Villejä miljoonakaloja Columbiasta

Synnyttävät ja kutevat hammaskarpit. Miljoonakalat, mollit, platyt, killikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Taju
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1225
Liittynyt: 16:42, 20.05.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Turku

Villejä miljoonakaloja Columbiasta

Viesti Kirjoittaja Taju »

Nano allas (40l) on viimein kypsymässä oranssihäntäisiä tiikerisukarapuja silmälläpitäen. Kävin alustavasti Turun Uusi akvaariossa kyselemässä minkämoista kalaseuraa heillä voisi olla rapusille tarjolla. Rasboratyyppistä olin itse ajatellut, mutta minulle heitettiinkin ehdotuksena, että nyt olisi miljoonakaloja, luonnonkantaa Columbiasta.

Tämä on nyt ensinnä ilmoitusluontoinen viesti kaikille lähialueen harrastajille, jotka kenties ovat villimillejä kaipailleet: nyt on saatavilla, hintaa oli muistaakseni 3,90/fisu.

Lisäksi tämä on tiedustelua ko. kalasta. Tuleeko minkä kokoista tuosta villimillistä kokemuksien perusteella? Onko utopistinen ajatus miettiä niitä 40-litraiseen rapulaan? Vai jäävätkö enempi hohtomilliksien kokoiseksi? Entä olisiko pyhäinhäväistys ottaa pelkkiä koiraita? Kun ei ne tuollaisessa kipossa kyllä loputtomiin mahdu lisääntymäänkään, ja näiden geenipoolia varmaan moni millisharrastaja kuitenkin arvostaisi, sikäli kun olen ymmärtänyt. Huoliiko liikkeet noita? Mulla kun ei ole synnyttävistä niin minkään mualiman kokemusta ennestään.

Kauniita minun silmääni olisivat kyllä!
Se mikä ei tapa, traumatisoi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hammaskarpit”