Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Huoh. Täällä vois olla yks millisten vastaanottaja, mutta kun nyt ei oikein osaa päättää, ottaisko tavallisia vai hohtoja :roll:. Päädyin eilen tavalliseen, mutta mutta... nyt on tarjottu niitä hohtojakin (pehmeässä vedessä asustaneita). Mietin vaan sitä, että miten hohtojen osalta onnistuisi saamaan uutta verta kantaan myöhemmin... saisko sieltä Hesasta pehmeän vai kovan veden kaloja?
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Ninium85
Member
Member
Viestit: 287
Liittynyt: 12:00, 18.08.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Sastamala

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Ninium85 »

Mullahan ne suodattimen raadot on täällä.. Mikäli tosiaan saan järjestettyä itelleni kyydin tai jos mulla jo siihen mennessä on oma auto niin tuon ne kyllä. Mullakaan ei ole oikein mitään kaupiteltavaa.. Paitsi kiekot... ;) Taas meni kauppa mönkään... Toi niiden yksittäinen myynti kun ei ihan hirveästi innosta.. :( Mulle kelpais kyllä noi levä barbit edellen.. Tai ihan mikä vaan levänsyöjä paitsi partamonni.. Jos jollakin on jotain isompia omenapuun oksia tai juurakoita niin niistäkin olisin kiinnostunut, kun mun altaan sisustus näyttää tyhmältä.
Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
Nantsu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 160
Liittynyt: 12:55, 05.07.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nantsu »

akvaristi kirjoitti: saisko sieltä Hesasta pehmeän vai kovan veden kaloja?
Pehmoja nuo mun hohtikset onpi, mutta mikäli oon oikein käsittänyt, niin nuo sopeutuu kyllä (ainakin puoli-)kovetettuunkin. Saattais jopa tykätä siitä enemmän, vaikka terveinä ja virkkuina menevät tossa omassa pehmeässäni :) Hetkellisistä muista hairahdus-ajatuksista huolimatta mun altaassa tulee kyllä noita endlereitä olemaan lähivuodet, eli sikäli mitään kiirusta päättämiseen ei ole. Multa eteenpäin lähtevät on sitten enimmäkseen semmosia vähän keskenkasvuisia, noilla koirailla kun värit kestää kehittyä yllättävänkin pitkään täyteen loistohonsa. Tahtoo pitää itelläkin noita täysvärisiä :P
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

No pehmeään veteen tarvis noita milliksiä nimenomaan saadakin :), joten sikäli kuulostais aika hyvältä. Mitä pyytäisit noista ja saisiko niitä esim. 10. päivän Loimaan miittinkiin jo?
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

10 päivään eivät ehdi, mutta tt:llä on samaa sarjaa olevia milliksiä, jos se suostuu luopumaan omistaan niin saa sitten taas tilalle hesasta uusia.
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
Aprikoosi
Member
Member
Viestit: 282
Liittynyt: 14:02, 29.07.2010
Akvaarioseurat: PAK
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Aprikoosi »

Multa sais joku pelastaa noi omput, en tiedä, nyppiikö niitä lehtikset, vai nuo pari onnetonta hammaskarpin jämää, jotka on samassa altaassa. Ne on jokatapauksessa surkeessa kunnossa ja ihan näitä "tavis" vaaleita tyyppejä(ivory).
T-T:n timattitetrat vois kyllä kiinnostaa meikäläistäkin, mutta määrästä riippuen olen kyllä halukas jakamaan ne jonkun kanssa. Ja tietty nyt täytyy vielä kekata niille kyytikin eka. Jos en lähde treffeille, toisko joku niitä mukanaan tähän suuntaan, voin kyllä vaikka Huittisista noutaa? Ei kellään ois tarvetta kääpiörihmisnaaraille? :p Ois kaks leskeks jäänyttä.. ;)

