Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

+kalanen_97+
Junior Member
Junior Member
Viestit: 116
Liittynyt: 16:33, 07.04.2010
Sukupuoli: Nainen

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja +kalanen_97+ »

en kirjoitti:
+kalanen_97+ kirjoitti:
en kirjoitti:No OHO, mä peesin=olen samaa mieltä Salosen Teemun kanssa, no johan on kumma, Mutta siis aivan juuri niin.
Sori, oon ihan taukki, mutta voitko selittää tarkemmin, että mikä on kumma?
(Näin sen huomaa, että nuorille pitää kirjottaa eri lailla... [:I] )
On siis kumma juttu=outoa=epätavallista=epänormaalia jne että olen T. S. kanssa samaa mieltä. :mrgreen: Mut hän kirjoitti tosi hyvin.
Okei. Sitä vähän arvelinkin. :D

Ps: Tajuan kyllä sanan outoa :mrgreen:
Saatoin vastata väärin, huomauttakaa. Aina. Jookos?
nannukka9
Member
Member
Viestit: 313
Liittynyt: 18:23, 22.06.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kajaani

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja nannukka9 »

Eikös tämä netti ole juuri siitä hyvä, että emme tiedä toistemme ikää, ulkonäköä jne. Yleensähän sitä muodostaa kanssaihmisitään, tahallisesti tai tahattomasti, iän, ulkonäön tai muun ulkoisen olemuksen takia käsityksen ja käyttäytyy sen mukaisesti. Livenä ei välttämättä osaa ottaa jotain toista vakavasti jos hän on nuorempi tai muuten erilainen. Täällä (netissä) sen sijaan voidaan jokainen muodostaa se mielipide kanssaihmisistä sen kirjoitusten ja asiasisällön perusteella, ikään tai muuhun katsomatta.
Ikähän ei tosiaan ole tae tiedoista, taidoista tai henkisestä kypsyydestä. 15 vuotias voi olla tietyllä lailla kypsempi kuin 30 vuotias, toiset ei vaan aikuistu ikinä. Elämänkokemus on sitten asia erikseen, mutta siihenkän ikä ei ole tae.
Kyllä kysyjän viesteissä tulee yleensä selville nopeasti kuinka rautalankaversio pitää jostain asiasta kertoa. Kaikillehan vastataan yhtä asiallisesti (eihän täällä kukaan muuta ole väittänytkään) :D .
Siis lyhyesti en kannata iän laittamista pakolliseksi (pitäisiköhan omanikin poistaa) ja itse yleensä vältän katsomasta ennen viestin lukemista toisen tietoja (ikää, viestien/tähtien määrää), monesti en katso edes kuka on viestin kirjoittanut [:I] .
NesteHukka
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1892
Liittynyt: 17:48, 20.11.2001
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

R_R kirjoitti:Kohteliaisuus kuuluu sivistykseen iästä tai kuuliasta riippumatta. Ymmärrä kyllä juntit jotka näkevät muita ihmisiä vain muutaman kerran vuodessa kylällä käydessään.
Kuulutkohan itse kenties näihin "juntteihin", joita arvostelet, koska kommentissasi on selkeästi havaittavissa melkoista epäkypsyyttä ja suvaitsemattomuutta. :/

Sanoo täällä tyhmä muusikko.

Itselläni on melko värikäs historia keskusteluista täällä, ja en ole kaikista saavutuksistani mitenkään erityisen ylpeä. Sen verran olen ikääntynyt että osaan pitää paremmin suuni kiinni, mutta ikuinen pikkupoika minussa asuu, siitä ei pääse mihinkään :D
Kaikki eivät ehkä tiedä: Ctrl pohjassa vierittää hiiren rullaa, niin saa zoomattua kuvia jos ei muuten. Jean Subuffet: "For me, insanity is super sanity. The normal is psychotic. Normal means lack of imagination, lack of creativity"
Britchen
Junior Member
Junior Member
Viestit: 102
Liittynyt: 08:14, 01.11.2009
Sukupuoli: Nainen

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja Britchen »

