Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Mulle passaa ihan hyvin toi klo 13 :). Ninium85 varmasti mahtuis tyttelin kanssa kyytiin, mut vähän hankalaa voi olla varmaan päästä ensin tänne Huittisiin...?
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Ninium85
Member
Member
Viestit: 287
Liittynyt: 12:00, 18.08.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Sastamala

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Ninium85 »

No huomattavasti helpommin mä Huittisiin saisin kyydin kun koko matkan Loimaalle. :) Mä laitan akvaristi sulle yksäriä, kun tiedän, et onnistuuko kyyti sinne edes. :)

Täällä muutti altaaseen jonkin sorttinen plekovauva. Luultavasti Joku purjepleko, mut tiedä häntä sitten. kasvakoon nyt tossa hetken. täytyy laittaa se eteenpäin jos kasvaa ihan hirveen kokoiseksi hirviöksi. Levä on taas peittänyt altaan niin, et huomenna tarvis suorittaa maraton siivous. Repiä noi kukkaset ja kannot tuolta ja huuhdella ne. Sitten kokeilla josko saisin tota kalliotaustaa puhtaammaks... Huoh... Ei innosta sitten yhtään...
Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
wintsu82
Starting Member
Starting Member
Viestit: 7
Liittynyt: 09:50, 02.05.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja wintsu82 »

Heips!

Täällä olis kans yks hurahtanu :D Asun Kokemäellä ja sain ihan totaalisen tartunnan akvaariohulluudesta :D Mulle akvaario tuli neljä vuotta sitten ystävältäni ja se oli vuoden mulla, mutta sitten se jotenkin himmeni koko touhu( kalat saivat jonkun taudin ja kuolivat ja silloin en tiennyt aquawebistä)... ja akvaario jäi tyhjilleen kahdeksi vuodeksi... piti vaihtaa akvaarioon mukamas uusi hiekka... ja nyt toinen ystäväni innostui akvaarioharrastuksesta ja minähän muistin et hei niin mullakin on sellainen... ja sitten se vasta sai tuulta purjeisiin kun sain muutaman miljoonakalan ja jottai pohjakaloi (plekoja)

ja sitten olen pyrähdellyt sinne tänne hakemas kaikenlaisia kasveja... ja kävimpä ostamassa oikein akvaariokaupasta platyjäkin ja kaksi ihanan väristä miljoonaurosta...

ja nyt näin sitten ihka oikeita huntupyrstöjä... ja rakkaus leimahti... jotenka viime perjantaina hain iiison akvaarion jotta saan ne ihanaiset kultikset kotiin:) ja koko ajan sitä katselee missä olis käytettyjä akvaarioita...heh heh!! mulla täällä on tilaa... pieni kansakoulu kun on asuttavana ja toivottavasti saan nyt sitten intohimoni tyydytettyä... oli kiva huomata että täälläkin päin on akvaariollisia ihmisiä:) olis kiva kyllä joskus tavatakin teitä kaikkia:)

mulla on täällä vielä kaksi hevosta, kolme koiraa, kolme kissaa, kaksi kanaa ja yksi kuttu+3 lasta ja aviomies:) että kyllä näitä täällä mulla:)

kesäterveisin Vilhelmiina Kokemäeltä
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 22:49, 19.03.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

Teretulemast joukkoon wintsu82 :) Jos haluat myös tulla miittiin, niin yksärillä saapi osoitetta!

Ja nyt olis muuten sitten milliksiä tarjolla, kävin tänään ostamassa tuosta kyliltä pikkuisen akvan, n. 60-70litraisen. tiesin kyllä että mukana on muutama miljoonakala, mutta.... ... ... Vein niitä jo vorssaan eläinkauppaan kaksi ämpärillistä ja edelleen niitä on... ÖH... PALJON :D
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 22:49, 19.03.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

Niin ja sen verran tuli tässä mieleen ennen sunnuntaita, että mikäli jollain on jotain Ravitsemuksellisia allergioita tai muita rajoitteita, jotka voips vaikuttaa kaffetarjoilun järjestämiseen, niin paiskaisko yyveellä tai tekstarilla :)
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
jahmatti
Junior Member
Junior Member
Viestit: 103
Liittynyt: 17:48, 25.10.2002
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oripää

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja jahmatti »

Mullekin tuo n.klo 13 sopii. Syötän lapset ensin niin pikkuinen saa sitten nukkua autossa unet.. Joten mukaan lähtee myös ääntä :) jollen niitä saa hukattua matkalla johonkin..

