Yö-Thread 00:00-06:00

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

Anniquu_
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1330
Liittynyt: 16:07, 28.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Kangasala

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Anniquu_ »

Onpa hiljainen hetki menossa täällä, ei ole muita rekisteröityneitä paikalla kuin minä ja kolme bottia. Ja mäkin poistun heti täältä, kun kuumeinen kesken unien herännyt lapsi nukahtaa syliini niin hyvin, että hänet voi kantaa takaisin sänkyynsä nukkumaan.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Hiljaisuus on täälä meillä aika kova pitäis varmaan nukkumaan mennnä, mutta pyykit vielä kuivumaan. Ainoastaan akva hiukan lorottaa (JBL ulkosuodattimen ulostulo lorottaa).
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
Dee
Starting Member
Starting Member
Viestit: 38
Liittynyt: 18:26, 30.04.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Dee »

Voi ku nukuttasi mutta toisaalta ketuttaa liikaa niin enpä nuku sitten. x(
Koira, maakotiloja, hamsteri, kani, 54l & 180l altaat
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

Herätelläämpäs tätäkin eloon.
Just tultiin pitkältä venereissulta, käytiin Iisalmessa asti, otti kyllä voimille.. Onneks oli hyvä porukka mukana :)
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

...Voi, nyt olisi mahtavaa huutaa A-W:n omassa chatissa "Haloota"! :mrgreen:

Pysyköön foorumina, kuin tähänkin asti. :)
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

Jepa.

Argh, mulla alkaa mennä pikkuhiljaa hermo tohon koiraneitiin, valeraskaus menossa. Kantelee jotain saakelin pallokalalelua suussaan ja sille se on sitten totisinta totta :'D vinkuu ja ulisee, jos sen pallon nappaa pois.. Luoja auta, onneks nää kestää vaa muutaman viikon.. Pitikin sit sortua antamaan toi pallo sille takas.
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
jejoka
Member
Member
Viestit: 363
Liittynyt: 00:01, 26.10.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: nummela

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja jejoka »

Meillä on onneks vanhempi narttu leikattu joten sen kanssa ei tuota ongelmaa tulekaan. Pitää vaan toivoa ettei pentu sitten aikanaan tuota keksikään.

Hirvee ku väsyttää, sängystä puuttuu kaikki lakanat kun vaihdettiin rikki mennyt runkopatja uuteen. Onneksi meni takuun piikkiin. Puolitoista vuotta vanha kovin jyskin ruonko patja ja nyt jo oli ihan muodoton, hemmetti. No jos ei tarttis enää nukkuu mukelon sängyn vieres lattial mitä olen nyt jokusen viikon harrastanut kun oli tuo takuu lappu jemmassa itseltänikin. On tuo ukkeli tykännyt tosi paljon kun emäntä ei suostu nukkumaan sängyssä kun oli niin muhkurainen joka kohdasta. Huvittavinta koko asiassa on se ettei siinä ole todellakaan muuta tehty kuin nukuttu (miksi omaa sänkyä pilamaan kun on niitä muitakin paikkoja :twisted: )

Kalasetkin jaksaa kaikki hyvin akvaarion vaihdosta huolimatta. Ei ollut edes rahaa ostaa baku ampulleja kun meni nekin rahat sitten myxazinnin kun ei taistoilla ottanut evät parantuakseen edes erotuksessa. Lehtikalallakin oli jotain tulehdusta. Pitää toivoo et auttaa ettei sen tarttis enää kauaa olla tolla 40l sairaalassa.


