www.akvaarioon.fi

Kaupastamme löydät Suomen monipuolisimman valikoiman akvaariotuotteita sekä makeaan että meriveteen. Valikoimassamme on paitsi tutut, hyväksi havaitut akvaariotuotteet, myös harvinaisempia laatumerkkejä.
http://www.akvaarioon.fi/

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
patu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1065
Liittynyt: 21:18, 18.01.2003
Akvaarioseurat: FOMA #6
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja patu »

Eipä harrastus aikana parempaa palvelua mistään saanut kuin Aapelin akvaariosta, nopeaa toimintaa ja Petrin s-posteihin vastailu yyber nopeaa =) Se tuskin on Akvaarioon.fi:n vika jos asiakas varta vasten tilaa tuotteen ja hetken käytön jälkeen huomaakin tehneensä mokan ja ei tarvikkaan kyseistä kampetta.

Jahka/kun ja sitten kun palaan harrastuksen pariin niin enpä epäröi hetkeäkään palata asiakkaaksi, kiitos kuluneista vuosista!
Veikkonen
Senior Member
Senior Member
Viestit: 605
Liittynyt: 18:15, 18.10.2005
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Multia

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Veikkonen »

Mä kyllä symppaan akvaarioon.fi:tä. Muistaakseni kerran olen sieltä tilannut ja kaikki pelasi erittäin hyvin. En ota kantaa Tiffin toimintaan. Noitten kertomusten perusteella kuluttaja-asiamies on ollut yli-aktiivinen. Jos asiakas ei vaadi jutun eteenpäinviemistä, on se kumma että k.a. näin tekee. Liikkeellä on oikeus valita asiakkaansa. En ihmettele, että tässä on toimittu näin, vähän niinkuin varman päälle.

Akvaarioon.fi, sinne ne akvaristit menee si!
Se lisääntyy mitä katsot ja ruokit.
Sisso
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 3033
Liittynyt: 19:51, 30.11.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Parainen

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Sisso »

Olen kahteen otteeseen tilannut tuotteita ja molemmilla kerroilla oli pikku kriisi päällä kun suodattimet oli irtisanoneet itsensä neuvottelematta mun kanssa ensin. Kummallakin kerralla tilaamani tuote oli mulla kädessä joko seuraavan päivänä tai sitä seuraavana. Lisäksi sähelsin tilaamani kiertovesipumpun kanssa, luulin sen rikkoutuneen ja laitoin illalla, n klo 18, liikkeeseen s-postia. Sain vastauksen, miten toimia pumpun kanssa, samantien ja voila, tuollahan tuo on nyt pörrännyt moitteetta jo monta viikkoa. Kuinka moni kauppias vastaa muutamassa minuutissa, illalla? !

Jep, saivat musta asiakkaan.
Popularity of an idea can never imply validity. Truth is never democratic.-Clive Ei muita YV-viestejä kuin myynti- ja ostoilmoituksiin liittyvät, kiitos
Samiufo
Starting Member
Starting Member
Viestit: 1
Liittynyt: 17:12, 07.09.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Vaasa

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Samiufo »

Hyvää ja nopeaa palvelua ja hinnatkin edullisia.
Uusia tuotteita tulee jatkuvasti myyntiin ja valikoima kasvaa.
Olen saanut ostettua oikeastaan kaikki tarvikkeet ja vehkeet meriveteen täältä.
Ja varsinkin tuo äärimmäisen nopea toimitus on malttamattomalle erittäin hyvä asia.

