Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Akvaariokeskus on täysin akvaarioihin ja kaloihin keskittynyt liike ja akvaario-alan valikoima on Suomen suurimpia.
http://www.akvaariokeskus.com

Valvoja: Moderaattorit

aquaristo
Aasian kirjeenvaihtaja
Aasian kirjeenvaihtaja
Viestit: 840
Liittynyt: 11:39, 08.08.2002
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja aquaristo »

Helsingin Akvaariokeskuksen nettisivut eivät ainakaan minun koneellani tällä hetkellä aukea ollenkaan.

Pitääkö tästä jotenkin huolestua jo (kysyy nimim. "Harrastustaan jälleen käynnistelevä akvaarioharrastaja")?
monniomistaja
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1695
Liittynyt: 21:07, 20.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja monniomistaja »

Pistänpä oman kommentin myös joukkoon. Hyvä ja asiantunteva palvelua, joskus saa hieman odottaa mutta arvostan että jaksavat suoda jopa tunnin ajastaan asiakkaalle jolla on pulmia altaansa kanssa, kiitos siitä!
Tietoa saa jopa niin paljon ettei kaikkea voi millään sisäistää ja joskus jää tunne että tärkein asia jonka takia tuli jää sittenkin hieman epäselväksi. Kukaan meistä ei ole ainoa asiakas mutta on silti häiritsevä kun tulee paljon muita asiakkaita, jää tunne että pitää saadaa asiansa nopeasti hoidettua. Ikävä on myös jos väite että myyvät kalleinta pitää paikkaansa. Mutta taitaa kyllä olla yksi Helsingin parhaista liikkeistä josta saa todella asiantunteva palvelusta.
monniomistaja
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1695
Liittynyt: 21:07, 20.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja monniomistaja »

Lisäys komentiin:

Kalakuolemien johdosta olen vieraillut nyt muutamassa otteessa ky.paikassa ja kyllästys alkaa varmaankin olla molemminpuolinen 8-) niin olen tullut siihen tulokseen että palvelu on ystävällistä ja asiantunteva, tietyn pisteen saakkaa jolloin saattaa kiire ja kyllästyminen näkyä. Sikäli ymmärrettävä kun on suonut asiakkaille paljon aikansa mutta tämän ei saisi koskaan näkyä päällepäin! Varsinkin siinä tilanteessa jossa hätääntynyt asiakas on valmis tekemään kalliitakin hankintoja altaansa pelastamiseksi!

Eli siis risuja ja ruusuja! Pitää muistaa että kauppias on aina ensisijaisesti kauppias jolla liikeen omat intressit ovat aina ykkösijalla.
narm
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1682
Liittynyt: 20:08, 06.04.2007
Akvaarioseurat: ---
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja narm »

Hyvä kauppa edelleen kaikinpuolin.
rybka
Senior Member
Senior Member
Viestit: 595
Liittynyt: 17:00, 24.11.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Riihimäki (+ Joensuu)

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja rybka »

Hyvästä palvelusta: olin alkuvuodesta hakemassa täydennystä kääpiönuoliaisparveeni ja soitin Akvaariokeskukseen, jonne niitä olikin seuraavalla viikolla tulossa. Sanoin tulevani jossain vaiheessa kalaostoksille. Kun pääsin loppuviikosta kauppaan, huomasin, että altaasta olikin varattu melkein kaikki kääpiöt. Laskin, että tarvitsemani kuusi löytyisi kuitenkin.

Sitten kävi ilmi, että varaus olikin tehty minua varten, ettei kävisi niin, että kaikki kalaset ehtivätkin mennä, ennen kuin ehdin paikalle. En siis ollut jättänyt varausta tai edes ilmoittanut täsmällisesti, koska olisin tulossa. Aika kauniisti huomioitiin satunnainen kyselijä :D !
Hietikkomalawila 714 l: Eclectochromis labrosus, Cyrtocara moorii, Copadichromis borleyi, Synodontis lucipinnis.
Aasia 250 l: kääpiönuoliaisia, rusokiilakylkiä, viherimubarbeja, leväsukarapuja.
Callef
Junior Member
Junior Member
Viestit: 85
Liittynyt: 13:26, 03.12.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki, Lauttasaari

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Callef »