Teemun teksti oli hyvä!
Sen sanon että tulipa aika hölmistynyt olo tälle kymmenvuotiaalle. Kuulosti kuin päiväkodin hoitaja olisi puhunut tarhaikäselle :mrgreen:
Mulle voi kyllä puhua ihan tavallisesti :D
208l myydään + 40l rapula♥
-Robbary-
Member
Member
Viestit: 328
Liittynyt: 17:13, 15.12.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja -Robbary- »

Britchen kirjoitti:Teemun teksti oli hyvä!
Sen sanon että tulipa aika hölmistynyt olo tälle kymmenvuotiaalle. Kuulosti kuin päiväkodin hoitaja olisi puhunut tarhaikäselle :mrgreen:
Mulle voi kyllä puhua ihan tavallisesti :D

Teemun teksti oli hyvä ja asiallista tekstiä on aina kiva lukea. Mulla oli joskus muutaman päivän ikä näkyvillä ja vastaukset olivat sellaisia, että ihan kuin tarhalaiselle olisi puhuttu.

Itse en suosittelisi ikää pakolliseksi. Laittakoon jokainen sen näkyviin jos haluaa. Saattaahan se ikä ehkä jonkin verran helpottaa viesteihin vastaamista, mutta kyllä mun mielestä asiasisältö sen mittaa, miten viesteihin tulee vastata.

Kirjottelen aika paljon ihmisille yv:llä, koska teen aika paljon kauppaa täällä Aw:ssä. Aina kun joku tulee luokseni esim. hakemaan kaloja on yleensä heti kommenttina " Oletpas sinä nuori. Viestiesi perusteella olisin luullut sinua 25-30 vuotiaaksi 8O " Myös jonkun verran puhelimessa olen tehnyt kauppaa ja sama homma.

Tarkoituksena ei siis ollut kehuskella itseäni vaan sanoa se, että ikä ei kerro paljoakaan henkisestä kypsyydestä, eikä iän perusteella voi alkaa kommentoimaan muiden viestejä. Mielestäni asiasisältö siis vaikuttaa siihen, kuinka tulisi kirjoittaa. Tietenkin kaikille ystävällisesti, mutta kysyjän kysymyksistä voi jo päätellä kuinka perusteellisesti pitäisi vastata. Jos kysyjä ei heti saanut vastausta ensimmäiseltä, niin ainahan voi kysyä uudestaan.

Ps: Hyvät tavat kunniaan! :mrgreen:
Kala on kaveri, ei sapuska!
Efa
Starting Member
Starting Member
Viestit: 13
Liittynyt: 12:20, 05.08.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja Efa »

Täällähän tosiaan ainoa vastaus joiltakin välillä on vain se että "vastaa näihin!" Tarkoittaen noita ph kh jne juttuja mistä tuo lista tuolla. Oikei, on tärkeät, mutta joku nuori tai aloittelija joka ei välttämättä tiedä niistä mitään, niin kyllä tuo on sellainen tyrmäys ettei tee mieli pahemmin jatkaa kyselyä enää. Kun ei mitään muuta kirjoiteta vastaukseen, että tuon Teemun kirjoittaman jutun mukaisesti pitäis mennä! Enpä kyllä itekkään noita arvoja useinkaa mittaile ja niistä tiedä tai muista mitä niiden pitäis olla, kun kalat voivat hyvin, niin eipä ole ollut aikoihin tarvetta mittailla mitään... Näyttää vaan niin tylyltä ku jollain kuitenkin hätä että mikä kalalla on vikana ja sitten tuollaista ladellaan mistä ei mitään tiedä, eikä varmaankaan ole testejä millä mitata jne.
Deicide
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5126
Liittynyt: 15:59, 27.02.2008
Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Ii

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja Deicide »

Teemu Salonen kirjoitti:
Itse voisin kuvitella vastaavani kysymykseen näin:

Tervetuloa mukavaan ja rentouttavaan harrastukseen sekä tietysti aqua-webiin!
:mrgreen: Todellakin voisit kuvitella! Sä olet viisi vuotta kirjoittanut palstalle, enkä muista sinua juuri muusta, kuin vänkäämisistä, änkäämisistä ja Eheimin laitteiden haukkumisista. Minkä värisen otit, ennen kuin edellä olevan kirjoitit? Näytä edes YKSI esimerkki, jossa kirjoitat mainitsevallasi tavalla? Ajatus on kyllä kaunis.
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5535
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Terppa sullle Deiside:)