Kiitos!
Mauiwee
Senior Member
Senior Member
Viestit: 918
Liittynyt: 08:13, 13.08.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Turku

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Mauiwee »

Tiff kirjoitti:Asia alkoi pienestä epäselvyydestä josta keskustelin myös kuluttaja-asiamiehen kanssa hyvin rauhallisesti ja korostin hänellekin että tässä ei mistään suuresta asiasta ole kyse mutta mielestäni laitteesta olisi pitänyt kertoa tarkemmin, korostin myös hänelle että ei ole tarpeen viedä asiaa eteenpäin.
Mun mielestä on outoa, että "pienestä epäselvyydestä" ja "ei mistään suuresta asiasta" otetaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Toisille se ehkä on luonnollinen tapa selvittää asioita. Mutta mulle tulee tällaisista pienistä asioista virkamiehelle ilmoittamisesta sellainen olo kuin oltaisiin tarhassa ja pyydettäisiin tarhatäti väliin kun "toi vei mun lelun".
Aikuisten ihmisten pitäisi pystyä selvittämään tällaiset pikkuasiat keskenään.
Tiff kirjoitti:asiakaspalautteen luulisi olevan liikkeellekin tervetullutta.
Eli kirjoittaja on sitä mieltä, että kuluttaja-asiamiehelle ilmoittaminen on asiakaspalautetta. Hyvin jännä lähestymistapa asiaan. Mulla on aina ollut eri käsitys asiakaspalautteesta :)

Tähän loppuun haluan vielä korostaa, että tässä oli kyse ainoastaan omasta mielipiteestäni ja kenenkään ei tarvitse siitä kurpitsoja vetää nenukkiin.
Lisäksi haluan kiittää Aapelin Akvaariota hyvästä asiakaspalvelusta.

Niin.. ja.. Asiakas ei aina ole oikeassa [;)]
AnnaS
Senior Member
Senior Member
Viestit: 959
Liittynyt: 18:07, 26.04.2007
Paikkakunta: Tuusula

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja AnnaS »

Olen aina saanut Akvaarioon.fi:stä kiitettävän hyvää ja supernopeaa palvelua! Jatkakaa samaan malliin! :D
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Omalla kohdallani on ollut vain ja ainoastaan erittäin hyvää ja nopeaa palvelua (kokemukseni perustuu verkkokaupasta tilaamiseen). Oikeastaan olen ollut hyvin hämmästänyt, miten asiakkaita ehditään palvella niin nopeasti ja antaumuksella, aivan ihanaa. Iso kiitos :D. Ja hätähousuille, kuten minulle [;)], tämä kauppa on aivan ehdoton, saan niin pian tuotteet käteeni kuin nyt vain postin kautta voi tulla. Ja kyllä ehdottomasti kokemukseni verkkokauppapuolella houkuttelevat vielä joskus käymään liikkeessä ihan paikan päällä.
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
jossu_84
Junior Member
Junior Member
Viestit: 74
Liittynyt: 10:01, 11.01.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vaasa

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja jossu_84 »

Täältäkin 10 pistettä ja papukaijan merkki, sanoisin että akvaarioon.fi on kaikista paras nettikauppa missä olen asioinut! Tykkäsin erityisesti tavasta pitää asiakasta ajantasalla tilauksen eri vaiheissa. Uskomatonta että nettikaupassa voi tulla niin "palveltu" olo, vaikkei livenä myyjää näekään/kuulekaan. Eikä yhtään haitannut kohtuulliset hinnat, moitteettomat tuotteet ja nopea toimituskaan ;).
...Pyrstökkäistä pitävä...
huupelo
Starting Member
Starting Member
Viestit: 8
Liittynyt: 22:29, 07.01.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Enonkoski

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja huupelo »

Ensimmäinen kokemukseni liikkeestä ja täydet pisteet ropisee :D Käytiin paikan päällä tänään ja kyllä oli arvoista. Iso kiitos! Ja ettei tarvinnut lähteä kahlaamaan automaattia etsien. Lasku kourassa, tyttärellä tikkari huulessa ja kaikilla iloinen mieli. :mrgreen: Tulen asioimaan toistekkin ja tilaan heti kun muistan että mitä unohtui. [;)]
lauri]
Junior Member
Junior Member
Viestit: 128
Liittynyt: 15:37, 21.01.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Oulu

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja lauri] »

Nopia toimitus tosiaan. Ja tulihan siinä paketissa se lakupötkö mukana. hihihihi
Merihemmo
Junior Member
Junior Member
Viestit: 230
Liittynyt: 17:05, 18.08.2008
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Merihemmo »

Erinomaista ja nopeaa palvelua saatu myös tääläkin.
hx
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1294
Liittynyt: 10:55, 26.11.2004
Paikkakunta: espoo

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja hx »

Aapelin Akvaario kirjoitti: Olemme tarjonneet suodattimen kaupan purkua, mutta siitä kuulemma ei ole nyt kyse. Olen tarjonnut pinnantasaajaa hinnanalennuksella, mutta en ilmeisesti riittävän edullisesti. Olen pyytänyt anteeksi virhettäni. Asiaa puidaan nyt täällä.