Olen poikkeuksetta saanut Akvaariokeskuksesta loputtoman kärsivällisen paneutunutta ja ystävällistä palvelua ja neuvoja - suosittelen varauksetta! En sieltä paljoa ole euromääräisesti ostellut (yhden altaan, tekniikkaa ja kaloja hieman yli vuoden aikana), mutta aina on kohdeltu kuin tuttua ja kanta-asiakasta. Koska asun suht lähellä käyn silloin tällöin "potkimassa renkaita" eli vaan hengailemassa ja kavhilla, ja silti jaksavat hymyillä ja vastailla. Toki minulle on aktiivisesti myyty yhteen sun toiseen juttuun tuotteita ja vermeitä - joskus varmaan vähemmänkin tarpeellisia, mutta kertaakaan en ole kokenut tulleeni huijatuksi, ja ihan itse olen ostopäätökseni tehnyt. Jos ongelmia on ollut (esim tuote on pitänyt palauttaa tai huolia kalojen kanssa) on ne ratkottu heti, todella reilusti ja läpinäkyvästi. Mutta ennenkaikkea: luotan tiimin osaamiseen ja kokemukseen, tietoa piisaa. Kyllä siitä jo kannattaa maksaakin ostojen muodossa.
180L
Minari
Starting Member
Starting Member
Viestit: 46
Liittynyt: 17:56, 09.12.2006
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Minari »

Erittäin hyvää palvelua sain tänään akvaariokeskuksessa. Oli todella mukava asioida kerrankin asiantuntevassa akvaarioliikkeessä ja tulen asioimaan ehdottomasti uudestaan. :D
Butterflies
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1116
Liittynyt: 21:40, 28.04.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Butterflies »

Olen käynyt ko. kaupassa vain kerran, mutta hyvä mieli oli heti kun astuin sisään, ja myös kun astuin ulos. Ystävällistä ja erittäin asiantuntevaa palvelua. Myyjä otti heti asiakseen, kun kerroin etsiskeleväni taistelukalanaaraita, ja ohjeisti ja oli iloinen :) Palvelu toimi myös todella ripeästi ja tottuneesti ja kysymyksiin vastattiin.

Kaikinpuolin mukava liike, harmi vain että tilat ovat suht koht pienet. Nimestä olin päätellyt kaupan nelinkertaiseksi :) Niin, ja taistelukaloja siellä oli ilokseni pajon, mutta harmi kyllä niin moni uros oli revitty riekaleiksi. :cry:
malawi
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1269
Liittynyt: 14:59, 22.09.2004
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja malawi »

Akvaariokeskus on hyvin kompakti, mutta sieltä kyllä löytyy melkein ihan mitä vaan haluat. Tällä hetkellä en asioi missään muualla kuin sielä. Yksi syy on varmaankin sijainti, sekä keskustan huono tarjonta.
mc82
Senior Member
Senior Member
Viestit: 769
Liittynyt: 19:23, 18.02.2010
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja mc82 »

Kesällä tuli ostettua pitkään haaveilemiani sironeitotonkijoita Akvaariokeskuksesta. Ko. kaloja ei sinä päivänä ollut liikkeessä, kun kävimme niitä kyselemässä, mutta maahantuojalle tehtiin tilaus, kalat maksettiin, toimitus luvattiin muutamaa päivää eteenpäin. Tulimme liikkeeseen takaisin sitten muutama päivä myöhemmin, myöhään iltapäivällä. Yhdessä altaassa oli valmiiksi pussitettuna (pussin suu tosin vielä sitomatta) tilatut sironeitotonkijat - pikku juttu ehkä, mutta ainakin itselleni jäi tästä mukava fiilis, että tilaus oli täydellinen ja kalat laitettu matkavalmiiksi :) Jäi erityinen fiilis tästä, kiitos Akvaariokeskus!
450 l Etelä-Amerikkaa:
Biotodoma wavrini, Biotodoma cupido, Pterophyllum leopoldi, Hypancistrus sp. L-66, Peckoltia sp. L-134
laponen
Starting Member
Starting Member
Viestit: 11
Liittynyt: 10:57, 25.08.2011
Sukupuoli: Mies

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja laponen »

