Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

thank
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1528
Liittynyt: 16:30, 12.01.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kemijärvi, Lappi

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja thank »

Mä olen oikea nolojen tilanteiden nainen. Aina saa naama punaisena kulkea.

Olimme siskon kanssa menossa tädin häihin, ja matkalla pysähdyimme eräälle kauppakeskukselle. Minulla oli oikein ihana keskipituinen hame päälläni, joka oli oikea röyhelömekko. Ovesta sisälle kävellessä siinä olikin jotkin puhurit, ja koko hame nousi korviin asti paljastaen turkoosit pikkuhousuni. Kirkaisin ja kävelin kädet hameen päällä sisälle. Ohikulkijoita vähän hymyilytti.
sneeli
Junior Member
Junior Member
Viestit: 54
Liittynyt: 18:20, 15.03.2011
Sukupuoli: Nainen

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja sneeli »

Jos olisin vähänkään järkevä, niin seuraavaa "rimanalitusta" en vissiin tänne edes kirjoittaisi. Tuli nimittäin viuhahdettua poliisin nähden [:I] . Olin ollut päikkäreillä, mutta nousin ylös sulkemaan pation ovea, koska koiraportin luona toinen koiristani räksytti jotain. Ylläni ei ollut rihmankiertämääkään, kun kurkotin ottamaan ovea aukipitävää harjaa pois oven välistä. Kun oikaisin itseni, huomasin katsovani suoraan poliisiin, joka jostain syystä kulki nurmikon poikki. Poliisi sanoi minulle: "Päivää." Minä taas en saanut sanaakaan suustani - niin häkeltynyt ja nolo olin. 8O [:I] [:I] Poliisi jatkoi samantien matkaansa. Pienenä selityksenä kuitenkin, että molemmin puolin ovea on ulkopuolella sermit, joten oveni ei näy naapureille ja edessä päin on peltoaukea, joten sielläkään päin ei ole yleisöä ja yleensä kukaan ei kulje nurmikkoni poikki. Nyt vain sattui aikamoinen ajoitus!
mc82
Senior Member
Senior Member
Viestit: 769
Liittynyt: 19:23, 18.02.2010
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja mc82 »

Hehee, viuhahdukset on ihan klassikkotempaus :mrgreen: Mulle noita sattuu vähän väliä - ja ei, en ole ekshibionisti, vaan asunto on vähän väärin sijoitettu :roll: Tai asunnon ikkunat.

Edellisessä kämpässä asuin katutasossa ja ikkunoiden ohi meni puistotie. Muutaman kerran tuli havaittua, että vaikka koti onkin yksityinen paikka, kannattaa pientä rajaa kuitenkin vetää siihen, että miten oleilee kotona. Nimim. jonkun kerran seisoin ikkunan ääressä Eevan asussa, mulla oli vesilasi kädessä ja otin hörppyä. Katselin kaunista ilmaa - ja tietty ikkunan ohi sattui menemään pariskunta koirankusetuslenkillä... Taisivat bongata mut, kun ukon ilme muuttui aika mielenkiintoiseksi... Vaimon/tyttöystävän naamaa en edes uskaltanut vilkaista, kun tajusin, ettei päällä ollut rihmankiertämää :roll: Tuli kiire hakemaan jotain peittävämpää päälle...

Ei niitä ikkunaverhoja jaksanut koko aikaa kiinni pitää ja aamulla ja illalla sitä tuli kuljettua vähäisemmissä vaatteissa, samoin kuin kesällä.

Nykyisessä asunnossa ei asuta katutasossa, mutta ihan olkkaria vastapäätä on kirjasto/pienimuotoinen virastotalo. Ko. talon parvekkeelta on suora näkymä meidän olohuoneeseen, välimatkaa vain parisenkymmentä metriä. Työntekijät käyvät usein tupakalla parvekkeella ja ei sitä aina muista kotosalla ollessa, että yleisöä saattaa olla :roll: Ja sitä käppäilee kotosalla huoletta vähissä pukeissa...