Mun kyydissä kanssa pääsee, mutta ei tässä matkan varrella taida ketään asustella?

Mulla on ylimääräsenä tosiaan ulkosuodattimia. Resun ae860 ja sera 1100..

Altaita T-t on roudannutkin hyvin pois mein nurkista :) Mutta vielä pari n. 100l olis tyrkyllä..

Yksinäinen raitanuoliainenkin olisi valmis muuttamaan muiden seuraan, jos joltain löytynee..
maailmalle olet joku, mutta jollekkin olet koko maailma. älä uneksi elämääsi vaan elä unelmaasi!
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Tervetuloa wintsu82 keskusteluihin mukaan :)! Akvaariohulluus kun tarttuu, niin sitä ei sit pysäytäkään enää mikään :mrgreen:.

Mulla ei taida tosiaankaan edelleenkään olla kuin rehuja tuotavaksi miittinkiin, mikäli jollain tarvetta :roll:.
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

Miittiin tuleville pieni pyyntö.
Mulla on kesyrottia jotka kuluttavat mielettömän määrän sanomalehtipaperia, eli jos jollakulla lojuu nurkissa vanhoja sanomalehtiä niin voisitteko tuoda niitä tullessanne?

T:Epa
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
wintsu82
Starting Member
Starting Member
Viestit: 7
Liittynyt: 09:50, 02.05.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja wintsu82 »

heips

onko teillä siis huomenna jokin miittinki? voisin tulla kyllä piipahtamaan:) mikä kellon aika ja kenellä, huittisissa ymmärsin miittinkin olevan jonkun teidän kotona:)
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 22:49, 19.03.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

Miitti on loimaalla :) Mutta siitä oonkin jo laittanut Wintsulle sekä yksäriä että tekstaria :)

Mitäs kasveja sillä akvaristilla onkaan tarjolla, mennyt taas ihan ohi... oliskoos jotain mitä multa ei vielä löydy :mrgreen:
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Uh-uh-uh, mullekin saa tuoda perkuujätteitä! :mrgreen:

...Mikäli kehtaan tulla enää, kun tuli henkilötieto-oikoluvussa möhlittyä Nalluraisen kohdalla... 8-)

--------------
Miten "oikoluvussa" kirjoitetaan? o.O Meneekö ihan noin vai lu'ussa? :mrgreen:
Jäi oikein häiritsemään... 8-) , kyllä se kai tuolla "V"llä textataan... :roll:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Ihan noita perusrehuja löytyy (hentorotalaa, karttulehteä, hyvän kokoista kilpukkaa sekä pistiaa ja jaavansaniaista ainakin), voipi olla et yks punainen tiikerilummekin taas joutais :roll:. 500:ssa tosiaan taas kasvit rehottaa :D. 175 on sen verran karseessa kunnossa nyt että sieltä en kehtaa mitään lahjoitellakaan.

Jos tollaset jollekulle kelpaa, niin mä voin niitä koittaa tuolta noukkia aamusella JOS ehdin, tänään en enää jaksa alkaa säätämään :D.

Ja kyllä se Mage kirjoitetaan juuri noin, "oikoluvussa" ;).
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Ninium85
Member
Member
Viestit: 287
Liittynyt: 12:00, 18.08.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Sastamala

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Ninium85 »

Suattaapi olla, että pääsen, suattaapi olla että en.. Jos pääsen niin mulle karttulehteä! Nyt on auton lainausasia vielä vähän auki. Kunhan huomiseks selviää, niin oon tyytyväinen. Kunhan selviäis sitten niin, et pääsen tulemaan. :) :) Tarviisko joku noita petokotiloita? Mulla on niitä edelleen varmaan miljoona tuolla.
Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 22:49, 19.03.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

Mulle kelpais tuo rotala :)

Ja petokotilot :mrgreen: Eipä tullu tänään puheeksi, mutta mulla on muutamassa purkissa järjetön kierteis robleema, eikä talossa olevat pedot ehdi syömään sitä mukaa kun uusia tulee 8O
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

akvaristi kirjoitti:Ihan noita perusrehuja löytyy (hentorotalaa, karttulehteä, hyvän kokoista kilpukkaa sekä pistiaa ja jaavansaniaista ainakin), voipi olla et yks punainen tiikerilummekin taas joutais :roll:. 500:ssa tosiaan taas kasvit rehottaa :D. 175 on sen verran karseessa kunnossa nyt että sieltä en kehtaa mitään lahjoitellakaan.