Minun mielestä saisivat lukea / vastailla s-postiin pikkasen nopeemmin, kun kerrran s-posti osotteen ovat näkyville laittaneet. 8O
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

laponen kirjoitti:Minun mielestä saisivat lukea / vastailla s-postiin pikkasen nopeemmin, kun kerrran s-posti osotteen ovat näkyville laittaneet. 8O
Juu, samaa mieltä! Hyvin vaihtelevaa vastausnopeus ja epävarmaakin...viisastuneena tuosta yleensä soitan, niin homma etenee. Itse tykkään asioida myös emailitse ja netin kautta,niin jää mustaa valkoiselle ja vastapuolen helppo printata yhteystiedot sun muuta...
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Pullahiiri
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 3360
Liittynyt: 16:50, 22.12.2008
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Pullahiiri »

Tietääkseni Keskuksessa on tällä hetkellä miehistövaje, joten lienee mahdollista että on sähköpostiliikenteessä viivettä.
325: M. festivus, H. pyrrhonotus, C. duplicareus, CW021, Hypancistrus sp. L-066
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus
Miss_Molton
Senior Member
Senior Member
Viestit: 802
Liittynyt: 11:34, 27.01.2008
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Miss_Molton »

Itse koen saaneeni hyvää palvelua liikkeessä asioidessani, pääasiassa tuotteiden tilauksia (akvaario ja kaksi jalustaa). On saanut rauhassa katsella ja kysymyksille on saanut vastauksia, on myös kysytty, tarvitsenko apua. Saamani palvelu on aina ollut ystävällistä.
Minulla ei ole valittamista, kun olen "leipäkala-akvaristi" ja kalat on viime aikoina tullut hankittua lähinnä harrastajilta.
Sand
Junior Member
Junior Member
Viestit: 135
Liittynyt: 16:34, 29.08.2010
Sukupuoli: Nainen

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Sand »

Kehut täältäkin Akvaariokeksukselle. Aloitin harrastukseni sieltä. Sain akvaarion jalustalleen asennettuna kotiin. Sain hyvät ohjeet ja aineet, joilla kypsytys onnistui hyvin. Eivät muuten myyneet ainuttakaan kalaa ennekuin vein vesinäytteen ja itse testasivat sen (eivät kai luottaneet aloittelijan kykyyn käyttää testipakettia :roll: ). Myöhemmin ovat monessa ongelmassa auttaneet ja jakaneet tietoa. Valikoimat ovat hyvät, altaat ja tila siisti ja kahvikupponen on plussaa.. :D
Viimeksi muokannut Sand, 12:44, 10.03.2012. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sand
Junior Member
Junior Member
Viestit: 135
Liittynyt: 16:34, 29.08.2010
Sukupuoli: Nainen

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Sand »

Ainiin, juu kyllähän siellä välillä saa palvelua odottaa (pitkäänkin), kun tupa on täynnä väkeä ja 1-3 ihmistä töissä. Pienet odottelut eivät harmita, kun tietää saavansa asiantuntevaa, hyvää palvelua :D
pete75
Junior Member
Junior Member
Viestit: 88
Liittynyt: 09:19, 27.01.2011

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja pete75 »

Aivan huippupalvelua, vastaavat jopa sähköpostikysymyksiinkin, loistavaa toimintaa, pitänee pistää tilausta sisään.. 8-)
joedoe
Senior Member
Senior Member
Viestit: 769
Liittynyt: 15:28, 02.11.2010
Akvaarioseurat: HAS

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja joedoe »

Palvelu on kyllä erinomaista, mutta sähkäriin saa joskus odottaa vastausta turhan kauan, mutta soittamallahan asiat selviää nopeammin :D
900l kiekkola, 400l monnila/plekola ja 360l ???
valkyria7
Starting Member
Starting Member
Viestit: 31
Liittynyt: 18:59, 08.10.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: 019

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja valkyria7 »

Sand kirjoitti:Ainiin, juu kyllähän siellä välillä saa palvelua odottaa (pitkäänkin), kun tupa on täynnä väkeä ja 1-3 ihmistä töissä. Pienet odottelut eivät harmita, kun tietää saavansa asiantuntevaa, hyvää palvelua :D

Sama on huomattu täällä, joskus saa odotella pitkäänkin,että saa palveluvuoron, mutta toisaalta, "hyvää kannattaa odottaa" vai miten se meni [;)] Kehut siis täätläkin ko. kaupalle !
65L sekala Huulirihmakalapariskunta, 5kpl helomonnisia
koira, kissa.
sterna
Starting Member
Starting Member
Viestit: 22
Liittynyt: 23:26, 01.10.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja sterna »

