Tunze stream 6101 rikki?

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
ToniP
Junior Member
Junior Member
Viestit: 120
Liittynyt: 13:58, 09.08.2004
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Tunze stream 6101 rikki?

Viesti Kirjoittaja ToniP »

Eli aamullla ei toinen streameistä enää pyörinyt ja ajattelin, että tukossa on. Otin pois altaasta ja putsasin mutta ei pyörinyt vieläkään. Kokeilin toisen streamin virtalähteellä ja sillä pyöri. Vaihdoin toimivasta virtalähteestä "sulakkeen" rikkinäiseen ja sillä pyöräytti ropellin mutta ei jatkanut pyöritystä. Onko tuo sulake vaihdettavissa jollain vakio osalla esim ohlsonilta vai täytyykö tilata saksasta?? Tämä siksi, että voisi todeta vian laadun, laite vai pelkkä sulake(24v). Jos jollain on tuollainen sulake ylimääräisenä lojumassa jossain niin voisin tulla lainaamaan testiä varten. Mikäli laite on rikki niin miten pitkä takuu noilla on? Pumput olleet käytössä 1v ja 10kk, meneekö takuuseen?

-Toni
kysymyksiä...kysymyksiä....ja vielä vähän lisää kysymyksiä
Idefix
Member
Member
Viestit: 346
Liittynyt: 21:48, 09.01.2006
Paikkakunta: Espoo

Re: Tunze stream 6101 rikki?

Viesti Kirjoittaja Idefix »

Ainoa mikä Tunzella nykyään toimii hyvin on takuuhuolto. Laita virtalähde postiin niin muutaman viikon päästä saat samanlaisen tilalle, jolla taas pärjäät hetken.

http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 0&t=149051
Elämä on kuin pokeri, jos ei ole paria niin täytyy olla hyvä käsi.
icpps
Starting Member
Starting Member
Viestit: 20
Liittynyt: 20:41, 16.03.2004

Re: Tunze stream 6101 rikki?

Viesti Kirjoittaja icpps »

Ei tarvitse edes lähettää rikkoontunutta osaa. Itse sain waveboxiin uuden pumpun kertomalla sähköpostitse, että rikki on. Ostokuitista halusivat kopion todisteeksi, että ostohetkestä on alle 2 vuotta.
ToniP
Junior Member
Junior Member
Viestit: 120
Liittynyt: 13:58, 09.08.2004
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Tunze stream 6101 rikki?

Viesti Kirjoittaja ToniP »

onko osoitetta mihin viestiä pitää laittaa?
kysymyksiä...kysymyksiä....ja vielä vähän lisää kysymyksiä
Idefix
Member
Member
Viestit: 346
Liittynyt: 21:48, 09.01.2006
Paikkakunta: Espoo

Re: Tunze stream 6101 rikki?

Viesti Kirjoittaja Idefix »

Elämä on kuin pokeri, jos ei ole paria niin täytyy olla hyvä käsi.
Jorg
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1417
Liittynyt: 21:36, 21.02.2006
Akvaarioseurat: SMAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Tunze stream 6101 rikki?

Viesti Kirjoittaja Jorg »

icpps kirjoitti:Ei tarvitse edes lähettää rikkoontunutta osaa. Itse sain waveboxiin uuden pumpun kertomalla sähköpostitse, että rikki on. Ostokuitista halusivat kopion todisteeksi, että ostohetkestä on alle 2 vuotta.

Ihme jos ovat sulle jotain maililla vastanneet. Mulle ei ole koskaan tullut mihinkään mitään vastausta.
Ilman kuittia olen lähettänyt ja aina on tullut uusi tilalle vaikka on ollut vanhempikin kuin 2-vuotta. Varsin sekavaa käytöstä noiltakin.
icpps
Starting Member
Starting Member
Viestit: 20
Liittynyt: 20:41, 16.03.2004

Re: Tunze stream 6101 rikki?

Viesti Kirjoittaja icpps »

Tosiaan ensin viestitin tuon "kontakti"-sivun kautta ja kun vastausta ei muutamaan päiuvään kuulunut, laitoin sähköpostia info.english(at)tunze.com ja vaadin vastausta reklamaatioon, ja sitten sain vastauksen, jossa pyydettiin laittamaan sähköisesti kopio ostokuitista (digivalokuva kuitista). Sen kun saivat, niin vielä ilmottivat, että nyt pumppu lähti tulemaan ja antoivat UPSin seurantakoodin. Oikein oli asiallista toimintaa mielestäni.
Mikael
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1138
Liittynyt: 15:11, 30.10.2001
Viesti:

Re: Tunze stream 6101 rikki?

Viesti Kirjoittaja Mikael »

Kannattaa kokeilla myös ilman controlleria. Minulla on yksi 6100 joka ei suostu pyörimään controllerin kanssa mutta ilman sitä aivan normaalisti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”