Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Halojaaa? :mrgreen:

Mitä ihmisille kuuluu? :D
Itse pistin juuri tuon kuuskolmosen parempaan kuntoon... Seuraavaksi tuo pienempi. :twisted:
Onko muilla ollut jotain uutiskynnyksen ylittävää? :D

Onko suunnitelmia syksylle? Mulla olisi taas kasvis-tarvetta, nyt kun pistin kaikki kasvit samaan kasaan, näyttää aika löyhältä. :roll:
Milloinkas se TASin huutis oli tänä vuonna? ._.
Ja loppuun: Jokos T-T kaipaa pikkuistaan kotiin? :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Hiljasta tuntuu olevan kuin huopatossutehtaalla :roll:.

Mä olen lähinnä askarrellut ton 375-litraisen altaan kanssa, koittanut saada suodatinasioita järjestykseen mut nytkin lähtee sitten JBL:n ulkosuodatin vaihtoon, kun pari osaa oli rikki/epäkelpoja. Risoo, kun just meinasin saada altaan tasapainoon. Mutta ei kai siinä sit auta kuin säätää lisää.

Altaaseen tuli uusina kaloina 25 kpl rengasbarbeja, 6 kpl kääpiösuppusuita (eli lisää vanhan parven jatkoksi) sekä punakääpiöahvenia. Täytynee kyl ahvenukolle ostaa lisää eukkoja, kun ostin kaksi ja epäilen toisen kipanneen kun ei näy kuin yksi pyörivän näkösällä. Ottaa aivoon, kun eivät olleet ees ihan halpoja :(. Mikäli noi barbit ei ihan villeiksi rupea, niin taidanpa hankkia tuonne parven niitä pikkulasimonneja ;). Noitamonneja tekisi myöskin mieli, mut voi olla ettei nyt just oo rahkeita hommata niitä.

Mä en muista koska TAS:n huutis mahtoi olla, mut epäilen sen olevan sellaiseen aikaan syksyä et itse en ainakaan taida päästä paikalle :roll:. Sitä miittiä ehdotin tälle kuulle mut taitaa sekin peruuntua kun kukaan ei vastaa mitään 8-)...
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Affenissa on se huono puoli, kun eivät tosiaan ole halpoja, ja kun ovat niin... Persoonallisia ja yksilöllisiä, ei voi yhtään tietää miten suhtautuu muihin saman lajin edustajiin. :| Vähän sama homma on rihmakaloilla. Huonolla parin kun ostat, eivät ole kiinnostuneita toisistaan MILLÄÄN tavalla. Todella surkealla tuurilla saat yhden/kaksi riitapukaria, jolle ostat koko ajan väkevämpää ja väkevämpää seuralaista. :|
Mutta vastapainona sitten hyvällä tuurilla tulee innokas kutupari, jolloin saa itsekin edes hitusen rahallista hyötyä... Joka kuluu takaisin akvaarioihin kuluvan viikon sisällä. :mrgreen:

Tas:in huutariin olis kiva päästä, kun ei ole ikinä tullut käytyä. :/

------OT-------
...Onko mulla joku harhakuva, vai onko HUOMENNA Loimaan Ronpetori? 8O
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Aprikoosi
Member
Member
Viestit: 282
Liittynyt: 14:02, 29.07.2010
Akvaarioseurat: PAK
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Aprikoosi »

Vähän pahasti näyttää siltä, että toi mun hiekka on tosiaan niin pientä "pölyä", että suodattimet menee tukkoon alta aikayksikön.. :( Täytyy nyt vielä koittaa uusia patruunoita ja mahdollisesti roottoriakin, mutta jos ei siitä helpota, niin hiekat saa kyllä lähteä "for good". Suunnittelin tilalle semmosta jokisoraa, joten jos jollakin nyt iskee tarve päästä eroon moisesta, niin täällä ois uutta kotia.. :p
100 l: sinineppareita, tähtipartis ja sukarapuja. MYYTÄVÄNÄ!!!!!
250 l: monnisia, paratiisikala, lehtarit ja partikset.
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 22:49, 19.03.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

Sitä miittiä ehdotin tälle kuulle mut taitaa sekin peruuntua kun kukaan ei vastaa mitään ...
No eipäs, mä ainaski oon odotellu jotain ajankohtatietoa 8O Ei toi keisari osaa ittekseen sinne ajella :mrgreen:

Mulla tais ny olla joka toinen viikonloppu vapaana, alkaen siitä et ens viikonloppuna oon töissä.