Voisin nyt tässä samalla kysästä vinkkejä seuraavanlaiseen ongelmaan: Eli mulla on 130 litrasessa bilteman hiekka pohjalla, suodattimia on tällä hetkellä kaks sisäistä: resun magi suihkuputkella ja Fluval 3. Teen veden vaihdon 50-70 prossaa viikoittain. Varsinainen onkelma on se, että suodattimet on tukossa viikossa-parissa ihan totaalisesti. Voiko toi hiekkapohja aiheuttaa ton, vai onko kaloja liikaa. Suodattimet on oikeesti ihan täynnä sellasta "pskamattoa", joka ei meinaa lähteä siitä vaahtomuovista(?) millään ees irti. Rupee oikeesti loppuun kärsivällisyys just ja miettiny soraan vaihtoa. Kalastona on 7 monnista, pari piikkisilmää, partis, about 30 sinineonia ja ne kaks kääppäriä.
100 l: sinineppareita, tähtipartis ja sukarapuja. MYYTÄVÄNÄ!!!!!
250 l: monnisia, paratiisikala, lehtarit ja partikset.
jahmatti
Junior Member
Junior Member
Viestit: 103
Liittynyt: 17:48, 25.10.2002
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oripää

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja jahmatti »

Mulla olis parkin ulkosuodatinta ja allasta ylimääräsenä. Täytyy varmaan katsella paremmin mitä ne oikein olisi?!7

T-T:lle lupasin pyydystää nuo neontetrat.

Ei kenelläkään punapäitä ole? Täällä olisi parveen lisäystä mahdollisesti. Ei meillä ole yhdessäkään altaassa niin lämmin kun ne tykkäis :(
maailmalle olet joku, mutta jollekkin olet koko maailma. älä uneksi elämääsi vaan elä unelmaasi!
Nantsu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 160
Liittynyt: 12:55, 05.07.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nantsu »

Akvaristi, en mä niistä mitään pyydä, on hyvä kiertänyt niin paljon lähiaikoina että oon koko maailmankaikkeudelle velkaa!

Jahmatti, mulla ois punapääbarbeja, tarkotiks niitä? 250-litraisessa niitä tällä hetkellä 5kpl, ja kavereiden hankkiminen on ollut listalla. Mitä tahtosit niistä?
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Nantsu kirjoitti:Akvaristi, en mä niistä mitään pyydä, on hyvä kiertänyt niin paljon lähiaikoina että oon koko maailmankaikkeudelle velkaa!
Höpsistä, äläs nyt hulluja puhu ;). Tai ainakin kerrot sitten, että jos haluat jotain kasvia tms. vaihtariksi niin katotaan mitä multa löytyis :D.

Mikäli viikonlopun Tampereen reissu toteutuu, niin ehkä mä haen niitä hohtoja sitten... katsotaan nyt. Eikä mulla sitten sikäli olis kiirettä Nantsun millisten kanssa, mä vaan mietin että voi mennä hetki ennen kun taas liikun Loimaan suunnassa ton miittingin jälkeen :). Jos T-T ei siis malta omistaan luopua :D.

Ja muuten kardinaalitetroja mahtuis, jos jollain on esim. parven tynkiä altaissaan "turhan panttina". Jokos sä oot Aprikoosi sen toisen lehtarinaaraasi saanut uuteen kotiin?
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
jahmatti
Junior Member
Junior Member
Viestit: 103
Liittynyt: 17:48, 25.10.2002
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oripää

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja jahmatti »

NANTSU; minulla punäpäätetroja. Olisinhan voinut sen ihan tuohon edelliseen viestiin laittaa selvästi..
maailmalle olet joku, mutta jollekkin olet koko maailma. älä uneksi elämääsi vaan elä unelmaasi!
Aprikoosi
Member
Member
Viestit: 282
Liittynyt: 14:02, 29.07.2010
Akvaarioseurat: PAK
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Aprikoosi »