Hyvä palvelu, laaja valikoima kaikkea mahdollista ja sähköpostiinkin vastaus tulee riittävän nopeasti. Olen hyvin tyytyväinen asiakas.
Tiina Sandberg
Starting Member
Starting Member
Viestit: 26
Liittynyt: 16:58, 21.02.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Tiina Sandberg »

Kävin eilen, sain hyvät neuvot ja aineet. :) Lisäksi kun ei sattunut muita asiakkaita niin en joutunut edes odottamaan.
Ressu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 18
Liittynyt: 22:11, 22.02.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Ressu »

Itse olen käynyt kyseisessä liikkeessä jo useita, useita vuosia ja tulen jatkossakin käyttämään kyseistä kauppaa. Palvelu on aina pelannut ystävällisesti ja asiakkaille annetaan aikaa ja tietämystä. Tämän vuoden puolella olen tilannut heiltä kaksi isoa valaisinta sekä vaihdattanut akvaarioon silikonit. Silikonien kohdalla (400 litrainen akvaario) homma hoitui aivan loistavasti yhden päivän aikana. Aamulla vietiin akvaario, alkuillasta soitettiin sen olevan valmis.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Ressu kirjoitti:Itse olen käynyt kyseisessä liikkeessä jo useita, useita vuosia ja tulen jatkossakin käyttämään kyseistä kauppaa. Palvelu on aina pelannut ystävällisesti ja asiakkaille annetaan aikaa ja tietämystä. Tämän vuoden puolella olen tilannut heiltä kaksi isoa valaisinta sekä vaihdattanut akvaarioon silikonit. Silikonien kohdalla (400 litrainen akvaario) homma hoitui aivan loistavasti yhden päivän aikana. Aamulla vietiin akvaario, alkuillasta soitettiin sen olevan valmis.
Silikonien ammattitaitoinen vaihto voi tulla ajankohtaiseksi - paljonkas muuten "kiskottiin" projektista? :mrgreen: En luota ihan omiin taitoihin ja homman ehkä joskus joudun ulkoistamaan:). Toiseen paikkaan silikoonaus ei taas kiinnosta :mrgreen: . Parempi luomulinja:) :mrgreen:
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Kalakaverit
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2102
Liittynyt: 11:59, 01.09.2006
Akvaarioseurat: HAS, SMAS, @#merivesi.fi
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja Kalakaverit »

Ressu kirjoitti:Silikonien kohdalla (400 litrainen akvaario) homma hoitui aivan loistavasti yhden päivän aikana. Aamulla vietiin akvaario, alkuillasta soitettiin sen olevan valmis.
Omaan korvaan tuo kuulostaa hieman liiankin nopealta antaa silikonien kuivua muutamia tunteja ja alkaa tuon kokoista allasta sitten liikuttelemaan. Allas valmistajatkin varaavat kuivumiseen kuitenkin päivän tai kaksi, yli tuhat litrasien altaiden kohdalla useammankin päivän.
hx
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1294
Liittynyt: 10:55, 26.11.2004
Paikkakunta: espoo

Re: Huippuhyvää palvelua Helsingin Akvaariokeskuksesta!

Viesti Kirjoittaja hx »

Kalakaverit kirjoitti:
Ressu kirjoitti:Silikonien kohdalla (400 litrainen akvaario) homma hoitui aivan loistavasti yhden päivän aikana. Aamulla vietiin akvaario, alkuillasta soitettiin sen olevan valmis.
Omaan korvaan tuo kuulostaa hieman liiankin nopealta antaa silikonien kuivua muutamia tunteja ja alkaa tuon kokoista allasta sitten liikuttelemaan. Allas valmistajatkin varaavat kuivumiseen kuitenkin päivän tai kaksi, yli tuhat litrasien altaiden kohdalla useammankin päivän.
Kasattaessa akvaario laseista uutena näin onkin.
Tilanne on aivan toinen, kun vain uusitaan ne sisäsaumat. Lasien väleissä olevat liimat (joita ei uusita ns silikonien uusimisen yhteydessä) pitävät altaan liikuteltaessa kuosissaan täysin turvallisesti. Aivan sama, minkä kokoinen tankki on kyseessä.
Käyttöönoton ajankohtaa saa sitten harkita kukin kohdallaan.
-Gone fishing-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Helsingin Akvaariokeskus”