Vanha miljoonakala?!

Synnyttävät ja kutevat hammaskarpit. Miljoonakalat, mollit, platyt, killikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
delfiini
Junior Member
Junior Member
Viestit: 177
Liittynyt: 19:22, 25.09.2001
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Vanha miljoonakala?!

Viesti Kirjoittaja delfiini »

Miljoonakala koiraani, joka on noin vuoden ikäinen on hetkessä (kuukaudessa?!) himmentynyt huomattavasti ja muutenkin laiskan oloinen, onko se vanha vai joku tauti? Vanhempi koiras kuoli aikaisemmin syksyllä vastaaviin oireisiin, mutta se oli jo puolitoista- kaksi vuotias.
Pizku
Maskotti
Maskotti
Viestit: 165
Liittynyt: 12:08, 14.10.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pizku »

Juu, taitaa olla poika viettänyt aika railakasta elämää, jos noin nuorena tulee jo nuo tyypilliset vanhuuden oireet esiin. Mutta eihän miljoonakala ole kovin pitkäikäinen muutenkaan...

-----------
Virtuaalitodellisuus ei ole mitään verrattuna hyvään mielikuvitukseen.
aku
Member
Member
Viestit: 291
Liittynyt: 16:56, 18.10.2001
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja aku »

Miljoonakalan ikä on muunnoksesta riippuen 1-4v. Jos kalasi ovat singaporelaisia ''suolakaloja'' ja ne ovat joutuneet pehmeään veteen niin tuo ikä on normaali.

tiedolla kerätään tyhmyyttä.
delfiini
Junior Member
Junior Member
Viestit: 177
Liittynyt: 19:22, 25.09.2001
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja delfiini »

Kala on ihan puti puhdas suomalainen, olen saanut sen kaverilta viime joulu/tammikuussa pari senttisenä poikasena, jolloin ei vielä edes sukupuolta näkynyt... Iso ja näyttävä pyrstö sillä on tai oli. (suurempi kuin normaaleilla koirailla).
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5666
Liittynyt: 16:10, 10.11.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja millia »

Kuulostaa menetetyltä. Seuraa nyt vähän vielä sitä, mutta jos muutosta ei tule niin päätä pölkylle vaan, ettei tarvitse kituuttaa.

Mulla meni viime viikolla kans yks milliäijä aika nuorena. Sain sen täysikasvuisena, joten tarkka ikä ei ole selvillä, mutta koska edellinen omistaja puhui poikasista luulen että ei se 8 kuukautta vanhempi ollut. Siis ikää äijälle tuli puolitoistavuotta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hammaskarpit”