En oo vielä silmäpuoli-albiinoa saanut muualle. ;p Se on kuitenkin sen verran pienempi, ettei käy muiden päälle ja touhu rauhottu muutenkin porukan pienetessä, että kiirutta sillä ei oo. :)
100 l: sinineppareita, tähtipartis ja sukarapuja. MYYTÄVÄNÄ!!!!!
250 l: monnisia, paratiisikala, lehtarit ja partikset.
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Silmäpuoli 8O? Mietin vaan, että mahtuiskohan se mun porukkani jatkoksi vielä, jos et muualle kalasta saa :). Tosin se nyt vähän riippuu siitä, miten ahneeksi tulen huomenna Tampereella, kun saan sieltä halvalla niitä keisaritetroja (jos ovat meinaan hyväkuntoisia) :mrgreen:. Jos lipsahtaa isoksi parveksi, niin sit varmaan ei kannata tankkiin enää muuta änkeä.

Ja sä taisit Aprikoosi muuten kysyä sitä, että kulkeutuisko timangit Huittisiin. Unohtui vastata, että kyllä ne siinä kyydissä sujuvasti kulkee ;).

Päädyin sitten niihin hohtomiljoonakaloihin aikani jahkaamisen jälkeen. Käväisen niitä jonkun satsin huomenna hakemassa, lisää sitten Loimaalta myöhemmin jos mahdollista 8-).
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Nantsu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 160
Liittynyt: 12:55, 05.07.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nantsu »

Akvaristi, juuu! Nallurainen tulee pyörähtämään Helsingissä ennen teidän miittiä, eli halutessasi hohtikset osallistuvat sittenkin tapaamiseen ja muuttavat luoksesi :) Ja tosiaan - kun laumaa on tällä hetkellä vielä viljalti, niin mulle rahaa tärkeämpää on se, että pääsevät jakautumaan hyvään uuteen kotiin vaivattomasti. Uskon sinun semmosen tarjoavan. Tämä ei siis ole turhanpäiväistä kursailua ;) Tietysti jos kasveja on liiaksi, niin kyllähän uudet tulokkaat aina kasvifania ilahduttaa - mutta ihan tosissaan mikään välttämättömyys ei ole millään muotoa! Sitäpaitsi altaani kaipailee tällä hetkellä lähinnä matalia etualan kasveja jos jotain.

Nyt just hohtislaumani kiittäisi, jos pienenisi kuuden - viidentoista eväkkään verran. Loput on joko silmäteriäni tai liian pieniä muuttaakseen :P Kertoo ihan rohkeasti vaan, kuinka monta kalasta sinulle vielä mahtuisi, ja millaisella sukupuolijakaumalla että tyttöjen valta säilyy. Mulla on tällä hetkellä naaraita moninkertainen määrä koiraisiin verrattuna.


Yhtenä päivänä seurailin ihastuksissani, kun TT:ltä tullut omppukotilo hakeutui tärkeän näköisenä vedenrajaan ja alkoi pykäämään itsestään ulos jotain. Mitään pysyvää siitä ei jäänyt jäljelle, lähtivät irrallisina huitelemaan veteen... Jos seurasin liikuttuneena sitä, että kotilo kakkaa, niin oli sekin mielenkiintoista :D Toki toivon että kyseessä oli muniminen, joka vaan tällä kertaa meni syystä tai toisesta pieleen. Uutta näytöstä odotellessa!
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Nantsu kirjoitti:Akvaristi, juuu! Nallurainen tulee pyörähtämään Helsingissä ennen teidän miittiä, eli halutessasi hohtikset osallistuvat sittenkin tapaamiseen ja muuttavat luoksesi :) Ja tosiaan - kun laumaa on tällä hetkellä vielä viljalti, niin mulle rahaa tärkeämpää on se, että pääsevät jakautumaan hyvään uuteen kotiin vaivattomasti. Uskon sinun semmosen tarjoavan. Tämä ei siis ole turhanpäiväistä kursailua ;) Tietysti jos kasveja on liiaksi, niin kyllähän uudet tulokkaat aina kasvifania ilahduttaa - mutta ihan tosissaan mikään välttämättömyys ei ole millään muotoa! Sitäpaitsi altaani kaipailee tällä hetkellä lähinnä matalia etualan kasveja jos jotain.