...Täällä taas vaihteeks lutattu hieman normaalia enempi altaissa, ja yllättävää, mut mun tekee mieli vielä isompaa allasta. takaraivossa kutkuttelis vaihtaa olkkarin kaksi vieretysten sijaitsevaa mustakehyksistä yhteen noin kolmemetriseen kippoon.... kukahan sen kantais sisälle???
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Mä olin jo unohtanutkin koko keisarin :D. Ehdotelkaas sit jotain päivämääriä. 18.8. ei taida käydä mut muuten en nyt muista et olis mitään kummallista ohjelmassa :).
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 22:49, 19.03.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

akvaristi kirjoitti:Mä olin jo unohtanutkin koko keisarin :D. Ehdotelkaas sit jotain päivämääriä. 18.8. ei taida käydä mut muuten en nyt muista et olis mitään kummallista ohjelmassa :).
Täytyypä plärätä kalenteria jahka jaksaa raahautua sen autosta hakemaan :roll:
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Tuota, mikä ihme on tämä "keisari"? 8O

Ja muuten T-T, lähdin silloin maanantaina teiltä... Pääsin Ypäjän ohi, ja 10km matkan jälkeen kävi hassusti. :roll:
Oikeasta sivupeilistä murtui nivel, ja pikkuinen naarmukin siinä tuli. Lasikuitukoppaa kun on, niin ei onneksi esteettisiä vikoja tullut enempää. :roll:
Onneksi ei saviseudulla oli ojissa kiviä...
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 22:49, 19.03.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

MA7xGE kirjoitti:Tuota, mikä ihme on tämä "keisari"? 8O

Ja muuten T-T, lähdin silloin maanantaina teiltä... Pääsin Ypäjän ohi, ja 10km matkan jälkeen kävi hassusti. :roll:
Oikeasta sivupeilistä murtui nivel, ja pikkuinen naarmukin siinä tuli. Lasikuitukoppaa kun on, niin ei onneksi esteettisiä vikoja tullut enempää. :roll:
Onneksi ei saviseudulla oli ojissa kiviä...
Keisari on yhtäkuin keisasritetra :mrgreen: KVG ;)

8O Siis mä oon aina sanonu et mopoautot on niiiiiiin hengenvaarallisia, varmasti turvallisempaa olis ajella kaksipyöräisellä tai laittaa teinille OIKEA auto jolla saa ajaa vain moponopeuksilla 8O Onneks ei sitten mitään pahempaa sattunut :|
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
Haddock
Junior Member
Junior Member
Viestit: 51
Liittynyt: 14:08, 05.10.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Huittinen

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Haddock »

Miittiä pystyyn!! Jos saa toivoa, niin 19.8. olis mun puolestani oikein hyvä päivä.

Ei oo tullut täällä pahemmin pyörittyä. Mitäs uutta nyt olisi tapahtunut...

Isossa pytyssä ei mitään uusia ihmeämpiä. Tai onhan, mä ostin 20 kpl kääpiömonnisia. Ne on enemmän kuin söpöjä! Niinkun Akvaristi totesi -meikäläinen oli kuin lapsi karkkikaupassa. Nimittäin kun pääsin niiden kanssa kotiin, niin tajusin että hittolainen.. nehän on sopivia suupaloja lehtareille. Mutta tähän mennessä ei ole tullut yhtään hävikkiä. Joko mä ruokin lehtarit hyvin, tai sitten ne ei vaan tajuu syödä millislapsia isompia paloja. Onneksi!

Noi pygmit uiskentelee parissa kohtaa avovedessä tiukkana parvena ja käyvät välillä lepäilemässä ja syömässä yhdessä kiviröykkiössä. Sinänsä ylläri että ne eivät liikukkaan pohjalla muutakuin syödessään.

