Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Quu007 kirjoitti:No minä puolestani ihmettelen suuresti kun täällä annetaan kahta punakorvakilpikonnaa ja minä sitten ystävällisesti mainitsin että oikeampi osoite on herppi.net niin vastukset mentiin poistamaan...mikähän siinä oli ideana?
Tänään sitten laitoin toiselle yv:n jossa kehotin kääntymään herppi.net:n puoleen niin hän oli erittäin kiitollinen antamastani vihjeestä...
Jos haluaa antaa kilpparin asiantuntevaan kotiin niin kyllä minä ainakin mieluummin kysyn sellaisilta joilla on jo kilppari ja tietää mitä se vaatii...

Että näin..sama koskee aksolotlejani, jos on kysyttävää niin kysyn sieltä ja selvitän mahdolliset ongelmat tai esim. ruokavalion ja vesiarvot etc...

Täällä taas kysyn sitten fisuihin liityvistä aisoista, enhän mä käänny putkimiehen puoleen jos mulla on jalka poikki... 8O ..

Ja toinen palsta jonne en ikinä laittaisi ikinä mitään eläintä myyntiin on keltainenpörssi...ties minne ne vielä päätyy...
Aika hyviä näkökulmia - yhdyn edelliseen :mrgreen: . Oma viestini poistettiin kerran, kun olin sitä mieltä, että jos ei tunne akvaliikkeessä myyjä partamonnia, niin hieman on tietämys retuperällä...no, ehkä oli paha loukkaus...Mutta samapa tuo, ei hirveästi vaikuttanut elämääni tuo poisto. Jos joku sai siitä kiksejä, suotakoon se hänelle :D .
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Quu007
Member
Member
Viestit: 416
Liittynyt: 18:13, 10.06.2012
Akvaarioseurat: Ihan oma pikku akvaseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja Quu007 »

No minäkin lähinnä ihmettelen että mikä siinä oli tausta-ajatuksena?
Mitään järkeähän siinä ei ole...ja suomi on vapaa maa ja jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä ikään,rotuun ja sukupuoleen katsomatta...
Mutta täällä ei saa..ymmärrän kyllä nämä humppanimet etc...mutta ne voi sitten siirtää susoisolla sinne of topiciin tai sitten laittaa kokonaan hömpänpömpää osaston jonne voi sitten kerätä tuollaiset ketjut...
Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa ja tämähän on sosiaalinen media... [;)]
600 litran maljakko + 3 seropikoiraa + 2 sisäkissaa + Pirun äkänen papukaija (Siniota-amatson) + aviomies
Uusin pätkä http://www.youtube.com/watch?v=6KdAQkcJ ... e=youtu.be
Omega369
Member
Member
Viestit: 326
Liittynyt: 18:55, 04.12.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja Omega369 »

Quu007 kirjoitti:-- suomi on vapaa maa ja jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä ikään,rotuun ja sukupuoleen katsomatta...
Mutta täällä ei saa..
Kannattaa muistaa että sananvapauteen kuuluu sanojan lisäksi myös julkaiseva osapuoli. AW:llä on sananvapauden suoma oikeus määrittää mitä tällä foorumilla on hyväksyttävä sanoa. Sinulla on oikeus sanoa mielipiteesi ja julkaisevalla taholla on oikeus jättää se julkaisematta tai poistaa jälkikäteen. Nettifoorumilla tämän sensuurin voi tehdä etukäteen tai jälkikäteen moderoimalla. Sama asia on esim sanomalehtien lukija/tekstiviestipalstat, jossa toimittajat suorittavat ennakkosensuurin ja julkaisevat mitä kokevat asialliseksi ja lehden sivuilla hyväksi julkaistavaksi.
Nothing that I say or do, matters to the big machine.
Quu007
Member
Member
Viestit: 416
Liittynyt: 18:13, 10.06.2012
Akvaarioseurat: Ihan oma pikku akvaseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja Quu007 »