Varmaan työntekijät tulevat parvekkeelle nykyään kyttämään, että pitääkö eukko taas tänään show'n. Ja jos pitää, niin paljonko paljastaa, näkyykö vain peppu, vai tissit, vaiko molemmat :roll:

Sneelin tempaus kyllä aika helmi! :mrgreen:
450 l Etelä-Amerikkaa:
Biotodoma wavrini, Biotodoma cupido, Pterophyllum leopoldi, Hypancistrus sp. L-66, Peckoltia sp. L-134
AQUAJapan
Member
Member
Viestit: 264
Liittynyt: 11:20, 30.05.2010

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja AQUAJapan »

Väärin luettua:
Yksi päivä luin aqua-webistä jotakin "säännöt", tms. luetteloa, jonka oli kirjoittanut käyttäjä nimimerkiltään pehis. äkkiseltään katsottuna h näytti aivan n:ltä... [:I]
KaOl
Member
Member
Viestit: 386
Liittynyt: 22:34, 29.05.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja KaOl »

MA7xGE kirjoitti:Noniin, lista kasvaa. :mrgreen:

Äsken olin purolla metsästämässä kotiloita ja sukeltajia, soitin päällä ja napit korvissa. Eli en huomannut mitään. Sitten havahduin kun "hyvänpäivän tuttuja" käveli ohi, minä siinä muoviputken päällä sammakkoasennossa muovipurkki kädessä verkkarit jalassa ja laulelen turkkia... Ihan normaalia! :roll:

HAHHAHHAAA :D kyllä nää teidän ihmisten mokat on tosi hauskoja :D

Mulle kävi näin monta vuotta sitten, että olin odottamassa kaveripariskuntaa meille kun oli uudenvuoden aatto ja oltiin siinä mökillelähtöhommissa. Ihan onnessani olin jo pikku tuiskeessa ja muutenkin vallattomalla tuulella :mrgreen: Olin tilannut pizzaa meille kotiinkuljetuksella. Näin ovi-ikkunasta, että siellä näkyy punainen takki, eli kaverini ovat tulossa. Avasin oven vain muutaman sentin, pistin naamani ovenrakoon ja avasin sen todella hitaasti päätä ulos työntäen ja samalla mylvien "MMMmmmmYYYYyyyyyy" :mrgreen: Silmäni yritin saada mahdollisimman isoiksi mulkosilmiksi siinä mylviessäni... 8O Oven takana ei ollut kaverini, vaan ihan hiljainen pizzakuski joka tuijotti mua kuin mitäkin hullua :mrgreen: :D Tuskin olen koskaan toennut niin nopeasti lievästä nousuhumalasta :D Siinä sitten sopersin,että "ai, eiku minä luulin, että kaverit tuli... [:I] :mrgreen: Vähänkö repesin kun menin takasin sisälle :D Mitähän se pizzakuski oikein mietti meilläkäynnin jälkeen :D Kavereita ainakin nauratti ku kerroin kun he tulivat :D Sen jälkeen en ole pelleillyt tuolla tavalla jos en kunnollanäe, ketä on tulossa... :D
-KaOl

360l Akvastabil myynnissä!
LKA
Junior Member
Junior Member
Viestit: 229
Liittynyt: 15:21, 19.08.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja LKA »

