Yö-Thread 00:00-06:00

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

MA7xGE kirjoitti:
avene kirjoitti:
MA7xGE kirjoitti:
avene kirjoitti:Mitenkäs tämä yö lähtenyt käyntiin? :D
No, mitäs tuossa korjailin SUN OT-superyhdyssanoja, ei sen kummempaa... :mrgreen:
Ai *****, nyt vasta muistinkin, miten noi yhdyssanat tehtiin (äikännumerosta ei sitten kysymystäkään!)... :D mietinkin
jossain välissä, että mikä se muistisääntö oli, mut eikös se oo se et jos n-kirjain ei mee ni sillon on yhdyssana?
Toi Kurskin taistelu käytiin 4.7.-22.7.1943 wwII itärintamalla.
Ikinä kuullutkaan koko Kurskista. 8O

Tässä taas nähtiin miten eri oppilaitokset opettavat asioita, jotka pitäisi käydä läpi ympäri Suomea... :roll:
http://fi.ww2books.wikia.com/wiki/Kurskin_taistelu Tuo tuli mieleen ensimmäisena taistelukalasta, sotahistoriasta kiinnostuneena
tulee sitten "opiskeltua" vaikka vallan mitä juttuja :'D
Täälläpäin olevaa peruskouluopetusta en kyllä ikinä kehuisi, tuntuu muualla päin Suomea olevan parempi opetus kuin tällä korvessa.
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

avene kirjoitti:
MA7xGE kirjoitti:
avene kirjoitti:
MA7xGE kirjoitti:
avene kirjoitti:Mitenkäs tämä yö lähtenyt käyntiin? :D
No, mitäs tuossa korjailin SUN OT-superyhdyssanoja, ei sen kummempaa... :mrgreen:
Ai *****, nyt vasta muistinkin, miten noi yhdyssanat tehtiin (äikännumerosta ei sitten kysymystäkään!)... :D mietinkin
jossain välissä, että mikä se muistisääntö oli, mut eikös se oo se et jos n-kirjain ei mee ni sillon on yhdyssana?
Toi Kurskin taistelu käytiin 4.7.-22.7.1943 wwII itärintamalla.
Ikinä kuullutkaan koko Kurskista. 8O

Tässä taas nähtiin miten eri oppilaitokset opettavat asioita, jotka pitäisi käydä läpi ympäri Suomea... :roll:
http://fi.ww2books.wikia.com/wiki/Kurskin_taistelu Tuo tuli mieleen ensimmäisena taistelukalasta, sotahistoriasta kiinnostuneena
tulee sitten "opiskeltua" vaikka vallan mitä juttuja :'D
Täälläpäin olevaa peruskouluopetusta en kyllä ikinä kehuisi, tuntuu muualla päin Suomea olevan parempi opetus kuin tällä korvessa.
...Ja meillä taas kaikki sai keskiarvoisesti seiskat, kun sotahistoria on niin tyyyyyylsääää... :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

hehheh :D Mun mielestä se on tosi kiehtovaa, mutta millään tapaa sotaa en ihannoi, vaikka isänmaallinen terveellä tavalla olenkin.
Joskus miettinyt, että voisi inttiin mennä, mutta en sitten tiedä jaksaako :D
Minne alalle hait opiskelemaan?
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Lukioon. Ei mitään suunnitelmia tai ajatuksia ole, mitä tekisi. :|


Poriin sitten tulet, jos tulet, right? :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

Kahtoopi nyt, maybe :D
Hain YSAO Logistiikan perustutkinnolle (autonkuljettaja), josta aikuskoulutuksessa sitten valmistun yhdistelmäajoneuvonkuljettajaksi.
Kotona on aina ollut säiliöautoja ja halu rekkakuskiksi ollut jo pikkutytöstä.
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Kukkuu :D näköjään on samaa hihhulia täälä kuin eilen. [;)]
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Tuun tässä välillä pyöriin kun sain ''siunauksen'' mun äijältä että saan ommella niin pitkään kun jaksan tänään. :mrgreen: Huomenna olis sitten aikaa laittaa kämppä taas katseen kestäväks niin perjantainakin olis kiva kun on siistiä.
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Aaah, huomen illalla ruotsinlaivalle...