Joo...on oikeus joo mutta missä menee se teijän raja jos puhutaan ihan asiallisista vastauksista?
Ihan kaikkia on "rajoituksia" tai vastausten poistoja en kyllä minäkään ihan ymmärrä...
Kerroppa miksi sen mun vastaus siihen kilpikonnan antajalle poistettiin?
Mitä pahaa siinä on jos haluaa antaa HYVÄN ja ASIANTUNTEVAN nettisivulinkin?
Loukkaisko se jollakin tavalla aw:tä?
Mielestäni ei...ja laitoin molemmille heille tiedoksi sen herppi.net:n ja molemmat kiittivät tiedosta!
600 litran maljakko + 3 seropikoiraa + 2 sisäkissaa + Pirun äkänen papukaija (Siniota-amatson) + aviomies
Uusin pätkä http://www.youtube.com/watch?v=6KdAQkcJ ... e=youtu.be
-Robbary-
Member
Member
Viestit: 328
Liittynyt: 17:13, 15.12.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja -Robbary- »

Hmm. Mitenköhän tämä nyt tuntuukaan niin kauhean teennäiseltä?
shays kirjoitti:Ketjussa sinä väittelit toisen käyttäjän kanssa ja sinun aloitteesta väittely alkoi mennä aika pitkälti henkilökohtaisuuksien latomiseen taikka tahalliseen provosointiin.
Debugger kirjoitti:Viestit alkavat joissain osin rikkoa yhtä tärkeimmistä huomion kohteista, nimittäin: Henkilökohtaisuuksiin meneminen! Tätä säiettä tarkkaillaan nyt ja asiattomat viestit häipyvät bittiavaruuteen, törkeyksistä paukahtaa varoitus armotta.
Mites sitten sinä, kun itse menet tässä viestiketjussa myös itse hx:n suhteen henkilökohtaisuuksiin? Onko se moderaattoreilta sitten sallittu vai? Missä kohtaa se säännöissä sitten lukee, jos näin on? Ota ensin tikku pois omasta silmästäsi, ennenkuin alat muiden silmiä operoimaan.

Entäs sitten se tapaus, kun minulla oli ostoilmoitus "blyxa japonica" kasvista, mikä osottautuikin vääräksi kasviksi. Silloinkin ostaja kehotti yleisesti, ettei minulta kannata ostaa mitään. Siellä ei kyllä käytetty nimerkkiä, se on totta. Kuitenkin herra Tuusulasta, joka myy blyxaa ei varmasti montakaan ollut silloin sillä hetkellä. Kamalaa, jos pidätte aw-porukkaa niin aivottomina, etteikö he muka olisi tajunnut, kenestä tässä oli kysyms. shays vetosit silloin siihen, ettei missään kohtaan käytetty nimimerkkiä, mutta silti mun mielestä tuo oli henkilökohtaisuuksiin meneminen.

Asian olisi vielä ymmärtänyt, jos se olisi ollut aiheellinen. Eipäs vain ollut. Ostaja itse sanoi silloin, että summa jonka olin valmis maksamaan takaisin oli hänelle OK ja samaan aikaan tulee yleiselle palstalle itkemään asiasta kuin pienet tytöt. Olisiko mun sitten ilmavoimien avulla pitänyt tietää, että ostajalle kysiesen summan takaisinmaksu ei olekaan ok, vaikka hän näin itse minulle yv:llä sanoi?? Ja sinä tietenkin työnsit nokkasi asiaan, vaikka et edes ottanut asiasta selvää jne. Tutki ensin ja hutki vasta sitten, kuuluu sanontakin. Niin ja jos joku haluaa ne keskustelut nähdä, niin ei muuta kuin yv:tä kehiin.

Mihin tässä tapauksessa hävisi siis tuo, että henkilökohtaisuuksiin puututaan? Vai enkö mä sitten ihmisenä miellyttänyt sen vertaa, että ette viitsinyt/halunnut puuttua millään tavalla asiaan? Saiko ostaja edes varoitusta, tuskin.

Pointti tässä on nyt se, että ei tarvitse siellä pyhällä taivaallisella pilvellä leijua, ennenkuin oikeasti itse toimitte omien asettamien sääntöjen mukaisesti. Vaatikaa vasta sen jälkeen sitä muilta.

Kuitenkin on erittäin hyvä, että vapaaehtoiset moderaattorit viitsivät nähdä vaivaa yhteisen hyvän vuoksi. Kyllähän se on kiva, että foorumia pidetään siistinä jne. Iso kiitos kaikille moderaattoreille siitä. Kuitenkin kaikki moderaattorit ei ilmeisesti osaa hommaansa sillein miten pitäisi. Tosiaankin, joku roti nyt tähän hommaan [;)]
Kala on kaveri, ei sapuska!
Quu007
Member
Member
Viestit: 416
Liittynyt: 18:13, 10.06.2012
Akvaarioseurat: Ihan oma pikku akvaseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja Quu007 »

Sen mä kyllä ymmärrän erittäin hyvin jos täällä aletaan aletaan julkisesti herjaamaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin niin sehän on julkinen herjaus joka on nykyään laissa rangaistava teko....
Eli kannattaa miettiä ennenkun menee mitään sellaista sanomaan kenestäkään joka voi kalahtaa omaan nilkaan...