Voi ei, mulla meni just yöunet ku nauroin KaOlin skitsoilulle :D Mistä tulikin mieleeni vähän vastaava itselle joskus nuorempana sattunut tilanne. Odotin siskoa ja tämän kaveria kylään, oli talvi-ilta ja ulkona pilkkopimeää. Muistaakseni joku aika oli sovittu kun nämä saapuisivat meille. Juuri tuolla kellonlyömällä ovikello soi, ja päätin lähteä avaamaan ovea sellaisen aivan jäätävän idioottimaisen tanssin "säestämänä". Koska itselläni oli melko hauskaa keksittyäni jotain niin typerän näköistä, tanssin aivan ovelle saakka kun ulko-ovessa on sellainen ikkuna josta näkee eteiseen kun joku tulee avaamaan oven. Ja kun ulkona oli aivan pimeää ja eteisessä valot, en tietenkään nähnyt kuka ulko-ovella on ja pontevasti "tanssahdellen" avasin oven. Meni hetken aikaa kunnes erotin pimeässä tätini miehen, jota voisi luonnehtia melko vakavamieliseksi tapaukseksi. Siinä vaiheessa minulla ei ollut juurikaan mitään sanottavaa ja melkoisesti hävettikin 8O Toisaalta, saahan omassa kotonaan tehdä mitä lystää ja avata oven juuri kuten itsestä sopivalta tuntuu... 8-)
KaOl
Member
Member
Viestit: 386
Liittynyt: 22:34, 29.05.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja KaOl »

HAHAHHHAAA :D LKA, ihan samaan sarjaan menee tää sunkin tanssimises :D Savolaiset osaa... ;D

Tää muuten tapahtui Siilissä eli ihan Kuopion tyttöjä ollaan :) Silloin asuin Vuorelassa, mut nyt jo yli 10 vuotta ulkomailla. :)
-KaOl

360l Akvastabil myynnissä!
LKA
Junior Member
Junior Member
Viestit: 229
Liittynyt: 15:21, 19.08.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja LKA »

KaOl kirjoitti:HAHAHHHAAA :D LKA, ihan samaan sarjaan menee tää sunkin tanssimises :D Savolaiset osaa... ;D

Tää muuten tapahtui Siilissä eli ihan Kuopion tyttöjä ollaan :) Silloin asuin Vuorelassa, mut nyt jo yli 10 vuotta ulkomailla. :)
Joo, ilmeisesti savolaisuudesta kumpuaa nämä meidän erityiskyvyt :D
Maisu
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5469
Liittynyt: 15:10, 30.07.2001
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Viuhahtelut ovat tosiaan oma lukunsa... Meillä oli muutama vuosi sitten iso ampiaispesä räystäässä, ja syksyn koittaessa ne mokomat änkesivät öisin asuntooni lämpimään. Kun niitä tuli sadoittain, jouduin pyytämään isännöitsijää hävityttämään pesän. Pesän sijainnin takia siihen tarvittiin tikasauto, ja pesä myrkytettiin ja viereistä puuta pienennettiin illalla. Tikasauton olivat jättäneet paikoilleen, hakeakseen sen aamulla pois - näin ainakin kuvittelin kunnes huomasin aamulla seisovani nakuna mehulasi kädessä samalla kun ikkunani takana neloskerroksessa tuholaistorjuja yritti epätoivoisesti olla kuin ei olisikaan. Pirustako minä tiesin että ampiaispesät myrkytetään aina kahteen kertaan, illalla ja aamulla.

Tarinan kauheutta lisää se että nyt muutaman vuoden jälkeen siellä on taas se kirottu pesä. Täytyy varmaan sanoa isännöitsijälle että älä please käytä samaa firmaa kuin viimeksi...
kallepetteri
Starting Member
Starting Member
Viestit: 31
Liittynyt: 22:35, 27.11.2007
Sukupuoli: Mies

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja kallepetteri »

Kuulin tällä viikolla televisiosta Visulahden mainoksen ja tajusin vasta tällä kertaa, että siinä lauletaan, että "Kolme kohdetta kerralla, kaikki on Saimaan rannalla" eikä jotain siihen suuntaan, että "Koomenkoonessa kerralla, kaikki on Saimaan rannalla" niinkuin minä olen sen aina ennen kuullut ja olen ihmetellyt, että mistä ihmeen Koomenkoonesta tai sellaisesta siinä lauletaan [:I] .