Jos tollaset jollekulle kelpaa, niin mä voin niitä koittaa tuolta noukkia aamusella JOS ehdin, tänään en enää jaksa alkaa säätämään :D.

Ja kyllä se Mage kirjoitetaan juuri noin, "oikoluvussa" ;).
Tikrulumme mulle! :mrgreen:
Mulla tosin ei ole vastalahjaa, joten $€ saa luvan auttaa hitusen. [;)]

Kiitos tuosta oikoluvusta. :mrgreen:
Vaikka vieläkin mietityttää se, kai se on noin. 8O
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Ninium85
Member
Member
Viestit: 287
Liittynyt: 12:00, 18.08.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Sastamala

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Ninium85 »

No mä otan sulle muutaman petoa tuolta mukaan T-T. Mulla niitä taitaa olla enemmän kuin kierteisiä tuolla.. :D

Siis pääsen kuin pääsenkin tällä kertaa. Auto odottaa pihassa ja otan meitin tyttelit molemmat mukaan. :) Eli mulle siis karttulehteä ainaskin. Omputkin kiinnostaa sen verran et lupasin kaverille viedä pari omppua jos on tarjolla, kun lainas autoa. :)
Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
jahmatti
Junior Member
Junior Member
Viestit: 103
Liittynyt: 17:48, 25.10.2002
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oripää

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja jahmatti »

Ja mä joudun skippaan koko tapaamisen :( Raivostutaa!! Koska syy on miesten.. Noh mitä muutakaan voisi tehdä kun kiiveta katolle repimään peltejä sen sijaat että olis kuolannu kiekkoja.. Mutta mutta hauskaa miittiä teille!! Tuun t-t sen altaan sekkaamaan joku päivä. Soitellaan!!
maailmalle olet joku, mutta jollekkin olet koko maailma. älä uneksi elämääsi vaan elä unelmaasi!
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Kiitokset T-T:lle! :mrgreen:

Ja akvaristille ISO kiitos tästä tikrulumpeesta, harmi tosiaan kun ei ollut mitään antaa vastaan ja rahatkin jäi kotiin. :? [:I]
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Kiitokset tosiaan emännälle ;) ja muillekin tietysti mukavasta ja leppoisasta seurasta. Kalat ja ravut kotiutin melkoisella hädällä, mut toistaiseksi ainakin kaikki hyvin. Ja on sitten muutama tosi punainen rapu, vau. Kiitokset Nalluraiselle niistä! Ja Nantsulle milliksistä, oli muutama aivan mielettömän hienon värinen ukko joukossa!
MA7xGE kirjoitti: Ja akvaristille ISO kiitos tästä tikrulumpeesta, harmi tosiaan kun ei ollut mitään antaa vastaan ja rahatkin jäi kotiin. :? [:I]
Höpsis, en mä mitään siitä olis ees tarvinnut ;).
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

Kiitos kaikille, oli tosi kiva nähdä, omput tutkii uutta kotiaan, samoin nuo kolme isoa kalaa jotka tarttui matkaan TT:n altaasta.
TT vois vielä kertoa mitä ne oli lajina.
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 22:49, 19.03.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

Ja Vielä suurempi kiitos kaikille, jotka pääsivät paikalle (ja niille jotka olivat hengessä mukana :D )

Kalat ja kasvit ja etanat ja muut pikkuotukset vaihtoivat omistajaa niin tiuhaan, ettei edes pysynyt perässä, kuka sai ja mitä :D Mutta oletettavasti kaikille jäi ainakin hyvä mieli käteen, mulle ainakin :)

