AW ja android ym muut uudet puhelimet

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
svessi
Junior Member
Junior Member
Viestit: 161
Liittynyt: 22:13, 11.04.2008
Akvaarioseurat: Omanpään akvaseura
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti:

AW ja android ym muut uudet puhelimet

Viesti Kirjoittaja svessi »

Juu, olen lueskellut opera mobile selaimella aw:tä. Hiukka hankalaa se on ja ajattelinkin olisko forumisoftassa mahdollista laittaa toinen layout, jos sellaista on olemassa, käyttöön jotta olisi helpompaa lueskella linja-autossa ym kun aikaa on.

Tai jos olisi koodaustaitoinen ystävällinen joka tekisi forumin androidiin softaksi...
200L: n kuparimonnista, 6 kardinaalitetraa, 4 ottoa, taisto poika 3naisen haaremilla
60L: hunajarihma poika, muutama kääpiömonninen, tulisukia ja 2 omppua
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: AW ja android ym muut uudet puhelimet

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Mustakin olis kiva päästä lueskeleen helpolla AW:n juttuja puhelimella. :D
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
jejoka
Member
Member
Viestit: 363
Liittynyt: 00:01, 26.10.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: nummela

Re: AW ja android ym muut uudet puhelimet

Viesti Kirjoittaja jejoka »

Täh, miten niin helpolla? Mä en omista tietokonetta, enkä vähään aikaan hankikaan, joten olen täällä aina puhelimella. Ihan yhtä helppoa ku tietokoneella, ketuttaa just kaikki noi esim. fb josta tulee koko ajan "helppo käyttöisempiä ja nopeampia" sovelluksia. Ainoo mikä puhelimessa risoo on kirjotusvirheiden määrä.
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
svessi
Junior Member
Junior Member
Viestit: 161
Liittynyt: 22:13, 11.04.2008
Akvaarioseurat: Omanpään akvaseura
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti:

Re: AW ja android ym muut uudet puhelimet

Viesti Kirjoittaja svessi »

Löysin android-marketista FORUM TOUCH softan jolla pääsee lukemaan, muttei kirjoittaminen onnistu. Liekö ko. softassa vika vai voikohan AW-forum pohjaa jotenkin rukata että se onnituisi, en tiedä. Softa löytyy
https://market.android.com/details?id=n ... 91Y2giXQ..
200L: n kuparimonnista, 6 kardinaalitetraa, 4 ottoa, taisto poika 3naisen haaremilla
60L: hunajarihma poika, muutama kääpiömonninen, tulisukia ja 2 omppua
Amos
Senior Member
Senior Member
Viestit: 710
Liittynyt: 01:35, 01.05.2008
Sukupuoli: Mies

Re: AW ja android ym muut uudet puhelimet

Viesti Kirjoittaja Amos »

Minulla on nokian C7, ilmeisesti symbian? Sillä pääsee lukemaan, mutta se kirjaa minut sisälle vain pariksi sekunniksi. Löytyisikö siihen apuja.
1000, 100 ja 10 litraa
jejoka
Member
Member
Viestit: 363
Liittynyt: 00:01, 26.10.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: nummela

Re: AW ja android ym muut uudet puhelimet

Viesti Kirjoittaja jejoka »

Mä oon ihan normaalilla puhelimen netillä useimmiten. Edellinen luuri oli nokia 5800 ja nyt on huawei:n luuri. Hyvin pelittää; kirjautuu aina sisään automaattisesti, antaa kirjotella ja lukee kaiken. Kuvatkin saa muokattuu ja lisäiltyy ilman suurempii ongelmii.
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”