Hymiöt

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Cory
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1055
Liittynyt: 10:30, 10.08.2001
Akvaarioseurat: HAS

Hymiöt

Viesti Kirjoittaja Cory »

Okei, nyt kuulostan varmaan pilkun......, mutta tuo hymiölista. Onko se Sam sinun tekosiasi vai saitko sen valmiina jostakin? Nimittäin jos pystyt yhtään sitä muokkaamaan, niin voisitko vaihtaa fontin johonkin "serif"-tyyppiin. Kun "nörttinä" kirjoitan tuon blush-hymiön jatkusvasti väärin käyttäen pystyviivaa (|) ....... Se ahdistaa!!
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2535
Liittynyt: 05:37, 17.06.2001
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Okei, nyt kuulostan varmaan pilkun......
No nyt se alkaa....
mutta tuo hymiölista. Onko se Sam sinun tekosiasi vai saitko sen valmiina jostakin?
Valmiina paketin mukana tullutta kamaa...
Nimittäin jos pystyt yhtään sitä muokkaamaan, niin voisitko vaihtaa fontin johonkin "serif"-tyyppiin. Kun "nörttinä" kirjoitan tuon blush-hymiön jatkusvasti väärin käyttäen pystyviivaa (|) ....... Se ahdistaa!!
Enpä ole edes huomannut moista "bugia" voisin toki yrittää korjata se
"oikea-oppiseksi" jos se teitille antaa mielenrauhaa

Voithan tietenkin käyttää hyväksesi noita "apu-jutskia", riittää kun klikkaa haluamaansa hymiötä niin se generoituu tekstiin.... meni vissiin seksiseksi tuo juttu ?



/sam

mail - sam.salonen@abo.fi
ICQ - #129290278
GSM - +358-40-505 7487
Cory
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1055
Liittynyt: 10:30, 10.08.2001
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Cory »

No nyt se alkaa....
Luulitko siis ihan oikeasti, että säästyisit tämmöiseltä
Enpä ole edes huomannut moista "bugia" voisin toki yrittää korjata se "oikea-oppiseksi" jos se teitille antaa mielenrauhaa


Mistä muusta syystä olisin nukkunut huonosti viimeisen viikon verran? Herään aina aamuyöstä jotenkin sekavana ja semmoisella tunteella, että olen tainnut nähdä pahaa unta. Aivan varmasti johtuu tästä!!
Voithan tietenkin käyttää hyväksesi noita "apu-jutskia", riittää kun klikkaa haluamaansa hymiötä niin se generoituu tekstiin....
Ahaa! Niin mutta kun se generoituu aina tuonne viestin loppuun..... (hint, hint)




"Suomi kuuluu hyvinvointivaltioihin, suomalaiset pahoinvointikansoihin"
-ote Coryn aforismikokelmasta....
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2535
Liittynyt: 05:37, 17.06.2001
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Luulitko siis ihan oikeasti, että säästyisit tämmöiseltä
En toki sellaista ajatellutkaan
Mistä muusta syystä olisin nukkunut huonosti viimeisen viikon verran? Herään aina aamuyöstä jotenkin sekavana ja semmoisella tunteella, että olen tainnut nähdä pahaa unta. Aivan varmasti johtuu tästä!!
Kuten varmaan olet huomannut niin mehän ei jaeta makuukammaria,
näin minulla on hiukan vaikeata huomata jos sinä mukut huonosti
Ahaa! Niin mutta kun se generoituu aina tuonne viestin loppuun..... (hint, hint)
I know, I know... keksi kuules siihen joku hyvä kikka millä se ei tekisi niin
itse en moista ole vielä saanut keksittyä.


/sam

mail - sam.salonen@abo.fi
ICQ - #129290278
GSM - +358-40-505 7487
Cory
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1055
Liittynyt: 10:30, 10.08.2001
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Cory »

Kuten varmaan olet huomannut niin mehän ei jaeta makuukammaria, näin minulla on hiukan vaikeata huomata jos sinä mukut huonosti


Joo, totta puhuen, eräs tässä istui koneen ääressä viikonloppuna klo 04:ään asti aamuyöllä, mikä lienee vaikuttaa tuohon unen puutteeseen.... Kunhan käytin tekosyynä kinutakseni tuota muutosta.....
I know, I know... keksi kuules siihen joku hyvä kikka millä se ei tekisi niin itse en moista ole vielä saanut keksittyä.
Palataan asiaan kunhan ehdin sen edellisenkin koodipätkän käydä läpi.... Minun kannaltani tällä tägi-asialla ei taaskaan ole niin kiire, käyhän se sormin kirjoiteltunakin. Sitäpaitsi, mitä paremmin I keep my cool, sitä vähemmän tarvitsen tuota :| hymiötä... Tästä keskustelun vakavuudesta/asiallisuudesta olikin tuolla toisaalla jo puhetta....





-- Jos liimaa voileivän kissan selkään ja tiputtaa sen kolmannesta kerroksesta,laskeutuuko kissa jaloilleen vai voileipä voipuoli alaspäin? --
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2535
Liittynyt: 05:37, 17.06.2001
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Kunhan käytin tekosyynä kinutakseni tuota muutosta.....
Hyväksytään tuo syyksi...
Palataan asiaan kunhan ehdin sen edellisenkin koodipätkän käydä läpi....
Oletko löytänyt mitään 'feelua' siinä? Itse sukon että vika on evästeissä tai että nykyinen palvelin on väärässä päivämäärässä... Kun katsoo tuota 'ajankohtaiset' sivua niin viimeinen vierailu näyttää olevan 24.9.2001 un minun tietojen mukaan tänään on 25 päivä
Minun kannaltani tällä tägi-asialla ei taaskaan ole niin kiire, käyhän se sormin kirjoiteltunakin. Sitäpaitsi, mitä paremmin I keep my cool, sitä vähemmän tarvitsen tuota :| hymiötä...
Eipä muuta kuin pidellään asiat siinä järjestyksessä ettei tarvi punastella
Tästä keskustelun vakavuudesta/asiallisuudesta olikin tuolla toisaalla jo puhetta....
Onneksi se oli positiivisessa mielessä kirjoitettu, toivottavasti...


/sam

mail - sam.salonen@abo.fi
ICQ - #129290278
GSM - +358-40-505 7487
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”