Ei millään pahalla mutta ku niitä eheimin tämän päivän laitteita ei voi muuta ku haukkua. Poikkeuksen toki tekee kiinassa valmistettu eheim classic sarja.
Toi väri juttu mulla meni vähän ohi???
Nyt ei kiinnostus riitä lähtee hakemaan mitään hienostelukirjoittelua siitä, pitääkö lehtikala-akvaarion olla 45 vai 50cm korkea, tai kotimaisten platyjen pH:n olla 6,5 vai 7,5. Pilkun n******minen ei oikeen oo mun juttu...
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

Teemulle:
Rauhoittavat pillerit tuppaa olemaan erivärisiä *naur*
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
Marsu_
Junior Member
Junior Member
Viestit: 52
Liittynyt: 18:11, 22.08.2010
Sukupuoli: Nainen

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja Marsu_ »

Mä olen sitä mieltä, että hyvät tavat ja ystävällisyys kunniaan riippumatta kirjoittajan iästä tai mistään muustakaan. Enkä kannata ikää pakolliseksi.

Lisäksi, nuoret ovat fiksuja, ei heille tarvitse lässyttää. Mutta ystävällinen (eikä nipottava tai tuomitseva) tulisi olla kaikille kanssaihmisille, netissäkin... Netissä se vaan näyttää olevan niin valitettavan helppoa unohtaa. Eri mieltä voi olla myös nätisti [;)] .
50l kääpiöpallola, 55l rasborala/poikasakvaario, 200l seurala, 400l seurala, valmistelussa: 125l ja toinen 400l
They2
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2618
Liittynyt: 13:07, 14.08.2010
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja They2 »

Minäkään en pitäisi, jos ikä tulisi pakolliseksi. Eikös se ole juuri internetin hyvä puoli, että keskusteluihin voi osallistua anonyymisti, niin ettei ulkonäkö, olemus tai ikä ole esteenä. AW on kuitenkin akvaarioharrastukseen keskittynyt palsta, jossa kaikki harrastajat, nuoret ja vanhat, voivat jakaa tietonsa. Ikä ei aina tarkoita automaattisesti sitä, että nuorempi olisi ''tyhmempi'' tai ''huonokäytöksisempi''. Vai oletteko sitä mieltä että kaikki aikuiset olisivat muka ''kypsempiä''.

AW:ssahan on paljon nuoria käyttäjiä, jotka käyttäytyvät ja kirjoittavat asiallisesti. Muutenkin he kun ovat AW seuraava ''sukupolvi''. Ja miten ikä vaikuttaa viestien vastaamiseen? Jos nuori on lukenut palsatan säännöt, ja tietää, että mielipiteitä on paljon sekä sen, että itsekin voi olla joskus väärässä, ei negatiivisen palautteen pitäisi mitenkään ''pelästyttää'' heitä. En keksi mitään syytä, miksi nuoriin pitäisi suhtautua erilaisesti. Ja eikö se olisi ''ikärasismiä'' jos henkilön iän takia vastaukset kirjoitetaan eri tyyliin ja heihin ei suhtauduta niin vakavasti? Muuten, itsekään en ole kovin vanha. Ajokorttiakaan en voi vielä saada. [;)]
NesteHukka
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1892
Liittynyt: 17:48, 20.11.2001
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

-Robbary- kirjoitti:
Britchen kirjoitti:Teemun teksti oli hyvä!
Sen sanon että tulipa aika hölmistynyt olo tälle kymmenvuotiaalle. Kuulosti kuin päiväkodin hoitaja olisi puhunut tarhaikäselle :mrgreen:
Mulle voi kyllä puhua ihan tavallisesti :D

Teemun teksti oli hyvä ja asiallista tekstiä on aina kiva lukea. Mulla oli joskus muutaman päivän ikä näkyvillä ja vastaukset olivat sellaisia, että ihan kuin tarhalaiselle olisi puhuttu.