Toivottavasti käydään matkalla monella kirpparilla.. :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

KalaKissa kirjoitti:Tuun tässä välillä pyöriin kun sain ''siunauksen'' mun äijältä että saan ommella niin pitkään kun jaksan tänään.
Mikäs ompelutyö menossa, jos saan tiedustella? :D

Nyt löyty jo kummallinen oranki ilta-sanomista, http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 93429.html .
Rupee pakolla miettimään, onko toi pössyttelijä opetettu polttamaan tupakkia vai onko se vaan matkinu immeisiä? :DD
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Mulla on 2kpl kaason mekkoja tulossa mun asiakkaille, pitäis tän kuun loppuun mennessä saada valmiiks ja sen jälkeen alan tekemään häämekkoa toiselle asiakkaalle. Ei ole vielä omaa yritystä mutta sellaisen perustan kun ammattikoulu loppuu. 8-)
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

KalaKissa kirjoitti:Mulla on 2kpl kaason mekkoja tulossa mun asiakkaille, pitäis tän kuun loppuun mennessä saada valmiiks ja sen jälkeen alan tekemään häämekkoa toiselle asiakkaalle. Ei ole vielä omaa yritystä mutta sellaisen perustan kun ammattikoulu loppuu. 8-)
Vautsi! Ootko aikonu omaa mallistoa ruveta joskus suunnittelemaan? :D

Väsymys alkaa painaa jo päälle, mä haluun nukkumaan, mutku sitku menee sänkyyn, ei uni tuukkaan -.-'
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

KalaKissa kirjoitti:Mulla on 2kpl kaason mekkoja tulossa mun asiakkaille, pitäis tän kuun loppuun mennessä saada valmiiks ja sen jälkeen alan tekemään häämekkoa toiselle asiakkaalle. Ei ole vielä omaa yritystä mutta sellaisen perustan kun ammattikoulu loppuu. 8-)
MÄ ARVASIN!!! :mrgreen:

Hääpukuja täällä ommellaan!!! :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Vle1ko
Junior Member
Junior Member
Viestit: 222
Liittynyt: 23:25, 27.07.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Vle1ko »

Tänään olikin eka päivä, kun koitin ruokkia Mustapiraijan.
Laitoin parit katkaravut lillumaan sen kannon eteen reiluksi tunniksi, eikä maistunut sitten millään.
Parempi onni seuraavalla kertaa :mrgreen:
Mutta kuinka vaikeaa voi olla kahden katkaravun tankista saaminen, uin kyynärpäätä myöden varmaan viisi minuuttia ja yritin kaivaa niitä haavilla,
kun toisen sai haaviin niin tökkäsin toisen aina kauemmas ja toisinpäin.. [}:)]
Tuli kohtuullisen saamaton olo :roll:
Altaassa uiskennellut Serrasalmus rhombeus, Serrasalmus sanchezi, ja tällä hetkellä Serrasalmus manueli, sekä Pygocentrus nattererit.
http://www.opefe.com/ Paljon piraijainfoa
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

MA7xGE kirjoitti:
KalaKissa kirjoitti:Mulla on 2kpl kaason mekkoja tulossa mun asiakkaille, pitäis tän kuun loppuun mennessä saada valmiiks ja sen jälkeen alan tekemään häämekkoa toiselle asiakkaalle. Ei ole vielä omaa yritystä mutta sellaisen perustan kun ammattikoulu loppuu. 8-)
MÄ ARVASIN!!! :mrgreen:

Hääpukuja täällä ommellaan!!! :mrgreen:
No vaikee varmaan ollakkin arvaamatta kun nyt on kesä ja kaikki menee naimisiin. :D Pien ressi vaan on iskeny noista töistä, ruokaa ja tupakkii menee enempi ku laki sallii mut kyl tää tästä katoaa siis tämä ressaaminen . 8O Olis se kyllä hienoo joskus olla kuulumpi nimi mitä tulee vaatteiden suunitteluun ja ompeluun. :)
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

Tadaa, frendiltä rantauduttu kotia :D Teijän yö?
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

...
Huhuu?

Anyone tänäiltana? 8O
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja avene »

Täällä minä! :D Uuden Eheim ulkosuodattimen ikionnellinen omistaja ♥
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Nii, ethän sä ole kun vaan 24 tuntia myöhässä... :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
jejoka
Member
Member
Viestit: 363
Liittynyt: 00:01, 26.10.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: nummela

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja jejoka »

Mää ja mun unirytmin korjaus, pskat... :roll: jaksohan sitä pari(?) Viikkoo mut muksu oli vklopun ukilla hoidossa ja nyt ei nuku kunnolla. Heräilee vähä välii, tiiä sitte onko painajaisia.

