Kutu pakasteen päälle

Kiekkokalojen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kotitonttu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 65
Liittynyt: 19:36, 24.01.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Kutu pakasteen päälle

Viesti Kirjoittaja Kotitonttu »

Olin kotoa pois muutaman päivän ja kun tulin niin vaihdoin vähän vettä ja annoin itse jauhamaani naudansydäntä tuohon 360 litraiseen akvaan missä mulla on pariskunta,marlboro naaras ja siniturkoosi snakeskin uros niin ensiksi molemmat söi vähän,sit uros lähti kauemmas niin tää naaras rupes kutemaan suoraan vielä osittai sulamattoman pakasteen päälle mätiä.On mulla kiekkojen kanssa kokemuksia mahtunut 70 luvulta asti aika hirmuisesti mutta kyllä mä ihmettelin paikkaa mihin tuo marlboro sitä kyhää.
Milsku
Senior Member
Senior Member
Viestit: 545
Liittynyt: 16:45, 06.03.2010
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Turku

Re: Kutu pakasteen päälle

Viesti Kirjoittaja Milsku »

ohhoh.. Fiksut pärjää aina?
Nano Riutta <3
VanhaKiiski
Junior Member
Junior Member
Viestit: 78
Liittynyt: 15:31, 30.12.2012
Akvaarioseurat: Sillit Purkissa
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Riksu

Re: Kutu pakasteen päälle

Viesti Kirjoittaja VanhaKiiski »

Jos se aatteli lähettää sen huippuvuorten siemenvarastoon "syväjäähän"???

Kotitonttu kirjoitti:Olin kotoa pois muutaman päivän ja kun tulin niin vaihdoin vähän vettä ja annoin itse jauhamaani naudansydäntä tuohon 360 litraiseen akvaan missä mulla on pariskunta,marlboro naaras ja siniturkoosi snakeskin uros niin ensiksi molemmat söi vähän,sit uros lähti kauemmas niin tää naaras rupes kutemaan suoraan vielä osittai sulamattoman pakasteen päälle mätiä.On mulla kiekkojen kanssa kokemuksia mahtunut 70 luvulta asti aika hirmuisesti mutta kyllä mä ihmettelin paikkaa mihin tuo marlboro sitä kyhää.
Juwel Trigon 190: Sateenkaarikalat, muutama Kiekko ja POHJAlaiset
Juwel Rio 240: Barbit, Rihmakalat, Sateenkaarikalat, Lehtikalat ja POHJAlaiset
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kiekkokalat”