Itse en suosittelisi ikää pakolliseksi. Laittakoon jokainen sen näkyviin jos haluaa. Saattaahan se ikä ehkä jonkin verran helpottaa viesteihin vastaamista, mutta kyllä mun mielestä asiasisältö sen mittaa, miten viesteihin tulee vastata.

Kirjottelen aika paljon ihmisille yv:llä, koska teen aika paljon kauppaa täällä Aw:ssä. Aina kun joku tulee luokseni esim. hakemaan kaloja on yleensä heti kommenttina " Oletpas sinä nuori. Viestiesi perusteella olisin luullut sinua 25-30 vuotiaaksi 8O " Myös jonkun verran puhelimessa olen tehnyt kauppaa ja sama homma.

Tarkoituksena ei siis ollut kehuskella itseäni vaan sanoa se, että ikä ei kerro paljoakaan henkisestä kypsyydestä, eikä iän perusteella voi alkaa kommentoimaan muiden viestejä. Mielestäni asiasisältö siis vaikuttaa siihen, kuinka tulisi kirjoittaa. Tietenkin kaikille ystävällisesti, mutta kysyjän kysymyksistä voi jo päätellä kuinka perusteellisesti pitäisi vastata. Jos kysyjä ei heti saanut vastausta ensimmäiseltä, niin ainahan voi kysyä uudestaan.

Ps: Hyvät tavat kunniaan! :mrgreen:
Nyt minä todellakin taas huomaan olevani ADHD-tapaus (johon syön lääkkeitäkin)... Käsitin taas koko asian ihan väärin. En hokannut että tarkoitettiinkin (???) iän näkymistä oman nimimerkin alla, vaan luulin että tämä foorumi haluttaisiin muuttaa K18 foorumiksi tai jotakin sellaista älytöntä :D
Kaikki eivät ehkä tiedä: Ctrl pohjassa vierittää hiiren rullaa, niin saa zoomattua kuvia jos ei muuten. Jean Subuffet: "For me, insanity is super sanity. The normal is psychotic. Normal means lack of imagination, lack of creativity"
Britchen
Junior Member
Junior Member
Viestit: 102
Liittynyt: 08:14, 01.11.2009
Sukupuoli: Nainen

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja Britchen »

-Robbary- kirjoitti:" Oletpas sinä nuori. Viestiesi perusteella olisin luullut sinua 25-30 vuotiaaksi 8O " Myös jonkun verran puhelimessa olen tehnyt kauppaa ja sama homma.
Tämä on kanssa ihan OT mutta minua luullaan aika usein 13-14-vuotiaaks ulkonäön perusteella, vaikka en käytä meikkiä tai muuta sellasta :mrgreen:
208l myydään + 40l rapula♥
eeroq
Senior Member
Senior Member
Viestit: 602
Liittynyt: 14:44, 09.05.2009
Sukupuoli: Mies

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja eeroq »

They2 kirjoitti: AW:ssahan on paljon nuoria käyttäjiä, jotka käyttäytyvät ja kirjoittavat asiallisesti.
They2 sähän oot hyvä esimerkki tosta nuoresta käyttäjästä. :D
They2
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2618
Liittynyt: 13:07, 14.08.2010
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja They2 »

Mielestäni kaikki AWn nuoret käyttäytyvät hyvin, jopa paremmin kuin aikuiset. Esim. kuinka moni nuori on provosoinut muita niin mittavasti tai edes provosoinut kuin moni vanhempi käyttäjä?

Kyllä säkin eeroq olet ollut asiallinen ja käyttäytynyt hyvin. :)
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

Aina meitä vanhoja partoja mollataan :-(
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
They2
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2618
Liittynyt: 13:07, 14.08.2010
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja They2 »

Nallurainen kirjoitti:Aina meitä vanhoja partoja mollataan :-(
Sori, ei ollut tarkoitus mollata. :) Täällä foorumilla kun moni aikuinen on provosoinut, enkä nyt en tarkoittanut tuolla vanhalla mitään erityistä ikäluokkaa, jos se siltä nyt kuulosti. Yritetään vain kaikki käyttäytyä asiallisesti, niin ei tule keneltäkään valituksia. :)
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Nallurainen kirjoitti:Aina meitä vanhoja partoja mollataan :-(
Nalluhan se kaikista pahin provo aina ollut. :D