Nyt on 528l ja kalastokin melkein redy :mrgreen: vielä puuttuu kärmekset :twisted:
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Äääh, alkoi lapsettaa ihan sikana: Katsoin eilen yöllä (yksinäisyyteeni) Digimon-leffan juutuupista. :mrgreen:
Ja heti perään mtv3:lle ja neloselle pyynnöt että aloittaisivat kys. sarjan alusta. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

No, hullu mikä hullu... :roll:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
eeroq
Senior Member
Senior Member
Viestit: 602
Liittynyt: 14:44, 09.05.2009
Sukupuoli: Mies

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja eeroq »

Jo vain se kellokin vierähti jouluaaton puolelle :) On se joulu vaan mukavaa aikaa, ei voi muuta sanoa! :)
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

eeroq kirjoitti:Jo vain se kellokin vierähti jouluaaton puolelle :) On se joulu vaan mukavaa aikaa, ei voi muuta sanoa! :)

Pitäisiköhän taas terrorisoida tähän jotain... :twisted:



Naah...
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Quu007
Member
Member
Viestit: 416
Liittynyt: 18:13, 10.06.2012
Akvaarioseurat: Ihan oma pikku akvaseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Quu007 »

No täällä kanssa yks istuu ja ihmettelee elämää...jotenkin koko tämä kulunut vuosi on ollut aika raadollinen...siis kaikki nämä perhesurmat,muuten vaan huvikseen räiskimiset ja irtisanomiset ja YT neuvottelut saa mut voimaan pahoin.
Kertokaa mikä tätä maailmaa vaivaa?

Ei tässä hyvin ole asiat allekirjoittaneellakaan mutta en mä nyt jumatsuke painu haulikko kourassa riehumaan pitkin kaupunkia....

Pitää vaan yrittä pää pystyssä ja rinta rottingila luovia...ei tässä hirveesti joulumieltä kyllä ole ja luojan kiitos ei ole tarvinnut miettiä lahjoja eikä ruokia eikä mitään muutakaan.....kun ei ole sitä millä ostaa... :roll:
600 litran maljakko + 3 seropikoiraa + 2 sisäkissaa + Pirun äkänen papukaija (Siniota-amatson) + aviomies
Uusin pätkä http://www.youtube.com/watch?v=6KdAQkcJ ... e=youtu.be
Kiksu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1301
Liittynyt: 21:38, 02.07.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Kiksu »

No voi... :( Toivottavasti ensi vuosi olisi parempi teille. Tietty sitä samaa toivoisi koko maailmalle, mutta niin paljon surullisia uutisia saa kuitenkin varmasti lukea. Onneksi eläimet ovat tyytyväisiä, oli joulu tai ei, kunhan ne saa hyvää hoitoa ja rakkautta. Jospa ne auttavat teitä saavuttamaan joulumielen ulkoisista tekijöistä huolimatta.
Kultakalat
Quu007
Member
Member
Viestit: 416
Liittynyt: 18:13, 10.06.2012
Akvaarioseurat: Ihan oma pikku akvaseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Quu007 »

Kun ei jaksa innostaa oikein mikään...skippasin sukulaisten luona käymisenkin...kaikki on tällä hetkellä ihan sama...pakko yrittää laskea pennejä ja olisin joutunut tankkaamaan mutta nyt pärjään siihen asti kun meen takasin töihin..

Ei jaksa noi elukatkaan pahemmin kiinnostaa mutta kyllä mä pakolliset teen eli ruokinta,ulkoilutus (koirille),kissan vessojen siivous jne jne.. :cry:

Jonkinsortin masis tässä on päällä...valvoo yöt, päivät lojuu sohvalla,kämppä kun sikolätti jne jne...mut I DON´T CARE...omapahan on kämppä... :twisted:
600 litran maljakko + 3 seropikoiraa + 2 sisäkissaa + Pirun äkänen papukaija (Siniota-amatson) + aviomies
Uusin pätkä http://www.youtube.com/watch?v=6KdAQkcJ ... e=youtu.be
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”