Black Bull Lahti: puikkoja ja norsuja

Tänne havainnot harvinaisemmista kala- ja kasvilajeista ja kyselyt havainnoista.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
kirahvi1
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2795
Liittynyt: 05:33, 01.07.2009
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Black Bull Lahti: puikkoja ja norsuja

Viesti Kirjoittaja kirahvi1 »

Todella hyväkuntoisen näköisiä ja pulleamahaisia pieniä mustanorsukaloja muutama sekä ilmeisesti nauhapuikkokala. Myös terveitä kiekkoja näkyi olevan sekä jotain noitamonneja. Pakastesurviaiset edelleen 20€/10levyä sitä parasta keltaista laatua. Poikasille oli saman valmistajan kyklooppipakastetta.
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5534
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Black Bull Lahti: puikkoja ja norsuja

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Kuinkas moni muuten tiesi, että niitä pieniä keltaisia pusseja täyttää pienet keltaiset tytöt ja pojat...
kirahvi1
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2795
Liittynyt: 05:33, 01.07.2009
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Black Bull Lahti: puikkoja ja norsuja

Viesti Kirjoittaja kirahvi1 »

En usko, että kukaan on tiennyt, koska se ei todennäköisesti pidä paikkaansa. Olisithan muuten asianmukaisesti viitannut johonkin lähteeseen. Pitäisikö tästä laittaa tiedustelu Imazolle vai oliko tuo vain huono "huuli":

http://www.imazo.se/Servlet?page=6&parent=sKG
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5534
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Black Bull Lahti: puikkoja ja norsuja

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

En tiedä, mihin viittasit linkilläsi kanien ulkokoppeihin, mutta tämä tieto mikä minulla on tulee kilpailevan merkin maahantuojalta. Sen verran luotettava maahantuoja (Suomen Akvaariotukku) kyseessä, että en lähtis heti vastaan väittämään.
kirahvi1
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2795
Liittynyt: 05:33, 01.07.2009
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Black Bull Lahti: puikkoja ja norsuja

Viesti Kirjoittaja kirahvi1 »

Siis nyt teemu oikeasti. Et sinä voi panetella tuotemerkkejä, jollet tiedä asiasta mitään. Kysy vaikka veljeltäsi. Jos vertaamme näitä markkinoilla olevia merkkejä punaisen surviaisen kohdalta, niin pitkäkaulaisen elukan puolueeton testilaboratorio toteaa seuraavaa:

Fina Fisken (Imazo): Erinomainen koostumus (sisältää vähän ylimääräistä vettä). Sopivankokoisia ötököitä ja helppo annosteltavuus 5/5 pistettä

Ruto: Sisältää hieman liikaa vettä. Ötökät sopusuhtaisen kokoisia. Liian paksu levy vaikeuttaa annostelua ja hidastaa sulamista 3/5 pistettä

Ocean Nutrition: Uskomatonta Schaibaa. Erittäin vaikea annostella. Jos tarvitaan esimerkiksi 80g surviaista ruokintaan, joudut painelemaan nappeja useita kertoja ja lopputuloksena on kasa vetistä surviaista ja alumiinin palasia, jotka joudut nyppimään seasta pois. 1/5 pistettä.
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5534
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Black Bull Lahti: puikkoja ja norsuja

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

kirahvi1 kirjoitti:Siis nyt teemu oikeasti. Et sinä voi panetella tuotemerkkejä, jollet tiedä asiasta mitään. Kysy vaikka veljeltäsi.
Toki voin kysyä tästä asiasta pikkuveljeltäni, mutta hän ei tiedä akvaarioista ja vielä vähemmän niihin liittyvistä tuotemerkeistä yhtään mitään. Sähköpuolen töistä kylläkin.

Mulla on kanttia kirjottaa tänne omalla nimelläni ja kanttia myös seisoa sanojeni takana. Vaikka enää tänäpäivänä mulla ei ole suoraa kontaktia akvaariopuolen maahantuontiin niin tuttuja ja puolituttuja löytyy sekä vähittäismyynnistä että maahantuonnista. Seuraan myös tätä alati kehittyvää alaa jatkuvasti ja vierailuilla liikkeissä tutustun uusiin tuotteisiin ihan kädestä pitäen jotta tiedän, mistä täällä puhun.

Mulla on myös kanttia oikaista virheeni ja tarvittaessa pyytää anteeksi, jos olen jotain sellaista tehnyt.

Mikäli kuitenkin katsot, että ylläolevissa, tai tässä viestissä olen syyllistynyt palstan sääntöjen vastaiseen toimintaan, voi viesteistä aina ilmoittaa ylläpidolle.

Nyt toivotan sinulle ja tottakai kaikille muillekin aurinkoista kevään jatkoa:)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bongauksia”