipäivää on nopea toimitus, niin tämä oli kyllä jo turbo!

Mistähän ne muuten siellä tietää että tykkään juuri salmiakkitikkareista... ;)
...Pyrstökkäistä pitävä...
vokaali
Junior Member
Junior Member
Viestit: 130
Liittynyt: 11:48, 28.04.2008
Paikkakunta: Joensuu

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja vokaali »

Aapelin akvaario teki tänään henkilökohtaisen ennätyksensä (ainakin minun kohdallani); tein tilauksen, ja vajaan parin tunnin päästä paketti olikin jo postissa tulossa. :S Ei hassumpaa, etten ehtinyt kuin välissä tiskata ja panna pyykit pyörimään, ja kamat on jo matkalla.

Lisättäköön vielä, että viimeksi kirjoitin Lisätietoja tilauksesta -kohtaan, että saisikohan tällä kertaa kaksi tikkaria. Ja sieltähän niitä nameja tippui kaksin kappalein. Hehheh.
hoplaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Aapelin Akvaario - Akvaarioon.fi”