Ihme et tääl on muitakin yökyöpeleitä, normaalisti hillun täällä yksikseni tai sit kaikki on vaa piilottanu oman olemassa olonsa.
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1700
Liittynyt: 00:31, 02.07.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Jooh. täällä sitä valvotaan vielä kello 05, vaikka normaalisti meen nukkumaan klo 22 ihan väsyneenä, näitä unettomia öitä alkaa nyt näköjään tulla, hitsi kun viikonloppuna ei taida millään saada lääkäriaikaa päivystyksestä tän asian kanssa, pakko vaan odottaa maanantaita että sais nukahtamislääkeitä.
Hiton keskikesä ja mulla ei ole edes verhoja ikkunassa kun en yletä niitä itse ripustamaan :(
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

Mullakin tää keskikesä just samaa hommaa, ei vaan se uni tuu ja etenkään sillon, jos jostain se valo pilkahtelee.
Kiva yön korkkaus, piitkästä aikaa kuuntelen klassista.. Pakko "järkyttää" teitä tiedolla :D
Vannoutunut metallisti harrastaa pianonsoiton saralla klassisen musiikin suurkulutusta. Oon aina rakastanu Voldoksen tapaa vetää
näitä klassikkobiisejä, http://www.youtube.com/watch?v=0qG9PZNJ ... re=related tos älyttömän hyvä taidonnäyte Mozartin "Rondo alla Turca"sta.

Mutta mitäs teidän yöhön?
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
jejoka
Member
Member
Viestit: 363
Liittynyt: 00:01, 26.10.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: nummela

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja jejoka »

Täälläkin suunnitelmissa mennä lekuriin hakee jotain millä sais unta. Ei tuu hommista mitään kun ei saa unta ja pitäis viel päivät jaksaa muksun kaa touhuu sekä koirien kaa lenkkeillä.

Missä on mulle luvattu ukkos myrsky ja tajuton kaatosade? Kysympähän vaan... [}:)]
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
[RiSu]
Junior Member
Junior Member
Viestit: 249
Liittynyt: 10:11, 21.09.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja [RiSu] »

Täälä ei ukkosta näy, mutta sataa kaatamalla :) ihanaa, ku tulee raikas ilma... hmph, ja pitäs alkaa nukkuunki, että jaksas huomenna hoitaa muksutki :p
~~1000 litraa vettä olohuoneessa ja aivan täysin heroksiin hurahtanu harrastelija~~
(heros notatus, heros severus, heros efasciatus)
jejoka
Member
Member
Viestit: 363
Liittynyt: 00:01, 26.10.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: nummela

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja jejoka »

[RiSu]; Miten toi kuulostaa niin tutulta? "Onneks" mulla ei ole kuin yksi mukelo jonka kaa pitäis päivät jaksaa varsinkin kun olen hoitovapaalla. En sitten tiedä olisiko helpompaa, jos pääsisi töihin osaksi päivää pois lapsen luota, mutta kun en vaan luota noihin päiväkoteihin tai pphoitajiin kun olen nähnyt livenä mitä sekin touhu voi pahimmillaan olla. Siksi siis päätin ettei tyttö mene hoitoon vieraille ennen kuin osaa puhua ja pystyy kertomaan miten päivä on oikeasti mennyt. Toiveissa/haaveissa olisi vielä toinen lapsi ainakin jotta ei tule ainokaista paapottua piloille, mutta sitten en kyllä haluaisi perustaa mitään suur perhettä kun meitäkin on se 5+5 (isällä 5 ja äidillä 5) lasta niin oon huomannu miten se kasvatus jotenkin "lopahtaa" loppua kohden. Tai sitten olen vain se äitini esikoinen joka on kateellinen pikkusiskoille kun ne saa kaiken nuorempina kuin mä ja säännöt on paljon höllemmät mun näkökulmasta. No ainahan voi ottaa mallia miten EI kannata tehdä :roll:


No ainakin yksi hyvä puoli on tuossa lapsessa. Enää ei voi tehdä samalla tavalla kuin 1,5 v sitten. Yöllä, jos en saanut unta järjestelin ensin koko asunnon uusiksi (nuoriso asuntoja, ne ryyppäs ja metelöi niin ei ollu varaa valittaa mun metelöinnistä) ja sen jälkeen mikäli jaksoin niin menin vielä koiran kanssa (ennen kuin koira tuli kävin yksin) lenkille just niin pitkäks aikaa ku ehti tai jakso.
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

