Yö-Thread 00:00-06:00

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Teemu Salonen kirjoitti:Meikä on tätä kirjottaessa ollu virallisesti lomalla jo 2h ja 17 min. Ei vaan yhtään tullu siltä. Huominen buukattu koiran turkin kuntoon laitolle, vierailulle varustelekaan ja ehkäpä akvaariolinnaan.
Eikös akvalinna ole avoinna vai torstaisin ja perjantaisin? Vai oletko vip-asiakas? :P
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Taas minä kukun! :roll:

Tuli tunne että on pakko jakaa tämä jossain... Olen siis syvästi ateistinen, ja väitteet kuoleman jälkeisestä paremmasta paikasta kiristävät ruuveja päässäni. Mutta kun asiaa miettii, tajuaa miksi ihmiset ovat aikoinaan eri uskonnot väkänneet. Tietämättömyys on kiduttavaa...

Olen kehittänyt uuden idean kuoleman jälkeisyyden selittämiselle. (Kuulostaapas maailmaa mullistavalta tiedotukselta. :mrgreen: )
Otan itseni esimerkiksi. Kun joku päivä potkaisen tyhjää, synnyn uudestaan... Vuonna 1996, ja elän elämäni uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan, aina samanlaisena. Kaikki kiertää sykliä. Tämä "aikahyppy" on mahdollista koska jokainen sekunti on samaan aikaan, aika on abstraktia. Materiaali on jumiutunut omaan sykliinsä.

Ehkä pitäisi mennä nukkumaan... Hmm... Pitäisi viedä tuo TV pois, en sillä mitään tee... Mikäköhän sopisi sen paikalle? Jos heittäisi sängyn tuonne, kirjahyllyt samaan kasaan, työpöydän tuonne... KATSOTAAS. 8O
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Darw
Junior Member
Junior Member
Viestit: 98
Liittynyt: 23:12, 30.05.2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja Darw »

^ Min taas luulen että tietämättömyys tuo autuutta. Olen myös pähkäillyt, että uskominen tuo ihmiselle autuutta, sillä onhan se mukavampaa ajatella että kuoleman jälkeen päätyy jonnekin parempaan paikkaan tai syntyy uudestaan, kuin uskoa fyysiseen.. fysikaaliseen.. no mikä se hiton sana on... Ehkä pitäisi ihan oikeasti mnnä nukkumaan. No kuitenkin siihen että tietoisuus on vain kehittynyttä biologiaa ja kuoleman jälkeen kropasta tulee multaa. Ihminen kun taitaa olla ainoa tarpeeksi mutkikkaasti ajatteleva olento joka osaa pelätä kuolemaansa.
suomunaama
Senior Member
Senior Member
Viestit: 585
Liittynyt: 17:45, 29.05.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaarina

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja suomunaama »

Unirytmi sekaisin täällä ollaan...
suomunaama
Senior Member
Senior Member
Viestit: 585
Liittynyt: 17:45, 29.05.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaarina

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja suomunaama »

MA7xGE kirjoitti:Hups, miten tässä näin pääsi käymään? Miksi roikun CreepyPastassa, smile.jpg:n ja Jeff the Killerin "myyttejä" lukien? :roll:
Voi apua, 12h ja pitää olla töissä...
Pysyy hyvin hereillä kun niitä lukee, itse teen joskus niistä kuvista semmoisia vilkkuvia versioita ja pelottelen itseäni silkasta tylsyydetä, se jeffin kuva ei enää vaan pelota koska oon nähny sen jo niin monesti. :D
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

suomunaama kirjoitti:
MA7xGE kirjoitti:Hups, miten tässä näin pääsi käymään? Miksi roikun CreepyPastassa, smile.jpg:n ja Jeff the Killerin "myyttejä" lukien? :roll:
Voi apua, 12h ja pitää olla töissä...
Pysyy hyvin hereillä kun niitä lukee, itse teen joskus niistä kuvista semmoisia vilkkuvia versioita ja pelottelen itseäni silkasta tylsyydetä, se jeffin kuva ei enää vaan pelota koska oon nähny sen jo niin monesti. :D
Taasko tää kimuli roikkuu täällä? 8O

