Liitettävien kuvien kuvakoon kasvattaminen

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

Vexi
Junior Member
Junior Member
Viestit: 109
Liittynyt: 18:30, 09.12.2008
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Liitettävien kuvien kuvakoon kasvattaminen

Viesti Kirjoittaja Vexi »

Todella tuskastuttavaa kun maksimi kuvakoko on 1mega mitä voi liitettävällä kuvalla olla. Minun kännykällä ei ainakaan noin pieniä saa, eikä varmaankaan monen muunkaan. Olisi hienoa ottaa vaan kuva ja liittää se viestiin ilman mitään ylimääräisiä pienennyksiä...

Varmasti loisi hieman enemmän säpinää foorumille jos tämä kuvakoko päivitettäisiin nykypäivään. Voisiko ylläpitö hieman tutkia asiaa?
toukopouko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2035
Liittynyt: 19:53, 09.03.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: Liitettävien kuvien kuvakoon kasvattaminen

Viesti Kirjoittaja toukopouko »

Voi kuule naulan kantaan, juuri tätä on täällä harmiteltu jo pidempään. Arvaappa, monestiko olen ollut asiasta yhteydessä ylläpitoon. Vaikka muihin asioihini on vastattu aina, tätä sieltä suunnasta ei ole kommentoitu sanallakaan. Jos asia olisi päivän selvä, ettei niitä ole eikä tule, senkin voisi sanoa. Voisi myös sanoa, että harkinnassa tai että on suunnitelmissa. En tiedä miksi tämä on täysin vaiettu aihe. Ehkäpä taas kokeilen härkkiä.
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys...
toukopouko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2035
Liittynyt: 19:53, 09.03.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: Liitettävien kuvien kuvakoon kasvattaminen

Viesti Kirjoittaja toukopouko »

Laitoin taas uuden kyselyn.
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys...
Vexi
Junior Member
Junior Member
Viestit: 109
Liittynyt: 18:30, 09.12.2008
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Liitettävien kuvien kuvakoon kasvattaminen

Viesti Kirjoittaja Vexi »

Lähettää itse itselleen kuvan teksitiviestillä niin puhelimen softa pienentää kuvan juurikin sopivaksi. Tallentaa kuvan puhelimeen ja liittää sieltä viestiin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”