Jos joku kauppa tai muu asia ei mene niinkuin piti niin kyllähän aikuisten ihmisten pitää osata hoitaa asiat asianmukaisesti ja sopia keskenään ne eikä tulla millekkään yleiselle osastolle mm. facebook kirjoittelemaan mitään..

Se on yksi syy minkä takia en KOSKAAN enään liity facebook:iin enkä mihinkään muuhunkaan jossa kaikki näkee mitä olen kenellekkin kirjoitellut ja millon..nou thänks...
Jos on asiaa niin joko meili tai puhelin...kasvetaanhan aikuiseksi jokainen meistä ja ollaan ihmisiksi...
600 litran maljakko + 3 seropikoiraa + 2 sisäkissaa + Pirun äkänen papukaija (Siniota-amatson) + aviomies
Uusin pätkä http://www.youtube.com/watch?v=6KdAQkcJ ... e=youtu.be
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

-Robbary- kirjoitti: Silloinkin ostaja kehotti yleisesti, ettei minulta kannata ostaa mitään. Siellä ei kyllä käytetty nimerkkiä, se on totta. Kuitenkin herra Tuusulasta, joka myy blyxaa ei varmasti montakaan ollut silloin sillä hetkellä. Kamalaa, jos pidätte aw-porukkaa niin aivottomina, etteikö he muka olisi tajunnut, kenestä tässä oli kysyms. shays vetosit silloin siihen, ettei missään kohtaan käytetty nimimerkkiä, mutta silti mun mielestä tuo oli henkilökohtaisuuksiin meneminen.

Asian olisi vielä ymmärtänyt, jos se olisi ollut aiheellinen. Eipäs vain ollut. Ostaja itse sanoi silloin, että summa jonka olin valmis maksamaan takaisin oli hänelle OK ja samaan aikaan tulee yleiselle palstalle itkemään asiasta kuin pienet tytöt. Olisiko mun sitten ilmavoimien avulla pitänyt tietää, että ostajalle kysiesen summan takaisinmaksu ei olekaan ok, vaikka hän näin itse minulle yv:llä sanoi?? Ja sinä tietenkin työnsit nokkasi asiaan, vaikka et edes ottanut asiasta selvää jne. Tutki ensin ja hutki vasta sitten, kuuluu sanontakin. Niin ja jos joku haluaa ne keskustelut nähdä, niin ei muuta kuin yv:tä kehiin.

Mihin tässä tapauksessa hävisi siis tuo, että henkilökohtaisuuksiin puututaan? Vai enkö mä sitten ihmisenä miellyttänyt sen vertaa, että ette viitsinyt/halunnut puuttua millään tavalla asiaan? Saiko ostaja edes varoitusta, tuskin.

Pointti tässä on nyt se, että ei tarvitse siellä pyhällä taivaallisella pilvellä leijua, ennenkuin oikeasti itse toimitte omien asettamien sääntöjen mukaisesti. Vaatikaa vasta sen jälkeen sitä muilta.

Kuitenkin on erittäin hyvä, että vapaaehtoiset moderaattorit viitsivät nähdä vaivaa yhteisen hyvän vuoksi. Kyllähän se on kiva, että foorumia pidetään siistinä jne. Iso kiitos kaikille moderaattoreille siitä. Kuitenkin kaikki moderaattorit ei ilmeisesti osaa hommaansa sillein miten pitäisi. Tosiaankin, joku roti nyt tähän hommaan [;)]
Sinäänsä ikävää, mutta noita vääriä lajinmäärityksiä on Aqua-Webin ilmot pullollaan:). Minullekin sattunut muutaman kerran, kun olen ostanut, mutta asian suhteen ei tullut mitään ongelmaa ja asia on sovittu. Molemmat myyjät ovat symppiksiä ja myyvät hyviä tuotteita rehellisin tausta-ajatuksin. Olen asioinut usean kerran molempien kanssa ja asioin jatkossakin. Jokaisella joskus tapahtuu erehdyksiä ja kahden kesken hyvä setviä eikä heti mustamaalata julkisesti. Tarkoituksellinen rikollinen toiminta sitten eri juttu...Luulenpa, että usea on tehnyt esim. plekokauppoja ja laji on ihan eri kuin ilmossa. Määrittely on niiden kohdalla hyvin vaikeaa. Ripsarit voivat hyvin olla hybrideja, vaikka puhtaiksi luullaan. Kasvien määrityskin vaikeaa joskus...inhimillistä ja kun harrastelija myy, minusta häneltä ei voi vaatia samaa kuin ammattilaiselta kaupassa. Sopimalla pitäisi homma hoitua. Myöskin itse varmistamalla etukäteen, ettei lähde esim. 400 km päähän, ennen kuin asian varmistaa esim. kuvalla yms. Kyllä vahingon yleensä aistii, huijauksen myös.