Yksi nolo akvaarioaiheinen moka tapahtui muutama vuosi sitten akvaariokaupassa, kun olin ostamassa sieltä silloiseen akvaariooni miljoonakaloja ja möläytin myyjälle kysymyksen, että "Mistä muuten niiden miljoonakalojen sukupuolet tuntee", vaikka tiesin itsekin vastauksen aivan hyvin, olinhan harrastanut akvaariota silloin jo monta vuotta ja minulla oli ennenkin ollut miljoonakaloja.
bombo
Senior Member
Senior Member
Viestit: 527
Liittynyt: 09:45, 03.03.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turun seutu

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja bombo »

Tuli tässä mieleen yksi moka:

Kyselin riittääkö piikkisilmille astia "hikkaa" akvaarioon viestini oli suunnilleen: "Laitoin akvaarioon astian hikkaa riittääkö se vai pitääkö peittää koko akvan pohja hikalla."

Sen jälkeen joku sanoi : "Toivottavasti hikka menee ohi. :mrgreen: "

Vastasin: tarkoitin hiekkaa [:I] .
240l sekala
Aquafani
Junior Member
Junior Member
Viestit: 53
Liittynyt: 19:33, 13.02.2009
Sukupuoli: Mies

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja Aquafani »

No jaa.. voisihan tänne itsekin kirjoittaa. Tämä sattui jo jonkin aikaa sitten. Tapahtumaa ennen minulla oli ollut käsi kipsissä. Olin koulun ruokalassa ottamassa ruokaa, kun käännyin katsomaan taaksepäin, oliko kavereitani jossain pöydässä istumassa. Huomaamatta tarjotin liukuu, kallistuu ja räsähtää lattialle, lautanen ja lasi pirstana, ruoat ympäri tarjotinta. Katsoin siinä vähän, että aha, ei se haittaa. Minullahan on käsi kipsissä oho eipä olekaan. Kaipa tässä pitää itseään syyttää. :mrgreen:
bluefish1
Senior Member
Senior Member
Viestit: 524
Liittynyt: 09:47, 21.08.2010
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Mies

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja bluefish1 »

No, tämä nyt ei ehkä ole ihan moka, mutta menkööt... Tässä erään kerran rupesin soittelemaan rumpuja kotona, laitoin kuulokkeista biisin soimaan ja sitten tämän päälle lähdettiin soittamaan , no siinä sitten upottui siihen soittamiseen ja yhtäkkiä havahdun kun joku mies hakkaa/koputtaa kovaa ikkunaan, olen ihan yllättänyt/nolona, luulin varmaan, että joku tuli sanomaan, että nyt loppu se v***un melu. No, menen sitten avaamaan oven, en nähnyt tarkkaan kuka ikkunaan hakannut mies oli, avaan oven ja olin varmaan aivan valkoinen. Luulin, että joku tulee valittamaan ja toisaalta pelkäsin, että minkä näköinen olin ollut soittaessani. Olin varmaan huvittavan näköinen kun olin uppoutunut soittoon ja varmaan kuvittelin itseni jollekin :twisted: stadionille tuhatpäisen yleisön eteen :mrgreen: . No tämä mies paljastuikin tutuksi henkilöksi, joka oli tullut nuohoamaan meille. Hauskaa oli vielä se, kun hän sanoi, että olin vähän säikähtäneen oloinen ja kysyi luulinko jonkun tulleen valittamaan :mrgreen: .

Vielä jatkoksi, että en ole rumpali, enkä ole kauheasti perehtynyt rumpujen soittoon joten tulos on sen mukaista. Tämä sama mies vielä sanoi, että hän oli kuullut naapuri talon katolle soittoni :mrgreen: .
fazerina82
Member
Member
Viestit: 369
Liittynyt: 12:35, 24.05.2005
Akvaarioseurat: TAY, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Perniö

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja fazerina82 »