Nalluraisen altaaseenhan muutti kolme helminahkamonnia, reino kahden ainonsa kera :)

Täällä kannettu jo yksi allas ovesta pihalle, huomenna lähtee toinen. Eli näyttää siltä, että pikkuhiljaa rojektit nitkahtelee eteenpäin ja toiveita on, että joskus tulee jopa jotain valmistakin :D

Tämä täytyy ottaa kyllä uusiksi, kivaa oli. Olikoos se sitten seuraava siellä Huittisissa? pistäkäähän suunnitellen pian jo edes kuukausi valmiiksi, niin tietää jättää kalenteriin riittävästi sovitteluvaraa [;)]
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
Nantsu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 160
Liittynyt: 12:55, 05.07.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nantsu »

Oooi, jospa oisin saanut olla muu-kaa-na... (Nöf-nöf-nöf-nöf-nöf-squiiiiik!)

Akvaristi, eipä kestä, ilo mun puolellani. Pahoittelut, ettei pyytämäsi määrä onnistunut, oon laskupäältäni vähän rajoittunut [;)] Huomenissa lähtee paikallisiin eläinkauppoihin vielä satsi, sitten alkaa olla sopiva kevyempi kesäjoukkio jäljellä. Kiitos etukäteen myös omppusista, joista osa kotiutuu aikanaan tänne :)

Huippuhienon näköisiä ne Nalluraisen uudet tulokkaat, Reino ja Aino ja Aino! Kuolailin kuvaviestille.
Ninium85
Member
Member
Viestit: 287
Liittynyt: 12:00, 18.08.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Sastamala

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Ninium85 »

Täälläkin on timanttitetrat, aurinkotetrat, tulisuut ja sokkelo?pleko kotiutuneet. Kaikki muutkin plekot lähti liikkeelle kun saivat pienempää seuraa. Mukava katsoa allasta nyt kun ei ole enää niin tyhjä.

Tuhannesti kiitos kaikille mukavasta päivästä. Ja kiitos T-T:lle ja akvaristille kaloista kasveista ja ruuasta ja levätökötistä (omput on jostain? en tiennyt keneltä, mutta kiitos niistäkin). Niin ja nuorille miehille tyttäreni viihdytyksestä. :) Harvoin tapaa noin hyvä käytöksisiä teinejä. :)
Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
Haddock
Junior Member
Junior Member
Viestit: 51
Liittynyt: 14:08, 05.10.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Huittinen

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Haddock »

Teillä tais siellä olla kiva miitti! Akvaristi kertoi että väki ei lähtenyt koteihinsa kulumallakaan :D Harmi etten päässyt kekkereihin mukaan, mutta jos ens kerralla sitten Huittisissa nähtäisiin.
Tuliaisiakin olisin Akvaristin mukana saanut, mutta iski laiskuus enkä jaksanut alkaa laittamaan Nalluraisen ravuille nanoa pystyyn. Jos sit taas toisella kertaa...
Mutta hyvä että lähettämäni omput löysivät kaikki kodit. Niitä riittää täällä ens miittiinkin, jos nuo yksilöt eivät selviä hengissä tai joku halajaa lisää.
Aprikoosi
Member
Member
Viestit: 282
Liittynyt: 14:02, 29.07.2010
Akvaarioseurat: PAK
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Aprikoosi »

Mä jäin sitte nuolemaan näppejäni tällä kertaa.. :( Viikolla oksennustaudissa, lauantai töissä, joten sunnuntai kului elukoiden rästiin jääneitä siivouksia suorittaessa kotosalla. T-T:n timantit löys sitte ilmeisesti kodin?

Laitan nyt vielä tännekin, että kaverilla Äetsässä(Sastamalassa) ois 350 litranen, nätti, kulma-akva jalustoineen(+mahdollisesti seinään kiinnitettävine valaisimineen) uutta kotia vailla. Mieluusti vaihtais ton vähän isompaan, tavallisen malliseen, mutta myyntikin on kait mahdollinen. Multa saa yksärinä nummeroa. :)
100 l: sinineppareita, tähtipartis ja sukarapuja. MYYTÄVÄNÄ!!!!!
250 l: monnisia, paratiisikala, lehtarit ja partikset.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”