Nanon olen saanut ihan oikeasti nyt pöhisemään. Siellä on kasvamassa millislapsia isommiksi ettei lehtarit kaikkia aina söisi ja sukarapuja ja jokunen kierteiskotilo. Tilaus on paikallisessa eläintarvikeliikkeessä että kunhan tilaavat kalalastin niin mulle siinä kohtaa sitten jotain minejä rasboroita. Niitä odotellessa.. :)
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Tia-Teresia kirjoitti: 8O Siis mä oon aina sanonu et mopoautot on niiiiiiin hengenvaarallisia, varmasti turvallisempaa olis ajella kaksipyöräisellä tai laittaa teinille OIKEA auto jolla saa ajaa vain moponopeuksilla 8O Onneks ei sitten mitään pahempaa sattunut :|
Älä viitti, eihän mulla ollu mitää hengenvaaraa, ku oli kato turvavyö. :mrgreen:
Samallaisti se ois menny autollaki, ku ite vedin sen ratin mukanani. :roll:
Sitäpaitsi autoa ei olis saanu sieltä ylös, toihan painaa vaan 350 kiloo, sen sai ihan viiden miehen voimin ylös. 8-)


Ja mulla ei siis ole mitään toiveita tai vaatimuksia miittinkiin, kunhan ei tarvitse koulusta pois olla. :roll:

Nii ja kai mä ihan vaan varuiks pääsen sit T-T:n kyydissä? 8O 8-)
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 22:49, 19.03.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

19.päivä tais mullakin olla kalenterissa viel vapaana.

täällä altaat muuttaa muotoaan lähes päivittäin, ikävästi vaan tää työteko haittaa harrastuksia, heh. Tänään tuli jo aamusta kotiutettua muutama kala, niinkuin eilen illallakin. Nyt menee ilta ja aamu töissä, mutta huomen ehtoolla pakko upottaa kädet taas jo johonkin altaaseen...
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Oliskos se sitten sovittu, 19. päivä vaikka klo 14? Tai joskus siinä iltapäivällä :)? Tosin mä en tiedä, onko noissa mun purkeissani kyllä tällä hetkellä oikein mitään nähtävää, en oo jaksanu viime aikoina oikein panostaa etenkään tohon kasvipuoleen ja tuntuvat olevan aika viidakkoja :roll:... ja mietin just että pitäiskö keittiön purkkiin vetää Tremazol-kuuri vai ei, kun edelleen kalat hankailee [}:)]. Toisaalta en viittis ihan turhan päitenkään mitään loiskuureja altaaseen laittaa, mutta kun... toikin on rasittavaa katseltavaa.
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

akvaristi kirjoitti:Oliskos se sitten sovittu, 19. päivä vaikka klo 14? Tai joskus siinä iltapäivällä :)? Tosin mä en tiedä, onko noissa mun purkeissani kyllä tällä hetkellä oikein mitään nähtävää, en oo jaksanu viime aikoina oikein panostaa etenkään tohon kasvipuoleen ja tuntuvat olevan aika viidakkoja :roll:... ja mietin just että pitäiskö keittiön purkkiin vetää Tremazol-kuuri vai ei, kun edelleen kalat hankailee [}:)]. Toisaalta en viittis ihan turhan päitenkään mitään loiskuureja altaaseen laittaa, mutta kun... toikin on rasittavaa katseltavaa.
Älä vaan nyt sitten mene nyppimään mitään sun "viidakoistas" pois, saadaan tuoreita alkuja! :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

MA7xGE kirjoitti:
akvaristi kirjoitti:Oliskos se sitten sovittu, 19. päivä vaikka klo 14? Tai joskus siinä iltapäivällä :)? Tosin mä en tiedä, onko noissa mun purkeissani kyllä tällä hetkellä oikein mitään nähtävää, en oo jaksanu viime aikoina oikein panostaa etenkään tohon kasvipuoleen ja tuntuvat olevan aika viidakkoja :roll:... ja mietin just että pitäiskö keittiön purkkiin vetää Tremazol-kuuri vai ei, kun edelleen kalat hankailee [}:)]. Toisaalta en viittis ihan turhan päitenkään mitään loiskuureja altaaseen laittaa, mutta kun... toikin on rasittavaa katseltavaa.
Älä vaan nyt sitten mene nyppimään mitään sun "viidakoistas" pois, saadaan tuoreita alkuja! :mrgreen:
Yritän hillitä itseni 8-).
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Ninium85
Member
Member
Viestit: 287
Liittynyt: 12:00, 18.08.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Sastamala

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Ninium85 »

Täällä ei sen erikoisempaa ole.. Mä en taida päästä tulemaan miittiin, kun isommat muksit kotiutuu viikonloppureissulta juur noihin aikoihin sillon 19. Päivå. T-t:llä oon menossa käymään kuiteskin päivää aikasemmin.