Asuin opiskeluaikoina soluasunnossa 3 jätkän kanssa. (Mahtavatkohan enää pitää yhtä tyttöä ja 3 poikaa samassa solussa?)
Tuli käytyä yhteisessä suihkussamme, suihkun jälkeen huomasin että ou nou, ei pyyhettä eikä sitten edes avaimia kämppään.
Ei siinä auttanut muu kuin ottaa kämppiksen takin, (hillitön takkutukka poika, risoineen vaatteineen ja mä pelkäsin kuollakseni saavani täitä) ja kävellä pitkän käytävän ja naama punaisena häpeästä peläten että joku törmää (ja törmäsinhän mä muutamaan). Taisin saada aikamoisen maineen siltä reissulta. Ainakin asuntolan valvojat olivat sillä kertaa kopissaan ja pääsin kunnon naurun remakan saattamana takaisin huoneeseeni. :mrgreen:

Vuosia myöhemmin olin taas suihkun jälkeen nolona.
Yövuoron jälkeen peiton alle ihan nakkena ja ihmettelin kun mua tuijottaa sellanen nuori kolli suu auki. Oli kuulemma ilmoitettu että tullaan sinä aamuna katsomaan jotain räjähdyksen aiheuttamia halkeamia kylpyhuoneesta, mutta siitähän yövuorolainen ei tiennyt mitään vaan ketarat ojossa kuorsasin autuaasti. Samainen söpöliini siinä sitten köhi mut hereille naama punaisena ja kehui kissaani ja 500l akvaariota jota oli kuulemma ihaillut. :mrgreen: Mitä lie kissaa katellut, ainakin meikäläisellä on edelleen sama mirri elossa.
Liitteet
juulia.JPG
juulia.JPG (35.76 KiB) Katsottu 6853 kertaa
Akvaariot ovat vieneet sydämeni, lirisee siellä sun täällä ja isompaa tahdon..
Elena_
Member
Member
Viestit: 432
Liittynyt: 18:39, 21.09.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja Elena_ »

Tuli tuosta poliisijutusta mieleen tämmönen tapaus toissakesältä. Oltiin oltu lämpimänä kesäyönä kavereiden kans naku-uinnilla (tässä siis ei oo mitään noloa, täähän on ihan normia) ja otettu jonkun verran olutta eli meno oli aivan ylimmillään. Sitten oltiin jo matkalla takaisin kotiin, pyöräillen. Noh, ihan kotikadulla oli sitten poliisit maijan kans parkissa ja just siinä kohtaa menee semmonen oikopolku nurmikon läpi jota pitkin aina pyöräiltiin. Noh, niin pyöräiltiin nytkin mutta sattuneesta syystä onnistuin jotenkin könyämään pyörälläni JUST siinä poliisien nenän edessä. Mitään pahempaa ei sattunu, mut poliisit aukas ikkunan ja kysy et miten kävi. Minä vaan nolona keräilin itteni ja vastasin että ei sattunu ja jatkoin matkaa. Ja kavereilla oli hauskaa.
zelex
Junior Member
Junior Member
Viestit: 143
Liittynyt: 14:11, 02.08.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vihti

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja zelex »

Tässä loppukesästä istuskelin päivällä yksin kotona ja lauleskelin melkoisen kovalla äänellä joululauluja. Vedin sitä kaameimpaa falsettiani jota ei toisten ihmisen läsnäollen käytetä (biisinä "kun maas on hanki...") kun yhtäkkiä oveen koputettiin. Ikinä en ole niin nolona käynyt avaamassa - postista tuli joku lähetys.

Asutaan sellaisessa paikassa että normaalisti voisi laulaa vaikka keskellä pihaa eikä se kuuluisi kunnolla kuin lähimpään naapuriin, kuistille sensijaan varmasti kuului erittäin hyvin olohuoneen hoilotukseni. Ja just sen hoilotuksen vuoksi en huomannut pihaan ajanutta autoa. Teki mieli liueta eteisen lattiasta läpi, mutta pokka piti. En ole silti lopettanut ympärivuotista joululaulujen hoilotusta, etenkin autossa se on niin mukavata ;)
240l, 180l, 60l, ja rapula 21l
Lisäksi vapaa aikaa jakamassa siitostamma(+varsa) ja lapset+mies.
Kiksu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1301
Liittynyt: 21:38, 02.07.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja Kiksu »