- Miten luoda kakaravapaa keskustelu? Pistä otsikoksi AAMU-Thread 06-09.00. :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
suomunaama
Senior Member
Senior Member
Viestit: 585
Liittynyt: 17:45, 29.05.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaarina

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja suomunaama »

MA7xGE kirjoitti:
suomunaama kirjoitti:
MA7xGE kirjoitti:Hups, miten tässä näin pääsi käymään? Miksi roikun CreepyPastassa, smile.jpg:n ja Jeff the Killerin "myyttejä" lukien? :roll:
Voi apua, 12h ja pitää olla töissä...
Pysyy hyvin hereillä kun niitä lukee, itse teen joskus niistä kuvista semmoisia vilkkuvia versioita ja pelottelen itseäni silkasta tylsyydetä, se jeffin kuva ei enää vaan pelota koska oon nähny sen jo niin monesti. :D
Taasko tää kimuli roikkuu täällä? 8O

- Miten luoda kakaravapaa keskustelu? Pistä otsikoksi AAMU-Thread 06-09.00. :mrgreen:
Toihan oli varmaan mun eka kerta tässä topicissa ja mikä ihmeen kimuli mä nyt oon? :)

Erh, saa nähdä miten kauan jaksan valvoa. Viime yönä auki olevasta ikkunasta tuli sisään vieras kissa, luulin sitä omaksi ja aloin helliä. Sitten ajattelin että eihän tän turkki näin pehmee voi olla. Nostin kissan ja sen naama oli musta, jonkun toisen katti tänne eksynyt. :D Ja tuliaisiakin toi, ihanasti karvamatolle aseteltuna ja revittynä ison ja lihavan jyrsijän, huomasin sen vasta kun olin kävellyt päälle... Silmälasit kenties? :roll:
Saas nähdä tuleeko kattipaha taas tänä yönä kerjäämään hellyyttä. Jos pysyn hereillä. Kerran ei saa unta niin miksei sitä hyötyis kun muutenkin pitäis jatkaa noita keskeneräisiä töitä. ''Taiteilija'' (huono sellainen) joka tekee vain puolikkaita töitä, jee. Okei tässä on mun yöprojekti:
lohi(käärme).png
lohi(käärme).png (626.93 KiB) Katsottu 3346 kertaa
Kone auki kaiken varalta jos ja kun toi epäonnistuu.
ihis81
Member
Member
Viestit: 431
Liittynyt: 21:13, 28.12.2012
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Rauma

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja ihis81 »

Muita kukkujia? :mrgreen:
Lomaa pukkaa niin voi nauttia joulun antimista ja roikkua täällä 8O
"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
[
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

piirtelin eilen ko ei uni tullu, tänään piti korjailla yhtä kuvaa mikä tulee päättötyöhön mutta haksahdin kuvaan kääpiöpallokaloja.
Tässä tää kuva mitä mä viel muuttelen ennenkö sitä päättötyöhön alan lisäämään:
IMG_4903.JPG
IMG_4903.JPG (109.65 KiB) Katsottu 2956 kertaa
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
suomunaama
Senior Member
Senior Member
Viestit: 585
Liittynyt: 17:45, 29.05.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaarina

Re: Yö-Thread 00:00-06:00

Viesti Kirjoittaja suomunaama »

No mut, tämä liittyy sentään elukoihin!
No mut, tämä liittyy sentään elukoihin!
skull.png (402 KiB) Katsottu 2847 kertaa
Aku ankka irokeesillä
Aku ankka irokeesillä
akkari.png (161.68 KiB) Katsottu 2847 kertaa
Koira!
Koira!
robi.png (444.32 KiB) Katsottu 2847 kertaa
Tästähän voi tehdä yöpiirrosten keskustelun! Sain vihdoin tällaisen koiran valmiiksi, arvatkaa kuka elää vielä viime vuodessa ja signeerasi väärällä vuosiluvulla? :) Innostuin myös piirtelemään aku ankalle hiuksia. Menee tosi kauas akvoista. Entä, jos sanon, että rahoitan mun akvaaroit näillä ehkä tulevaisuudessa? :D

Tietämätön oon mutta mistä päättötyöstä selviäis pirtämällä? ;D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”