Moni ihminen rakastaa vallankäyttöä ja jopa pientä kostoa narsistisen loukkauksen tiimoilta. Jos ei muualla, niin sosiaalisessa mediassa. Oma ego kun on niin tärkeä meille kaikille.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Omega369
Member
Member
Viestit: 326
Liittynyt: 18:55, 04.12.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja Omega369 »

Quu007 kirjoitti:Kerroppa miksi sen mun vastaus siihen kilpikonnan antajalle poistettiin?
Kauppapalstan sääntöjen takia ne poistettiin, siellä jostain löytyy tämä: "3. Kaikki kysymykset/tarjoukset/sun muut yksityisviesteitse, kauppapalsta ei ole keskustelua varten!" Säännöt ovat sen verran hyvin levitetty ympäriinsä ja useampaan viestiin jopa samassa ketjussa, että niiden lukeminen on työlästä. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että asiallisten viestien tai lisäkysymyksien (esim. Missä myyntikohde sijaitsee?) poistaminen on tyhmää, mutta näin on AW:n ylläpito joskus säännöt laittanut eikä meillä tavallisilla kuolevaisilla ole siihen nokankoputtamista. Onhan tuosta säännön kaatamisesta ollut käyttäjien puolelta kyselyitä, mutta eipä asialle ole mitään tehty. Tämän takia kaikki, asiallisetkin, viestit poistetaan kauppapalstalta. Siinä asiassa moderointi on sentään ollut johdonmukaista, vaikkakin pöljää.
Nothing that I say or do, matters to the big machine.
Quu007
Member
Member
Viestit: 416
Liittynyt: 18:13, 10.06.2012
Akvaarioseurat: Ihan oma pikku akvaseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja Quu007 »

Todella naurettavaa...mä ymmärrän kyllä että se ei ole keskustelua varten MUTTA sinne olisi voitu kohteliaasti laittaa HUOM! vastaus yksityisviestinä eikä vaan mennä sitä poistamaan...
Sovitaanko niin että järjen käyttö sallitu operaattoreilla ja käyttäjillä.. :| ..
600 litran maljakko + 3 seropikoiraa + 2 sisäkissaa + Pirun äkänen papukaija (Siniota-amatson) + aviomies
Uusin pätkä http://www.youtube.com/watch?v=6KdAQkcJ ... e=youtu.be
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Kiitokset ja hatunnostot kuitenkin moderoinnille, sillä se on kyllä hyvin tärkeä juttu. :D Eräällä suositulla foorumilla sekä monella muullakin, jolta puuttuu moderointi lähes tyystin, taso on pohjanoteeraus. Tämä foorumi kuitenkin oman sektorinsa huippua Suomessa:). Hyvä, että ongelmista keskustellaan avoimesti ja osa korjausehdotuksista menee läpi. Virheitä varmasti sattuu kaikille osapuolille ja suurin osa ei nyt niin tyystin vakavia ole :mrgreen: . Kaikkia tarpeita tuskin pystytytään huomioimaan ja joudutaan väkisinkin tekemään ns. lehmänkauppoja:).
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5534
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Aika mielenkiintoinen ja osin jopa "värikäs" keskustelu onkin saatu aikaan.

Jos nyt oikein ymmärsin, niin nämä humppanimiketjut poistettiin sen takia, että niitä oli liikaa yhtäaikaa. Minkä ihmeen takia sitten kuitenkin annetaan kaikenmaailman kalastopohdinnat ja suunnitelmat roikkua mukana? Niitä on pahimmillaan puolet etusivun aiheista.