"Oi jospa ihmisellä ois joulu ainainen..." :mrgreen:
Kultakalat
kala_friend
Member
Member
Viestit: 254
Liittynyt: 18:30, 21.05.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja kala_friend »

Ruotsin kokeessa oli teksti joka piti ymmärtää, ja sitten vastata kysymyksiin. Kysymys oli "Menikö Feben maanalaisella kouluun?" ja tietysti luin "Menikö Feben maanalaiseen kouluun?". Kun olin palauttanut kokeen kaverini kysyin mitä vastasin siihen että menikö se maanalaisella. Kauhistuin, kunnon lukihärö! Kipitin opettajan luo ja pyysin saada tarkistaa erään kysymyksen.
*menis lukihärö topaan mutta...
Kana +-yksipantteri
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1693
Liittynyt: 10:41, 31.12.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja Kana +-yksipantteri »

Prismassa oli isoja mainoksia joissa luki "koko perheen joulu". Luin tietysti, että "koko pers**n joulu". :mrgreen:
100, 235 ja 525 litraiset seuralat + 50 litrainen rasbora-allas.
Kiksu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1301
Liittynyt: 21:38, 02.07.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja Kiksu »

Ostamalla kaksi kinkkua olisi varmaan sellainen. :) Voisi tietenkin tarkoittaa myös, että koko joulu menisi pers**lleen, mutta ei toivota sellaista kenellekään. :(
Kultakalat
heituliini
Senior Member
Senior Member
Viestit: 659
Liittynyt: 23:13, 24.09.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaenuun korpi :D

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja heituliini »

bombo kirjoitti:Tuli tässä mieleen yksi moka:

Kyselin riittääkö piikkisilmille astia "hikkaa" akvaarioon viestini oli suunnilleen: "Laitoin akvaarioon astian hikkaa riittääkö se vai pitääkö peittää koko akvan pohja hikalla."

Sen jälkeen joku sanoi : "Toivottavasti hikka menee ohi. :mrgreen: "

Vastasin: tarkoitin hiekkaa [:I] .

Minkäs vastauksen sait? Siis, että riittääkö hiekka-astia?

Oma mokani (vain yksi miljoonien joukossa), viimeisin oli sellainen, että kysyin eräältä väsyneeltä omaishoitajalta, että oletko jo harkinnut terminaalipaikkaa? Piti tietenkin sanoa, että intervallipaikkaa... [:I] Mutta omainen ymmärsi ja yhdessä naurettiin makeat naurut :mrgreen:
On ne vaan niiiiiiiiin ihania :)
bombo
Senior Member
Senior Member
Viestit: 527
Liittynyt: 09:45, 03.03.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turun seutu

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja bombo »

En nyt moista muista...

Tällä hetkellä akvassa on 1/4 - 1/5 hiekkaa. 8-)
240l sekala
heituliini
Senior Member
Senior Member
Viestit: 659
Liittynyt: 23:13, 24.09.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaenuun korpi :D

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja heituliini »

Menee nyt nolostelujen ohi tämä keskustelu, mutta... Omassa akvaariossani on savesta tehty ontto kanto. Sen täytin hiekalla ja akvaarion takaseinälle noin 1/4 matkalla akvaarion syvyyssuunnassa laitoin hiekkaa, mutta piikkisilmätpäa asuvatkin sen keraamisen kannon alla :mrgreen:

Noloista tapauksista sen verran vielä, että tässä taannoin jouduin olemaan erään minulle ei niin mieluisan ihmisen kanssa samassa tilassa hetken aikaa. Niinpä keksin, että voin "olla" puhelimessa ne muutamat minuutit, jotka joudun hänen seurassaan pakostakin aikaani tappamaan. Niinpä sitten luuri korvalla muka olin olevinani puhelimessa. Huijaus olisi mennytkin täydestä, mutta eikö tuo ruvennut juuri silloin kännykkä soimaan... Pikkasenko nolotti. Seuraavalla kerralla muistan sammuttaa virran tai laittaa luurin äänetttömälle 8-)
On ne vaan niiiiiiiiin ihania :)
mc82
Senior Member
Senior Member
Viestit: 769
Liittynyt: 19:23, 18.02.2010
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja mc82 »

