Tiikeribarbin kutu

Barbit, rasborat, seeprakalat, kardinaalikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:06, 07.01.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Tiikeribarbin kutu

Viesti Kirjoittaja doriani »

Mun tiikeribarbit kuti eilen, eli mitä mun pitäs tehdä että ne poikaset kuoriutuisi? Munat on eri akvaariossa kun aikuiset kalat. Vastatkaa nopeesti...
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2422
Liittynyt: 13:35, 14.11.2001
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Holstedt »

Kyllä ne ihan itsestään kuoriutuu jos ovat kuoriutuakseen. Kirkkaimpien valojen pimennys saattaisi olla ihan hyvä idea. Jonkinlainen suodatus tietysti hyvä olla. Tulevia kuoriutuneita silmälläpitäen sellainen johon eivät imeydy sisälle eli sukkahousuja suodatinten päälle tai jotain. Paras tähän tarkoitukseen mielestäni ilmapumpulla toimiva vaahtomuovisuodatin. Sitten voi tietysti mätimunien homehtumista estääkseen laittaa vaikkapa metyleenisineä, mutta itse en ole koskaan käyttänyt millään kalalla.

Sitten kun kuoriutuneet lasineuloiksi, niin kannattaa alkaa harkitsemaan mikromatojen ja artemiapurnukan laittamista. Vaan ei nyt hypätät vielä kovin paljon asioiden edelle:-)

-Holzig-
Sami
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1889
Liittynyt: 15:47, 06.11.2001
Akvaarioseurat: HAS, Labyrinttiyhdistys
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami »

Ja jos aihe enemmälti kiinnostaa, ja englanti ei tuota ongelmia (tai omisat sanakirjan ), kannattaa tutustua hyvään, ellen sanoisi täydelliseen sivustoon tiikeribarbien kudetuksesta:

http://library.kcc.hawaii.edu/CTSA/publ ... tiger.html

-Sami-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Särkikalat”