Ystävällisin terveisin
Sari
Aapelin Akvaario :: akvaarioon.fi
Tiff kirjoitti:Niin, selvästi asiasta on turha käydä enempää keskustelua...
...
Itse olin valmis sopimaan, he eivät, joten miksi jatkaa väittelyä.

Jättääkö tuo jollekulle epäselväksi, kuka on halunnut asian sopia ja kuka ei?
Vai väittääkö Tiff Sarin valehtelevan tuossa vastineessaan? Siis että kaupan purkua ei ole tarjottu?

Olisi kyllä kiinnostavaa kuulla Tiff:in kertovan, mistä tässä on kysymys, jos tapahtuneen korjaaminen kaupan purkamisella ei koettua suurta vääryyttä korjaa.
Osoitetuksi on lisäksi tullut, että väitettyä vääryyttä ei ole edes tapahtunut, koska laitehan on täysin toimiva ilman pinnantasaajaakin.

Kyllä nyt täytyy olla valmis käymään loppuun täällä aloittamansa keskustelu!

Mieleeni tulee eräs vanha tapaus eläinkauppa-asiakkaasta, joka osti kilpikonnan, jonka iäksi arvioitiin "muutama vuosi".
Asiakas hankki sitten "eläinlääkärinlausunnon" (jota ei koskaan saatu kirjallisena, vaan ainoastaan asiakkaan väittämänä), jonka mukaan konna oli "lähes kymmenvuotias".
Myyjä oli valmis purkamaan kaupan ja palauttamaan kauppasumman kokonaisena.
Tämä ei kelvannut asiakkaalle, vaan hän vei asian viranomaisille vaatien kauppahinnan palauttamista, mutta konnan jäämistä hänelle.

Tästäkö Tiff, tässäkin on kysymys?

Ja omat vähäiset kokemukseni otsikon yrityksestä ovat olleet kiitettäviä.
-Gone fishing-
patu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1065
Liittynyt: 21:18, 18.01.2003
Akvaarioseurat: FOMA #6
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja patu »

Hx, jos jaksat lukea nämä pari topikkia läpi niin asia selkenee entisestään :) http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 0&t=182147 , http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 0&t=182963
Aapelin Akvaario
Starting Member
Starting Member
Viestit: 2
Liittynyt: 20:27, 23.02.2011

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Aapelin Akvaario »

hx kirjoitti:
Aapelin Akvaario kirjoitti: Olemme tarjonneet suodattimen kaupan purkua, mutta siitä kuulemma ei ole nyt kyse. Olen tarjonnut pinnantasaajaa hinnanalennuksella, mutta en ilmeisesti riittävän edullisesti. Olen pyytänyt anteeksi virhettäni. Asiaa puidaan nyt täällä.

Ystävällisin terveisin
Sari
Aapelin Akvaario :: akvaarioon.fi
Tiff kirjoitti:Niin, selvästi asiasta on turha käydä enempää keskustelua...
...
Itse olin valmis sopimaan, he eivät, joten miksi jatkaa väittelyä.

Jättääkö tuo jollekulle epäselväksi, kuka on halunnut asian sopia ja kuka ei?
Vai väittääkö Tiff Sarin valehtelevan tuossa vastineessaan? Siis että kaupan purkua ei ole tarjottu?

Olisi kyllä kiinnostavaa kuulla Tiff:in kertovan, mistä tässä on kysymys, jos tapahtuneen korjaaminen kaupan purkamisella ei koettua suurta vääryyttä korjaa.
Osoitetuksi on lisäksi tullut, että väitettyä vääryyttä ei ole edes tapahtunut, koska laitehan on täysin toimiva ilman pinnantasaajaakin.