Mulla on taas kauhee plekokuume. Tars saada taas joku eri laji tai sit vaan mies tolle yhdelle salamanteri naaraalle. Appelsiinipleko olis ihana, mut en oo nähnyt missään ilmoa niistä, eikä akvaariokalankaan kalalistalla oo.. Sainpas muuten tänään taas tulisuu ukkelin hampaista, kun rapsuttelin kutua pois seinästä. Kauheen ärhäkkä kaveri siitä on tullut.. :/ Mullakin olis hirvee himo saada himppasen isompi allas, mutta tuotakaan en raaskis pois myydä, kun on vaan niin nätti kun siinä on toi kalliotausta. Toista tänne ei mahdu. Ainakaan isompaa. ;) Oon nyt koittanut tässä tarkkailla, et tarviiko ottaa toinen suodatin pois, kun noita ulkosuotimia on nyt kaks. Toinen eheimin 2226 ja toinen 2028. Powerlinen otin pois ja myin, kun oli vähän joka suuntaan virtausta pytyssä. No joo. Siinä ne tärkeimmät vissiin olikin. :)
Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Ninium85 kirjoitti:Appelsiinipleko olis ihana, mut en oo nähnyt missään ilmoa niistä, eikä akvaariokalankaan kalalistalla oo..
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... A#p7124831
sijainti tuntematon.

http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... A#p7096465
Kevään ilmo, Hankasalmella.

http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... A#p7090795
Samanmoinen, Vaasassa.

Vanhoja, mutta aina kannattaa kysyä:
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... A#p7072102
Lohja
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... A#p7054978
Lohja myös tämäkin
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... A#p7052586
Kotka
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... A#p7026998
Varkaus
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... A#p7023061
Tampere
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... A#p7017700
Vantaa

Ja lopuksi yli puolitoista vuotta vanha ilmo:
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... A#p6998929
Helsinki

Ja kaikki löytyi pistämällä myyntipalstalla hakuun "appel*" :D
Jätin ne pois, missä luki "pleko varattu" tms.
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 22:49, 19.03.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

onkoos Nantsu ja nallurainenkaan huomannut miittiä, kun ei täällä mitään näy, täytynee huomenna soitella...
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

Nantsu on helsingissä, mä voisin lähteä jos TT nappaa kyytiin, en tosin ole ihan matkan varrella mutta aika lähellä kuitenkin.
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
Nantsu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 160
Liittynyt: 12:55, 05.07.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nantsu »

Hiiops joo, jäänyt koko AW vähiin tässä muuta pölvästeeratessa - ajatus miitistä oli tuolla jossain kutinana vasemman korvan takana mutten oikein saanut sitä sujahtamaan mihinkään loogiseen rakoon. Menee kyllä melekosen lähelle miittiä mun seuraava Loimaantumiseni, mutta eih osu samoihin siltikään. Höh-pöh, mutta ehkä sitten ens kerralla. Kiva että Nallurainen kuitenkin aikoo Huittistua - ehkä sitten minunkin puolesta :)

Pitäkäähän hauskaa!
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 434
Liittynyt: 00:13, 29.09.2009
Akvaarioseurat: Tas
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Loimaa/Metsämaa

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

Migreeniä, kuumetta lihas särkyä, en sitte o lähdössä minnekkään.
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

No voi harmi :(. Kovin mielelläni olisin teidät Nantsu ja Nallurainen täällä tänään nähnyt. Mutta toivottavasti ens kerralla pääsette osallistumaan. Ja Nalluraiselle pikaista paranemista.
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

VALTAVA kiitos emännälle viihtyisistä päiväkahveista! :mrgreen:

Juttuseuraa olisi voinut olla enemmänkin, mutta riittivätpähän tarjoilut pienemmälle porukalle paremmin! :twisted:
Melkein voisi sanoa, että hauskempaa oli kuin T-T:llä. :P :twisted: (T-T ei sitten vedä kalanp*skoja nokkaan... :mrgreen: )

Niin ja voisihan T-T:llekin heittää "thanxit" kuljetuksesta. [;)]

Eipä muuten sitä akvaarioliikettä lopultakaan löydetty... Tai edes liikuntakeskusta, jonka lähellä ymmärrettiin sen sijaitsevan. Löydettiin vain läski betoniukkeli lasikopissa ja Suomen paras pitseria, sekä onnistuttiin saamaan takana tulevan auton kuljettaja punaiseksi hurjanvauhtisesta turistiajelustamme. 8-)