Iän näkyvyys vaikuttaa joko positiivisestä tai negatiivisesti. Jotkut voivat alkaa urputtamaan ja pitämään nuorta ikää ongelmana, toiset taas ovat tyytyväisiä saadessaan ohjeita iästä välittämättä. Jäljempää varmaan valtaosa, mutta itseäni raivostuttaa ensinmainitut, sillä heidän mielensä ei muutu.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
They2
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2618
Liittynyt: 13:07, 14.08.2010
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja They2 »

Muuten, 52 wee toosii vanha parta.. :mrgreen:
En muuten ole ikinä katsonut Nalluraisen ikää ja sukupuolta. Luulin 25 vuotiaaksi naiseksi. Ei pahalla. :mrgreen: Eli tosta voi päätellä että ilman ikää ja sukupuolta voi arvaukset mennä ihan päin, jotain.

Hilleri puhuu asiaa. :D
Joulutonttu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1337
Liittynyt: 16:39, 07.12.2003
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Turku

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu »

Onhan se kiva nähdä, minkä ikäisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Täällä AW:ssa nuoret käyttäytyvät hyvin, eikä suuresta osasta tekstejä edes huomaa, onko sen kirjoittanut päälle 10-vuotias vai nelikymppinen.
Itsekin pyrin kirjoittamaan 'sivistyneesti', selkeästi ja hyvän maun rajoissa. Kyllähän sen silti tietää, että jotkut suhtautuvat vakavammin yli 20-vuotiaisiin, kuin sen iän vielä alittaviin.

Iän ei silti pitäisi olla pakollinen, niinkuin They2 sanoi, netissä on hyvä puoli saada olla anonyymi niin halutessaan. Sitä paitsi, jos ikä on pakollinen, voidaan ikä myös helpommin valehdella. Jos joku haluaa olla anonyymi, hän voi laittaa iäkseen 16 vuoden sijaan vaikka 40 vuotta.
Altaat 250-litraa, 90-litraa + 65-l rapula sekä 180-litran malawiprojekti
Lisää kuvia
NesteHukka
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1892
Liittynyt: 17:48, 20.11.2001
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Mä taidan olla täällä yksi niitä huonosti käyttäytyviä aikuisia. 36 taulussa ja käyttäydyn niinkun 18 vuotias, mutta minkäs sille voi. Mä osaan nääs kuutta kieltä. Neljää kieltä sillä bassolla :D Piti semmonenkin hankkia kun joskus henkiseks basistiks haukuttiin :D
Kaikki eivät ehkä tiedä: Ctrl pohjassa vierittää hiiren rullaa, niin saa zoomattua kuvia jos ei muuten. Jean Subuffet: "For me, insanity is super sanity. The normal is psychotic. Normal means lack of imagination, lack of creativity"
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

NesteHukka kirjoitti:Mä taidan olla täällä yksi niitä huonosti käyttäytyviä aikuisia. 36 taulussa ja käyttäydyn niinkun 18 vuotias, mutta minkäs sille voi. Mä osaan nääs kuutta kieltä. Neljää kieltä sillä bassolla :D Piti semmonenkin hankkia kun joskus henkiseks basistiks haukuttiin :D
Täytyy jonkun sitä tekstiä keventää, mitä täällä kirjuutellaan.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
They2
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2618
Liittynyt: 13:07, 14.08.2010
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Voiko iän laittaa pakolliseksi?

Viesti Kirjoittaja They2 »

Hilleri kirjoitti:
NesteHukka kirjoitti:Mä taidan olla täällä yksi niitä huonosti käyttäytyviä aikuisia. 36 taulussa ja käyttäydyn niinkun 18 vuotias, mutta minkäs sille voi. Mä osaan nääs kuutta kieltä. Neljää kieltä sillä bassolla :D Piti semmonenkin hankkia kun joskus henkiseks basistiks haukuttiin :D
Täytyy jonkun sitä tekstiä keventää, mitä täällä kirjuutellaan.
Samaa mieltä. Itse en osaa kirjoittaa ''kevyesti'', aina tulee sillaista yliasiallista kirjoitusta, vaikka en tahtoisikaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”