Voi perskele, mulle iskeny taas kova himo päästä ratsastustunneille tai vaikka vaan tutun ravureiden kanssa säheltämään, onhan tosta jo
aikaakin, kun oma kopukan möin, mutta en vaan enää jaksas alottaa sitä harrastusta uudelleen.. Kamalat suunnitelmat muutenkin menossa ton
akvaarioharrastuksen laajentamisen kanssa, eihän mulla toki toi 180l seurala kauaa ole pystyssä ollut ja nyt himottaa jo toinen purkki, ihan vaikka joku 80l poikasallas ja rupeis noita sitruunatetroja viljelemään. :'D Tämä akvaariohomma taitaakin olla sitten semmonen harrastus, että nälkä kasvaa syödessä, hehheh.
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1700
Liittynyt: 00:31, 02.07.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Tässä on tullut juotua klo 12 asti kotosalla hauskassa seurassa, kai se uni tässä pikkuhiljaa tulee vaikka nukuin päivällä yli tunnin bussissa, piti mennä keskustaan ostamaan hohtomiljoonakaloja toiselta webbiläiseltä mut olin nukahtanu ja kuski ei sit oo vaivautunu herättää mua kampissa joten kuljin espoo-kamppi-espoo matkan ihan tajuttomana kunnes espoon päättärillä kuski herätti ja oli liian myöhästä mennä hakemaan kaloja :(
Tässä tissutellessa kohta varmaan ulee uni. Toivotaan.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

Aijjaijaij..

Mitä mieltä ootte muuten tosta Enkeli-Elisan mediahässäkästä?
Oma oletus on, että koko Elisaa ei ole olemassa, mutta tässä maassa on liikaa "Elisoja", joita tuo kampanja on voinut
auttaa selviämään, sekä avaamaan kiusaajien, vanhempien ja muiden henkilöiden silmät, miten vakavasta asiasta on kyse.
Minttu Vettenterä kyllä ratsastaa aika taitavasti media-aallolla, anteeksi nyt jo valmiiksi, jos saan jonkun tähän uskovan näkemään
punaista.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012070 ... 6_uu.shtml Iltalehden uusin uutinen kyseiseen kohuun.
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Pallokala kirjoitti:Tässä on tullut juotua klo 12 asti kotosalla hauskassa seurassa, kai se uni tässä pikkuhiljaa tulee vaikka nukuin päivällä yli tunnin bussissa, piti mennä keskustaan ostamaan hohtomiljoonakaloja toiselta webbiläiseltä mut olin nukahtanu ja kuski ei sit oo vaivautunu herättää mua kampissa joten kuljin espoo-kamppi-espoo matkan ihan tajuttomana kunnes espoon päättärillä kuski herätti ja oli liian myöhästä mennä hakemaan kaloja :(
Tässä tissutellessa kohta varmaan ulee uni. Toivotaan.
Sry, ei saisi nauraa... :mrgreen:

Mä niin rakastan näitä "nukahdin bussiin, heräsin Venäjän puolella"-tyyppisiä juttuja. :mrgreen:
avene kirjoitti:Aijjaijaij..

Mitä mieltä ootte muuten tosta Enkeli-Elisan mediahässäkästä?
Oma oletus on, että koko Elisaa ei ole olemassa, mutta tässä maassa on liikaa "Elisoja", joita tuo kampanja on voinut
auttaa selviämään, sekä avaamaan kiusaajien, vanhempien ja muiden henkilöiden silmät, miten vakavasta asiasta on kyse.
Minttu Vettenterä kyllä ratsastaa aika taitavasti media-aallolla, anteeksi nyt jo valmiiksi, jos saan jonkun tähän uskovan näkemään
punaista.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012070 ... 6_uu.shtml Iltalehden uusin uutinen kyseiseen kohuun.
Um, tota, mun menee suuresti yli hilseen, miksi tytär tekisi äitinsä kiusaamisen takia itsemurhan? Ihme tarina, mielestäni henkilö on 100% fiktiivinen..
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
jejoka
Member
Member
Viestit: 363
Liittynyt: 00:01, 26.10.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: nummela