Kyllä nyt täytyy olla valmis käymään loppuun täällä aloittamansa keskustelu!

Mieleeni tulee eräs vanha tapaus eläinkauppa-asiakkaasta, joka osti kilpikonnan, jonka iäksi arvioitiin "muutama vuosi".
Asiakas hankki sitten "eläinlääkärinlausunnon" (jota ei koskaan saatu kirjallisena, vaan ainoastaan asiakkaan väittämänä), jonka mukaan konna oli "lähes kymmenvuotias".
Myyjä oli valmis purkamaan kaupan ja palauttamaan kauppasumman kokonaisena.
Tämä ei kelvannut asiakkaalle, vaan hän vei asian viranomaisille vaatien kauppahinnan palauttamista, mutta konnan jäämistä hänelle.

Tästäkö Tiff, tässäkin on kysymys?

Ja omat vähäiset kokemukseni otsikon yrityksestä ovat olleet kiitettäviä.
Tässä saattaa olla kyse käsityseroista siinä, mitä sopiminen on. Itse ymmärrän niin, että jos emme keskenämme ennättäneet asiaa selvittää loppuun vaan asiasta valitettiin kuluttajaoikeusneuvojalle, meille ei jäänyt oikein muuta vaihtoehtoa kuin tarjota kaupan purkua. Asiakashan vetosi virheeseen tuotteessa, kun en ollut opastanut pinnantasaajan mahdollisesta tarpeellisuudesta. Se, että osoitetuksi tuli, että tuotteessa ei ollut todellista toiminnallista virhettä, ei riittänyt viranomaiselle, vaan hänen sovittelunsa rajoittui kaupan purkamiseen. Voi olla, että välikäsi sekoitti tilanteen, mutta itse en häntä mukaan olisi kaivannutkaan.

Asiakas kieltäytyi kaupan purkamisesta käydessään meillä paikan päällä. Tuolloin tarjosimme, että palauttaisi tuotteen meille ja hän saisi rahansa takaisin. Kaiken polemiikin jälkeen tilanne laukesi sillä, että tarjosimme asiakkaalle täyden hyvityksen suodattimen hinnasta sekä asiakas saisi pitää suodattimen. Asiakas hyväksyi tarjouksen.

Asia on meidän osaltamme käsitelty loppuun.

Ystävällisin terveisin
Sari
Aapelin Akvaario :: akvaarioon.fi
Veikkonen
Senior Member
Senior Member
Viestit: 605
Liittynyt: 18:15, 18.10.2005
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Multia

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Veikkonen »

Aapelin Akvaario kirjoitti:Kaiken polemiikin jälkeen tilanne laukesi sillä, että tarjosimme asiakkaalle täyden hyvityksen suodattimen hinnasta sekä asiakas saisi pitää suodattimen. Asiakas hyväksyi tarjouksen.

Asia on meidän osaltamme käsitelty loppuun.

Ystävällisin terveisin
Sari
Aapelin Akvaario :: akvaarioon.fi
No huh. Tuo on liikkeeltä erinomaisen ylireilua toimintaa. Aika merkittävä "vastaantulo" tässä asiassa. Musta asiakkaalla ei ole tässä tilanteessa enää pienintäkään varaa valittaa palvelun tasosta.
Se lisääntyy mitä katsot ja ruokit.
Dixie
Senior Member
Senior Member
Viestit: 999
Liittynyt: 16:29, 17.04.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Rmk

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Dixie »

Aapelin Akvaario kirjoitti: Kaiken polemiikin jälkeen tilanne laukesi sillä, että tarjosimme asiakkaalle täyden hyvityksen suodattimen hinnasta sekä asiakas saisi pitää suodattimen. Asiakas hyväksyi tarjouksen.

Asia on meidän osaltamme käsitelty loppuun.