Mutta kuitenkin, MAHTAVA mini-miitti!
Kuka pistää paremmaksi?? Voin sanoa että tämän jälkeen se on vaikeaa!! :twisted:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Hmm...
Jäi tuo mieleen kun T-T surkutteli kun Loimaan ZooJattaren tukkuri ei tuo Loimaalle niin hirveästi tilauksia...
Pitäisikö tehdä kimppatilaus? 8O
Ehkä silloin sitä tavaraa tulisi tänne.

http://akvaariolaakso.fi/catalog/ Tuossa on tukkurin www-sivusto.
Selailkaapas, jos löytyy jotain mielenkiintoista, voisi joskus yrittää kimppatilata. :D

Omiin silmiin iskeneitä harvinaisuuksia:
-"tiikeri-mikkihiiri"-platy
-Valkoeväisiä ruusutetroja
-Tulijuovabarbi (T-T, kiekkolaan parvikalaksi? En jaksa selata mistään lämppäriarvoja... :roll: )
-Turkoosiseeprakaloja (täh? mikä tämä on? o.O)
-Safiirirasbora (mulle mulle mulle 8-) )
-Hehkurasbora
-Revontulikala (Ooooh mikä ilmestys! 8O )
-Suklaarihmakala
-Hunajarihmakala (tarvis saada pari tyttöö...)
-valkosaumataistelija
-Crowntail- taistopojat
-nuoliaisia, laidasta laitaan...
-puikkokaloja kolmea lajia
-argus kala? kuvahaku antaa tällaisen: http://www.google.fi/search?num=10&hl=f ... AGUS+ARGUS+
-lasimonneja
-monnisia miljoonaa lajia miljoonaa kokoa
-plekoja miljoona, appelsiinipleko joukossa, tätähän joku kaipasi. [;)]
-afrikkalaisia lajeja, perhoskala esimerkkinä..
-kiekkoja viittä laatua.
-loistokarppitorkkuja, upea ilmestys tämäkin.
-sukarapuja miljoonaa eri lajia, näiden kanssa kannattaa tosin olla aika skeptinen...

lisäksi yli sataa eri kasvilajia.

Jos joku nyt löytää jotain mukavaa, niin voisi täällä ilmoitella. 8-)
Voin joka viikonpäivä koulun jälkeen käydä kysymässä Z-J:n myyntihintoja, tosin voitaisiin kokeilla saada suoraan tukkuriltakin... :roll:
"Toimitusaika ja - tapa on erikseen sovittavissa.
VR - Lento - Matkahuolto -kotiinkuljetus - jokin muu.
Kotiinkuljetus Turun seudun ulkopuolelle. Kuljetus ja vakuutuskulut 5,50.
Alle 100,- toimituksista perimme pientoimituslisän 7,-
Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin ilman ennakkoilmoitusta.
Ilmoittakaa välittömästi mikäli ette ole tyytyväinen lähetykseen."

Keskustelua! Sivustolla tuntuu liikkuvan aika lailla erikoisiakin lajeja, makkarakalojakin olen bongannut joskus... 8-)
Ei tietenkään ole mikään TÄMÄN HETKEN projekti, mutta kannattaisi varmaan ennen pakkasia.. Tai niiden jälkeen.. Tai ei ollenkaan.. :roll:

-------------------------------

Ja pahoittelut kun iskin tämän tähän väliin, jäi vedenvaihtokin kesken kun tuli näin hyvä ajatus mieleen! :D
Helsingin Akvaariokeskus ei näemmä lähetä kaloja nykyään... :|
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 976
Liittynyt: 20:53, 09.06.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Kiitoksia vaan vieraille, oli oikein mukavaa ja aika kului siivillä :D. Toivottavasti kaikki viihtyivät :).

Taidan tosiaan siirtää jotain kaloja oh:sta keittiön purkkiin, jahka saan aikaiseksi. Alkaa tuo kutupari vaatimaan itselleen tilaa sen verran... ja kun mokomat lisääntyvät puolentoista viikon välein :twisted:. Ja jos vaan joskus sattuu timanttivauva hollille, niin voin sen pyydystää T-T:lle kasvamaan tohon pojan purkkiin (tosin en tiedä, voiko tällaista vahinkoa tapahtua että saisin sen tuurilla kiinni) 8-).
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”