Nyt just hohtislaumani kiittäisi, jos pienenisi kuuden - viidentoista eväkkään verran. Loput on joko silmäteriäni tai liian pieniä muuttaakseen :P Kertoo ihan rohkeasti vaan, kuinka monta kalasta sinulle vielä mahtuisi, ja millaisella sukupuolijakaumalla että tyttöjen valta säilyy. Mulla on tällä hetkellä naaraita moninkertainen määrä koiraisiin verrattuna.
Hei, tosi hienoa :D! Ja kiitos nyt jo etukäteen kaloista (sekä Nalluraiselle siitä, että kuskaa kalaset miittinkiin!). Koitan pitää kalasista oikein hyvää huolta ;). Ajattelin jonkun 10 kpl hakea huomenna Tampereelta, joten jonkun 5-6 kpl voisin sulta sitten ottaa, ei viitsi heti änkeä tankkia täyteen jos nuo lisivät samaan tahtiin kuin tavismillikset :roll:... Ja matalaa kasvia mulla taitaa vähemmäkseen kyllä ollakin, ehkä melalehtiä vois jotain vielä olla vaikka niitä just poistinkin altaistani reilulla kädellä. Mut laita yv:tä Nantsu, jos on jotain mitä tarvitsisit :).

Mä katson minkä verran saan naaraita ja koiraita tuolta Tampereelta, niin ilmottelen sitten että miten kaipailen ukkoja ja akkoja. Akkavalta tosiaan olis tavoitteena, jostain syystä :roll:.
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 22:49, 19.03.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

Heipsan taas, täällähän on oikein ollut äksöniä :D

Jokos sunnuntaille jotain kellonaikaa tarveis miettiä? Mulla ei mitään väliä tässäkään (kunhan kukaan ei aamukuudelta viel oven takana kolkuttele :mrgreen: Oon lomalla, joten ennen ysiä en varmasti peiton alta nouse 8-) )

Sitruunat ja haarniskat ovat saaneet kodin.

Timantit mielummin samaan kotiin kun ovat iiiisoooon parveen tottuneet ja niitä lopulta 19 löytyi, ja sellainen onkin tiedossa. Sitten jää nuo mystispoikaset 5 kipaletta, joista en yhtään osaa sanoa ketä ovat. sitruunoita tai timantteja, Haluaakos ne joku kasvattaa isoksi että mitä niistä tulee, tällähetkellä majailevat keittiö pöydällä lelulaatikossa :D ?

Hyvä jos akvaristi saa suoraan noita hohtoja, sillä viimeisimmästä lisäyksestä joku oli ressaantunut niin paljon, että viikko sitten ongin yhden pilkkutautisen pois seasta ja nyt jännäillään että jäikö siihen vai kuinka käy.
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Mä haluaisin kokeilla mysteeripoikasten kasvatusta, mutta kun tulevat meillä varmaan syödyiksi. [}:)]

Älä viitsi T-T, mullakin on loma, huomenna herään puoli seitsemän iskälle duuniin. :mrgreen: Sama toistuu neljä viikkoa joka arkipäivä. [;)]
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Nantsu, mä tarviin MONTA naarasta lisää hohtoporukkaan ;). Naaraita on, mutta suurin osa vielä keskenkasvuisia ja ukot on ihan mahdottomia :roll:. Toki niitäkin voin vaikka 2 kpl ottaa, jos löytyy mutta eniten siis tarvittais akkoja. Kivaa saada oikeasti eloa siihen pikkupurkkiin :). Sain myös aivan superhienon värisen ompun lisäksi, toivottavasti se nyt kasvais ja pysyis hengissä.