Älkää nyt ymmärtäkö mua väärin. En halua lisätä tänne noita humppanimi juttuja enkä myöskään vähentää kalastopohdintoja, mutta jonkunlaista johdonmukaisuutta siltikin kaipaisin moderoinnilta. Siksi tämän aiheen alunperin aloitinkin.
shays
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 581
Liittynyt: 20:34, 06.07.2005
Sukupuoli: Nainen

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja shays »

Todella naurettavaa...mä ymmärrän kyllä että se ei ole keskustelua varten MUTTA sinne olisi voitu kohteliaasti laittaa HUOM! vastaus yksityisviestinä eikä vaan mennä sitä poistamaan...
Sovitaanko niin että järjen käyttö sallitu operaattoreilla ja käyttäjillä.. :| ..
Jos lukee säännöt, on tiedossa se ettei kauppapalstalle saa vastata viesteihin. Modet kun tekee tätä vapaaehtoisesti ja tuonne viesteihin vastaillaan aika rivakkaan tahtiin, niin siinä menisi aika tosi paljon aikaa jokaiselle laitella yv:tä, että hei ei noin saa tehdä, laita sille yv:llä se sinun viesti. Kun jos se käyttäjä olisi alunperinkin lukenut säännöt, olisi hän suoriltaan laittanut sen yv:llä eikä suoraan keskusteluun.
Mites sitten sinä, kun itse menet tässä viestiketjussa myös itse hx:n suhteen henkilökohtaisuuksiin? Onko se moderaattoreilta sitten sallittu vai? Missä kohtaa se säännöissä sitten lukee, jos näin on? Ota ensin tikku pois omasta silmästäsi, ennenkuin alat muiden silmiä operoimaan.
Ja sinä tietenkin työnsit nokkasi asiaan, vaikka et edes ottanut asiasta selvää jne.
Niin, missä silmässä se tikku taas olikaan? Kyllä, foorumilla on henkilökohtaisuuksiin meneminen ja toisten käyttäjien tahallinen provosointi/ärsyttäminen kiellettyä. Ala-astetyyliin voisin vain todeta, että "toi aloitti", heh he. Nokkani tungin joedoen ketjuun koska olin hänen kanssaan samaa mieltä, että olipa ikävä juttu. Minulla on ihan yhtälainen oikeus osallistua keskusteluihin kun sinullakin. :) Jos sinua niin pahasti harmitti se ketju, niin mikset ilmiantanut sitä? Tai laittanut ylläpidolle viestiä, että onko toi hei kivasti tehty? Järjen käyttö sallittua kyllä varmaan ihan kaikille. Ja ei, siihen ei puututtu, koska siinä ei nimien lisäksi ollut edes mitään kehoitusta, vain harmistus ja toteamus, että kyseinen henkilö ei osta sinulta enää mitään. Ei mikään kehoitus, ettei muidenkaan kannattaisi ostaa.
Kuitenkin kaikki moderaattorit ei ilmeisesti osaa hommaansa sillein miten pitäisi. Tosiaankin, joku roti nyt tähän hommaan [;)]
Että miten oli? Hah hah...
Jos joku kauppa tai muu asia ei mene niinkuin piti niin kyllähän aikuisten ihmisten pitää osata hoitaa asiat asianmukaisesti ja sopia keskenään ne eikä tulla millekkään yleiselle osastolle mm. facebook kirjoittelemaan mitään..
Jep.
En halua lisätä tänne noita humppanimi juttuja enkä myöskään vähentää kalastopohdintoja, mutta jonkunlaista johdonmukaisuutta siltikin kaipaisin moderoinnilta. Siksi tämän aiheen alunperin aloitinkin.
Aika loogista, sinua ei kiinnosta ollenkaan humppanimet sun muut ja silti päätit tehdä asiasta ihan ketjun? Kylläpä joo.
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5534
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Hienosti irrotit lainauksen asiayhteydestä.

Lueppas nyt se viesti uudestaan ihan ajatuksella.

Perustele sen jälkeen, miksi kalastopohdintoja saa olla vaikka millä mitalla ja muutama viaton humpuukiviesti lukitaan heti.
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2881
Liittynyt: 16:42, 21.10.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Moderoinnin epäjohdonmukaisuus

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Näin turha ketju kaipaa lukitusta.

Jos säännöissä sanotaan jotain, se myös sitä tarkoittaa.

"Varoitukset langettaa ylläpito yhdessä. Päätöksestä ei voi valittaa, eikä varoituksia peruuteta."
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
Lukittu

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”