Mistä ulkomailta voi tilata koralleja?

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
rammari
Junior Member
Junior Member
Viestit: 135
Liittynyt: 11:26, 08.04.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu

Mistä ulkomailta voi tilata koralleja?

Viesti Kirjoittaja rammari »

Mistä olette ostaneet koralleja, eli mistä suosittelette ostamaan? directsealifen tiedän jo, mitä muita liikkeitä on?
Kuinka paljon lähetyskulut ovat?
vuorila
Junior Member
Junior Member
Viestit: 68
Liittynyt: 01:05, 02.03.2008
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mistä ulkomailta voi tilata koralleja?

Viesti Kirjoittaja vuorila »

Kokeile noita:
http://www.shop-meeresaquaristik.de/ind ... bo821ivph6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.meerwasser-aquaristik.de/onl ... e3452e4792" onclick="window.open(this.href);return false;

En ole itse tilannut joten en osaa kommentoida sen kummemmin mutta sen olen jo huomannut että tuolla Mrutzekilla näyttää olevan hinnat aika lailla kohdallaan (siis tuotteissa yleensä) ja aika hyvä valikoima. Toimituskulutkin näyttäis kohtalaisilta. Jos tilaat jostakin niin jaathan kokemuksesi kanssamme...?
cmmd
Senior Member
Senior Member
Viestit: 672
Liittynyt: 17:54, 23.11.2006
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mistä ulkomailta voi tilata koralleja?

Viesti Kirjoittaja cmmd »

Mrutzekin toimituskuluista... Elävien kohdalla :

Main price for one kg

€ 58,00

Each half kg more

€ 4,95


Mä ainakin ymmärrän tuon niin, että ekalta kilolta 58€ + 4,95€ jokaiselta lisäpuoleltakilolta.

Esimerkiksi tilasin vähän aikaa sitten Direct sea lifesta ison laatikon, painoi 15kg (25 eläinpussia). Maksoi 60€+48,68€ (Big box -lisä) = 108,68€. Vastaava paketti maksaisi Mrutzekiltä 58€+15*4,95€=132,25€. Paketti tuli alle 24h:ssa. Laitoin tilauksen nettiin maanantaina, tiistaina puolenpäivän aikaan soittivat ja varmistivat lähetyksen, kuuden aikoihin vastaanottokuittaus näkyi nettiseurannassa, kolmen aikaan seuraavana päivänä paketti oli kotiovella. Tämä siis vain kaupungeissa, joissa TNT:n oma toimipiste. :D

Yleisestä hintatasosta en kommentoi kumpi on edullisempi.
juhal
Starting Member
Starting Member
Viestit: 18
Liittynyt: 17:47, 01.03.2007
Paikkakunta: alavus

Re: Mistä ulkomailta voi tilata koralleja?

Viesti Kirjoittaja juhal »

Minä tilasin kesällä Directsealife:sta koralleja ja kaloja niin rahti oli 90€+iso laatikko 40€. Miten sait nuon halvalla CMMD?
patu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1065
Liittynyt: 21:18, 18.01.2003
Akvaarioseurat: FOMA #6
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Re: Mistä ulkomailta voi tilata koralleja?

Viesti Kirjoittaja patu »

Mruzekilta saatu vastaus syksyllä:

Hello Pasi

We can sent two boxes and the price is still the same
Never mind.....
We sent some Orders and the fright charge was 147.00 Eurofor the total shippment

Regards Michael

KN-aquaristikin vastaus rahtikyselyyn ei ollu ihan niin täydentävä mutta tässä se:

Hello,

1 Acropora = 1 kg weight.

Tuosta voi sitten ite päätellä eteenpäin.
cmmd
Senior Member
Senior Member
Viestit: 672
Liittynyt: 17:54, 23.11.2006
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mistä ulkomailta voi tilata koralleja?

Viesti Kirjoittaja cmmd »

juhal kirjoitti:Minä tilasin kesällä Directsealife:sta koralleja ja kaloja niin rahti oli 90€+iso laatikko 40€. Miten sait nuon halvalla CMMD?
Heh, hyvä kun korjasit. Joo tosiaan siis 90€ + 40€. Eli loppupeleissä saman tasoinen kuin mrutzekillä.
korpe
Junior Member
Junior Member
Viestit: 107
Liittynyt: 20:29, 20.11.2001
Paikkakunta: Tampere

Re: Mistä ulkomailta voi tilata koralleja?

Viesti Kirjoittaja korpe »

Ryanairilla Bremeniin ja takaisin matkatavaroineen 50€ + majoitus 30€. Olen hakenut useasti itse Mrutzekilta koralleja. Valikoimat ovat upeat. Kaikki kalat ja korallit ovat tulleet hyvin hengissä kuljetuksen ajan. Tosin Ryanairilla voit tuodaa vain 15 kg tavaraa ruumassa, missä tällä hetkellä korallit tarvitsee kuljettaa...
jacks
Junior Member
Junior Member
Viestit: 69
Liittynyt: 14:36, 13.10.2008
Akvaarioseurat: RK ry
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku

Re: Mistä ulkomailta voi tilata koralleja?

Viesti Kirjoittaja jacks »

Tällä hetkellä ,ryanairilla paluulennot Breemenistä,vain aikaisin aamulla 06.30 tai jotain.Elävä olisi perillä kotona noin 20h kuluttua,kun täytyy tehdä kaupat edellisenä päivänä.Teitkö näin Korpe, vai onko ennen ollut paluu lentoja myös iltaisin?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”