Haluaako joku kivan kokoista kilpukkaa, postarien hinnalla lähtis? Näköjään viihtyy hyvin tuolla 500-litraisessa. Kaupan päälle saa vesimiekan taimen, ei kylläkään kauniissa kunnossa kun partis on sitä tuhonnut mutta uutta lehteä kyllä lykkää jos vaan saa rauhassa kasvaa :twisted:.

Ja mä lisään tarvelistalleni jaavansammaleen, olisko jollakulla antaa muutamaa euroa vastaan? En tiedä, mihin mun on kaikki hävinnyt tässä aikojen saatossa, mutta tarvitsisin kyllä kunnon alun.

Mulle ei sen miittingin kellonajan niin väliä, sopisko iltapäivällä joskus :)?
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

TT: mulla ne mysteerit varmaan vois kasvaa tuolla muiden poikasten kanssa samassa, siellä on nyt sekalaisia poikasia varmaan jo 20 kpl, tosin tuo on ns viileänveden purkki.

Mulla on tuolla yhdessä purkissa jaavansammalta, jos se on vielä kunnossa niin otan sitä mukaan tt:lle.
Se ei maksa mitään, se on mulle jätettä.
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Nallurainen kirjoitti: Mulla on tuolla yhdessä purkissa jaavansammalta, jos se on vielä kunnossa niin otan sitä mukaan tt:lle.
Se ei maksa mitään, se on mulle jätettä.
Hieno homma, kiitos :). Mulla on varmaan omani hävinnyt siinä samalla kun oon koittanut tuhota tota perhanan süsswassertangia isommista altaistani (ravuilla tota vielä on pikkualtaassa kun siellä se pysyy kivasti paikallaan eikä tuki suodattimia). Todella raivostuttava kasvi :twisted:.
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

Molemmat kuuluu samaan kastiin, kun pääsevät kasvamisen alkuun niin turpoavat kuin pullataikina.
Tuon seassa on sitte myös sopwasseria kun kerran kasvoivat samassa altaassa.
Katsotaan loppuviikosta missä kunnossa on, tänään lähden illasta hesaan jahka saan kaikki altaat kuntoon.
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 22:49, 19.03.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

Koska kukaan ei ole ehdottanut vielä mitään kellonaikaa, niin mä voisin heittää klo 13 -> ... Kuulostaako pahalta?
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Tia-Teresia kirjoitti:Koska kukaan ei ole ehdottanut vielä mitään kellonaikaa, niin mä voisin heittää klo 13 -> ... Kuulostaako pahalta?
Jos sä sillon olet herännyt etkä hiihtele pyjamassa niin ehkä sitten. :mrgreen:

Ajattelin että kun olen ainoa miespuolinen... Ja alaikäinen, etten taida niin kauaa viipyä kuin te muut... Saatte sitten jakaa aikusten ja naisten juttuja keskenänne. 8-)
Mulla on noutamaton Geokätkökin siinä matkan varrella, haen sen samalla reissulla eli tulen kyllä kurkkaamaan millaista porukkaa siellä on... Teistäkään nähnyt kuin T-T:n ja Haddockin. ^-^

Mulla on muuten T-T:n purkkikin, ehkä voisin taas palauttaa sen jossain vaiheessa. :P
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

Mikä mä sitten olen jollen mies?
Olen kanssa menossa TT_lle
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
Ninium85
Member
Member
Viestit: 287
Liittynyt: 12:00, 18.08.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Sastamala

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Ninium85 »

Voi vide! Mä tarviin kyydin sunnuntaina! Olisko ketään täältäpäin tulossa? Bensakuluja vois jakaa sit. :) Mun mukana tulis sit 7 viikkoinen nuori neiti. ;)
Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Nallurainen kirjoitti:Mikä mä sitten olen jollen mies?
Olen kanssa menossa TT_lle
Kääx. 8O

Mun on mennyt ihan ohi, Nallurainen kun on tosi maskuliininen nimike. :mrgreen: [:I]

Juuh, mun moka. [:I]
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”