Näitä nyt on sattunut jo vähän liikaa... Mutta tämä muistutuksena itselleni: Pistä, hyvä ihminen, jotain siveellistä päälle tai edes aamutakki, kun käppäilet olkkarin ikkunan edessä aamuisin/iltaisin/koska tahansa puolialastomana - meidän olkkarin ikkunasta kun on suora näkyvyys taloyhtiön parkkipaikalle sekä isommalle tielle ja tunnetusti rintarauhasten näkyminen autokuskeille aiheuttaa moninkertaisesti enemmän liikenneonnettomuuksia [:I]

Nimim. Näin TAAS tänä aamuna - tosin jäi kolarit noteeraamatta, mutta ainakin parkkiksella joku ilmeestä päätellen bongasi tissit :roll:
450 l Etelä-Amerikkaa:
Biotodoma wavrini, Biotodoma cupido, Pterophyllum leopoldi, Hypancistrus sp. L-66, Peckoltia sp. L-134
jejoka
Member
Member
Viestit: 363
Liittynyt: 00:01, 26.10.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: nummela

Re: Noloimmat mokani ja väärinkäsitykset

Viesti Kirjoittaja jejoka »

Olin juuri lopettanut yläasteen ja oli ensimmäinen maanantai vapaa. Päätin mennä rauhassa aamu tupakalle ja ottaa kissan mukaan. Yöpaita päälle, tupakka huuleen ja kissa kainaloon, vauhdilla ulos ettei kissa ehdi sisälle ja ovi kiinni. Tässä vaiheessa totesin sytkärin jääneen sisälle joten eikun hakemaan, kas kummaa ovi oli lukossa. Vietin sitten päivän ulkona eikä kukaan naapureista ollut kotona (kaikki asuvat n. kilometrin päässä, maaseudulla kun asuttiin) jotta olisin voinut soittaa tilanteesta isälle. Ei siinä mitään, mutta huomasin jossain vaiheessa yläkerran ikkunan olevan auki jolloin tuli koko vuoden paras idea; jos mä vaan pääsisin tost ikkunast sisään, mä voisin soittaa et oon jääny ulos lukkojen taa...

No ei se mitää, äitipuoli kettuilee asiasta aina välillä vieläkin ja siitä on nyt kulunu 6-7(?) vuotta. Totes vaa et mä oisin ollu niin blondi et oisinki varmaa viel tullu ovest ulos ja jääny odottaa et joku tulee avaa oven. Luojan kiitos korkeen paikan kammo esti tämän "loistavan" idean :roll:

Olen myöskin onnistunut kompastumaan omiin jalkoihini tasaisella maalla, selvin päin, kahden koiranpennun kanssa juostessa. Niillä koirilla ei kylläkään ole mitään tekemistä asian kanssa, kunhan nyt vaan kompastuin ja kaiken lisäksi onnistuin murtamaan toisen käteni siinä rytäkässä ja polvessani on arpi muistona. Ja joo oli tosi hehkeetä olla kaksi viikkoa espanjassa sen kipsin kaa...

Nakuilusta sen verran, että vanhassa asunnossamme on ulko-ovessa iso ikkuna josta näkee sisälle ja väliovi on jäänyt kokonaan pois. Siinä on pariikin otteeseen jehovat ja mormonit olleet järkyttyneen oloisia kun ovat erehtyneet katsomaan mikä oven avaamisessa kestää kun talon emännän pitää käydä eka laittamassa vähän vaatetta päälle. Onneksi pääsin pois niin nyt ei tarvitse miettiä miten kotona pukeutuu. Logiikkana, mä en nää naapureiden koteihin niin ne ei nää mun :mrgreen:
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”