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja jejoka »

Nonni täällä taasen kukkumassa muiden unettomien kanssa. Päivä meni ihan hyvin. Sain haettua uuden taisto pojan firesongilta, sinne jäi vielä aivan upeita jätkiä joten mikäli kiinnostaa ja on tilaa sekä sopivat akvaariot niin eikun yhteyttä häneen.

Pääsin myös pitkästä aikaa käymään hevostallilla (miten tuntuu olevan ot puolella just nyt se asia mikä on in/pop/must niin on hevoset?). Ainoo mikä hivenen häiritsi asiaa oli muksu joka piti ottaa mukaan kun ukko pääs niin myöhään töistä. Ilmeisesti mulla on nykyään uusi hoitohepo. Selkäänkin oisin päässy, mutku se muksu... Argh, noh ittepähän sen tein ja päivääkään en loppujen lopuks vaihtais :roll: [:I] :D Mut ei voi ku sanoo et sulonen tammuska ja lempee ku mikä. :P


muoks. Mä ostin kirjan heti kun tuli, aivan loistava vaikka aihe ei mikään mukavin ole. Itsekin suljetulla ollut itsetuhoisuuden takia joka johtui mm koulukiusaamisesta. Ärsyttää tuo lehdistön kanta;jos ei saa vanhempien nimiä, koulun nimeä jms julkisuuteen niin heti on valetta/tarua. [}:)] Ihan kuin vanhemmat ei olis joutunu jo kärsimään tarpeeksi [}:)] Seuraan facec tapahtumien kulkua mielenkiinnolla :P


Maggee!!! XD
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

MA7xGE kirjoitti: Um, tota, mun menee suuresti yli hilseen, miksi tytär tekisi äitinsä kiusaamisen takia itsemurhan? Ihme tarina, mielestäni henkilö on 100% fiktiivinen..
Ei tehnyt äitinsä kiusaamisen takia itsemurhaa, vaan sen, että Elisaa itseään kiusattiin.
Kun noi poliisit nyt tutkii tota E-E juttua, tarkoittaako se sitä, että toi menis oikeuteen? Mun tietääkseni
oikeuteen ei voi laittaa valehtelusta, joka ei oo ketään henk.koht elämää haitannut? :o
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1700
Liittynyt: 00:31, 02.07.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

MA7xGE kirjoitti:
Pallokala kirjoitti:Tässä on tullut juotua klo 12 asti kotosalla hauskassa seurassa, kai se uni tässä pikkuhiljaa tulee vaikka nukuin päivällä yli tunnin bussissa, piti mennä keskustaan ostamaan hohtomiljoonakaloja toiselta webbiläiseltä mut olin nukahtanu ja kuski ei sit oo vaivautunu herättää mua kampissa joten kuljin espoo-kamppi-espoo matkan ihan tajuttomana kunnes espoon päättärillä kuski herätti ja oli liian myöhästä mennä hakemaan kaloja :(
Tässä tissutellessa kohta varmaan ulee uni. Toivotaan.
Sry, ei saisi nauraa... :mrgreen:

Mä niin rakastan näitä "nukahdin bussiin, heräsin Venäjän puolella"-tyyppisiä juttuja. :mrgreen:


Eikun naura vaan ihan vapaasti, kyllä muakin vähän huvitti moinen reissu, mut tulipahan tehtyä...
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

avene kirjoitti:
MA7xGE kirjoitti: Um, tota, mun menee suuresti yli hilseen, miksi tytär tekisi äitinsä kiusaamisen takia itsemurhan? Ihme tarina, mielestäni henkilö on 100% fiktiivinen..
Ei tehnyt äitinsä kiusaamisen takia itsemurhaa, vaan sen, että Elisaa itseään kiusattiin.
Kun noi poliisit nyt tutkii tota E-E juttua, tarkoittaako se sitä, että toi menis oikeuteen? Mun tietääkseni
oikeuteen ei voi laittaa valehtelusta, joka ei oo ketään henk.koht elämää haitannut? :o
Aaahh, no tämä selventää asiaa. Taisi tämä peiton alla datailu* jotenkin häiritä oikolukua. :mrgreen:

*Ja ei, JENKKU, datailu tarkoittaa ihan tietokoneen käyttöä. :twisted:
Pallokala kirjoitti:
MA7xGE kirjoitti:
Pallokala kirjoitti:Tässä on tullut juotua klo 12 asti kotosalla hauskassa seurassa, kai se uni tässä pikkuhiljaa tulee vaikka nukuin päivällä yli tunnin bussissa, piti mennä keskustaan ostamaan hohtomiljoonakaloja toiselta webbiläiseltä mut olin nukahtanu ja kuski ei sit oo vaivautunu herättää mua kampissa joten kuljin espoo-kamppi-espoo matkan ihan tajuttomana kunnes espoon päättärillä kuski herätti ja oli liian myöhästä mennä hakemaan kaloja :(
Tässä tissutellessa kohta varmaan ulee uni. Toivotaan.
Sry, ei saisi nauraa... :mrgreen:

Mä niin rakastan näitä "nukahdin bussiin, heräsin Venäjän puolella"-tyyppisiä juttuja. :mrgreen:


Eikun naura vaan ihan vapaasti, kyllä muakin vähän huvitti moinen reissu, mut tulipahan tehtyä...
Matkailu avartaa... Sitku pysyis hereillä vaa... :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Ei nukuta yhtään oon ihan hermona mun asiakastöistä et saanko niitä ajoissa valmiiksi, tänäänkin painon pitkän päivän niiden eteen että sais niitä eteenpäin, no huomenna jatkuu mutta tuntuu että päivät ei ole tarpeeks pitkiä ja nukkuakkin pitäis, eilenkin tuli nukuttua vajaat unet et voin ommella pitempään. :roll:
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
Vle1ko
Junior Member
Junior Member
Viestit: 222
Liittynyt: 23:25, 27.07.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Vle1ko »

Täällä sitä tulee itekkin vielä roikuttua vaikka pitäs olla yhdeksältä aamulla jo keskustassa häätämässä puliukkoja paikasta A paikkaan B. :mrgreen:
Mutta kun ei vaan taas väsytä, liikaa virtaa. 8-)
Altaassa uiskennellut Serrasalmus rhombeus, Serrasalmus sanchezi, ja tällä hetkellä Serrasalmus manueli, sekä Pygocentrus nattererit.
http://www.opefe.com/ Paljon piraijainfoa
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

Onse kumma, kun päivällä väsyttää ja yöllä ei sitten millään, unirytmin korjaus olisi kohtapuolin aloitettava,
ei sitä amiskassa viiti enää pommiin nukkua :D
Typerä kysymys heräsi tässä datistellessa, mistä teidän nimimerkit juontaa juurensa?
Oma tulee nimeni anagrammista.
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Ois kyllä NIIN ihanaa nauttia kesälomista, kavereillekkin olen joutunut sanomaan että olen kasvanut ompelukoneeseen kiinni, että en kerkiä moikkaileen heitä tällähetkellä. No mukavinta tässä on se kun saa painaa duunia kotona. [;)]
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Mun piti olla alunperin Kissakala mutta kun se nimimerkki oli viety niin käänsin noi sitten toisinpäin, no eikä mua haittaa kun meillä on lemmikkeinä kaloja ja kissoja niin saapi mennä tuolleen. :mrgreen:
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”