Mjaha. Vai tolla tavalla saa ilmaista tavaraa akvaarioliikkeestä. Kaikki sympatiani ovat kyllä kauppiaan puolella ja täytyy sanoa että pieni myötähäpeä iski päälle ostajan puolesta. Varsinkin kun luki tuon Patun linkityksen. Kumpikohan osapuolista voisi katsoa peiliin? Melkeinpä huijauksen makua. En ikinä. Siis _ikinä_ kehtaisi.

Tämä pikku pläjäys ei minun silmissäni suinkaan pilannut kaupan mainetta, vaan kahta varmemmin tulen asioimaan ko liikkeessä. Ja ihan rahan kanssa 8-)
"Olisinpa tikka! Saisin elantoni hakkaamalla päätä puuhun."
SariannaSalo
Starting Member
Starting Member
Viestit: 34
Liittynyt: 19:17, 08.11.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja SariannaSalo »

Kuin myös!!^^ Todella reilua, ja jatkossakin asioin vain ja ainoastaan k.o liikkeessä! Uusin paketti jo odottaakin postissa hakua :)
240l, ragdollit "Sade" ja "Coda", berninpaimenkoirat "Ninja" ja "Hailey" sekä amerikancockerit "Laney" ja "Leon".
airam
Junior Member
Junior Member
Viestit: 187
Liittynyt: 13:46, 22.01.2007
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Nokia

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja airam »

Ei voi muuta kun ihmetellä, miten kärkkäästi keskustelupalstoilla käydään nimimerkin takaa ihmisten, liikkeiden ja palvelun kimppuun. Olen tottunut selvittelemään väärinkäsitykset ja sotkut ihan suoraan asianosaisten kesken, enkä ymmärrä miksi niitä on vatvottava julkisesti. Varsinkin kun toinen osapuoli on yrittänyt tulla vastaan ja hyvittää tapahtumaa. Jokainen ihminen on erehtyväinen ja tekee joskus virheitä, virheet on yleensä korjattavissa ja sovittavissa.

Toivottavasti tässä tapauksessa asiakkaalla on nyt hyvä mieli, kun on saanut toimivan laitteen ilmaiseksi. Kuten tuossa jo aikaisemmin todettiinkin, niin itse en kyllä ikinä kehtaisi...

Tsemppiä Aapelin Akvaariolle, sekä omasta puolestani iso kiitos erittäin hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta!
sekalat 350 litraa, 240 litraa ja 200 litraa
rapula 167 litraa & omppula 126 litraa
Oskarista tuli Kissaenkeli 9.3.2013
Manowar
Starting Member
Starting Member
Viestit: 30
Liittynyt: 07:21, 26.12.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Laitila

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Manowar »

Olisivat muutkin liikkeet yhtä halukkaita sopimaan :roll: , (ei ainoastaan akvaario liikkeet) mutta tämäkin julkinen ryöpöttely on myös varmaan vaikuttanut liikkeen vastaantuloon, ja tuo TODELLA hyvä sovintoele tuo taas paljon uusia asiakkaita, että se suodattimen hinta on pieni menetys.
Täydet pisteet liikkeelle tästä, mutta osittain olen myös samaa mieltä ostajan kanssa...
Dixie
Senior Member
Senior Member
Viestit: 999
Liittynyt: 16:29, 17.04.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Rmk

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Dixie »

Manowar kirjoitti: mutta tämäkin julkinen ryöpöttely on myös varmaan vaikuttanut liikkeen vastaantuloon.
Tuollaisen vastaantulon vaatiminen tai edes odottaminen on suorastaan _kohtuutonta_. Mikäli tuotteen ja rahojen palauttaminen EI riitä asiakkaalle, niin mikä mielestäsi on riittävä korvaus?
"Olisinpa tikka! Saisin elantoni hakkaamalla päätä puuhun."
narm
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1682
Liittynyt: 20:08, 06.04.2007
Akvaarioseurat: ---
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja narm »

Veikkonen kirjoitti:
Aapelin Akvaario kirjoitti:Kaiken polemiikin jälkeen tilanne laukesi sillä, että tarjosimme asiakkaalle täyden hyvityksen suodattimen hinnasta sekä asiakas saisi pitää suodattimen. Asiakas hyväksyi tarjouksen.

