Kysymys Simpulle

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
rambi
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1149
Liittynyt: 12:11, 10.02.2002
Paikkakunta: Vantaa

Kysymys Simpulle

Viesti Kirjoittaja rambi »

Moi Simppu, olet tilannut siitä carmenschwemmeristä meritarvikkeita,kerro lyhyesti miten se tilaus oikein meni.
Tilasin sieltä pumput, maksoin tilisiirrolla rahat sinne(sähköpostissa tuli loppusumma,minkä laitoin sinne tilille), siinä sähköpostissa oli vielä joku lomake niin pitäiskö sekin vielä täyttää ja lähettää sinne vai riittääkö että rahat on sinne siirretty ja vain odottelee tavaroita? Kauanko meni toimituksessa?
simppu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 236
Liittynyt: 10:09, 19.10.2001
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja simppu »

rambi kirjoitti:Moi Simppu, olet tilannut siitä carmenschwemmeristä meritarvikkeita,kerro lyhyesti miten se tilaus oikein meni.
Tilasin sieltä pumput, maksoin tilisiirrolla rahat sinne(sähköpostissa tuli loppusumma,minkä laitoin sinne tilille), siinä sähköpostissa oli vielä joku lomake niin pitäiskö sekin vielä täyttää ja lähettää sinne vai riittääkö että rahat on sinne siirretty ja vain odottelee tavaroita? Kauanko meni toimituksessa?
Juu eli viimeksi homma meni niin että tilasin, sain sähköpostissa maksettavan summan, maksoin , tuli vahvistus maksusta, tuli ilmoitus että postissa on, odotin, paketti tuli. Yhden kerran kesti aika kauan ennen kuin ne sai paketin postiin. Mutta aina sieltä on kaikki tavara tullut.
rambi
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1149
Liittynyt: 12:11, 10.02.2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja rambi »

Kauanko meni kun tuli vahvistus maksusta,minulla kohta mennyt 2 viikkoa ja ei ole mitään vahvistusta tullut että rahat on siellä.
Tilasin Sewatecista niin rahat oli siellä 3 päivässä ja heti tuli vahvistus että rahat on tullu.
Tärkeintä että sieltä on tavarat tullut perille,ei auta muu kun odotella.
Mikael
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1138
Liittynyt: 15:11, 30.10.2001
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikael »

rambi kirjoitti:Kauanko meni kun tuli vahvistus maksusta...
Itselläni ei tullut mitään vahvistusta, että ovat saaneet maksusuorituksen. Myöskään heidän netissä oleva 'tilauksen tilanne' ei ole käytössä vaan näyttää aina vaan samaa, että tilaus on saatu ja se on prosessissa. Tosin kun olin maksanut rahat heidän tilille, lähetin ilmoituksen asiasta heille ja he vastasivat lyhyesti kiittäen tiedosta.
Itse odottelen kovasti tilausta koska tarvitsisin vaahdottajaa pikaisesti, kysyin tilannetta nyt alkuviikosta sähköpostilla. Vastaus tuli tunnissa - kaikki muu oli lähtövalmista mutta odottelivat Tunzen pumppuja jotka tulisivat juuri näinä päivinä.

Eli jos olen ymmärtänyt oikein, olet tilannut myös Tunzen pumppuja ja multikontrollerin - saat odotella kaiketi vielä pari viikkoa. Itse maksoin kamat 03.03. eli kuukausi sitten ja taitavat tulla ensi viikolla.

Yleisesti ottaen jos lähetät rahaa ulkomaille pankin kautta, kestää 4-5 päivää ennen kuin ne näkyvät vastaanottajan tilillä. Pankit pitävät kummassakin päässä rahaa omalla tilillään korkoa kasvamassa muutaman päivän ajan - tiedän kokemuksesta. Siksipä kortilla maksamalla tilaus tulee nopeammin koska rahat 'ovat' heti myyjän tilillä.
rambi
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1149
Liittynyt: 12:11, 10.02.2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja rambi »

Kiitos tiedoista! Multikontroller ja pumput ovat tulossa joten noin 3 viikoa saa vielä odotella , halpa ei aina ole nopea.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”