Asia on meidän osaltamme käsitelty loppuun.

Ystävällisin terveisin
Sari
Aapelin Akvaario :: akvaarioon.fi
No huh. Tuo on liikkeeltä erinomaisen ylireilua toimintaa. Aika merkittävä "vastaantulo" tässä asiassa. Musta asiakkaalla ei ole tässä tilanteessa enää pienintäkään varaa valittaa palvelun tasosta.
Kuinka ovelaa...asiakas sai tavaran ilmaiseksi nostettuaan haloon asiasta :| .Ikävää,että noinkin helppoa,kun vähän narisee :|
-Mandell-
Member
Member
Viestit: 383
Liittynyt: 12:37, 18.12.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: hyvinkää

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja -Mandell- »

Aapelin Akvaario kirjoitti: Kaiken polemiikin jälkeen tilanne laukesi sillä, että tarjosimme asiakkaalle täyden hyvityksen suodattimen hinnasta sekä asiakas saisi pitää suodattimen. Asiakas hyväksyi tarjouksen.

Asia on meidän osaltamme käsitelty loppuun.
Ei mulla olis ainakaan pokkaa vaatia sekä rahoja että suodatinta 8O Kai asiakaskin voi joskus joustaa etenkin kun oli ilmeisesti itse väärässä eikä suostunut ehdotettuihin asioihin. Taisi olla vain ilmaisen tavaran perässä, mutta helpommalla kyllä pääsee kun ostaa tyynesti tavaransa ilman tuollaista sotkua :mrgreen:
84l rapularasborala,40l vauvanaario +nelivarvaskilpikonna ja akaattikotiloita
Manowar
Starting Member
Starting Member
Viestit: 30
Liittynyt: 07:21, 26.12.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Laitila

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Manowar »

Dixie kirjoitti:
Manowar kirjoitti: mutta tämäkin julkinen ryöpöttely on myös varmaan vaikuttanut liikkeen vastaantuloon.
Tuollaisen vastaantulon vaatiminen tai edes odottaminen on suorastaan _kohtuutonta_. Mikäli tuotteen ja rahojen palauttaminen EI riitä asiakkaalle, niin mikä mielestäsi on riittävä korvaus?
En kirjoittanut vaatimisesta mitään! pelkkä kaupan purku olisi ollut riittävä, mutta kun sitä asia ruvetaan julkisesti puimaan, niin onhan siinä pieni markkina rako, miten myyjä haluaa sovinnon tehdä [;)]
Ja en ole väittänyt että tuotteen ja rahojen palautus ei olisi ollut riittävä! päinvastoin!
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6450
Liittynyt: 23:09, 10.01.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo, HAS

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Voi ei! Mihin on oikeudenmukaisuus maailmasta kadonnut.. Uskomaton vastaantulo Aapelin akvaariolta. Ei olis tarvinnut ja asiakkaalta melko mielenkiintoista heti vedota kuluttaja-asiamieheen kun asian sopiminen on liikkeen kanssa kesken ja sitten vielä tulla ruotimaan asiaa tänne julkisesti. Onneksi ihmiset täällä tuntuvat käsittäneen asian oikean laidan eikä liike saanut ansaitsematonta loanheittoa päälleen, kuten olisi helposti voinut käydä.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

En olekkaan ennen kiinnittänyt huomiota koko liikkeeseen , mutta nyt tuli tutkittua sen sivuja kunnolla.
halpoja tuotteita, ens kuun puolella lähtee sinne tilaus ja varmaan tulee käytyäkin siellä.

Ja olen ihmisten kanssa samaa mieltä, todella asiatonta käytöstä asiakkaalta, itselle ei tulisi edes pieneen mieleen valittaa moisesta pikkuasiasta viranomaisille, kas kun ei mennyt poliisin pakeille tekemään ilmoitusta huijaamisesta.
Ja olisin mä kyllä palauttanu laitten jos kerran siitä sai rahansa takas.
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Aapelin Akvaario - Akvaarioon.fi”