Kokemuksia Akvaario keidas nettikaupasta

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
PERKELE
Junior Member
Junior Member
Viestit: 91
Liittynyt: 01:07, 20.04.2020

Kokemuksia Akvaario keidas nettikaupasta

Viesti Kirjoittaja PERKELE »

https://akvaariokeidas.fi/fi/

En löytänyt pikaisella haualla, tästä kaupasta keskustelua.

Niimpä kysytään nyt kuka on tilannut tämän nettikaupan kautta kaloja itselleen expers postilla?
Onko miten hyvin pelittänyt homma? Kokemuksia kaivataan.
Havuja p*rkele!!!
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5534
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokemuksia Akvaario keidas nettikaupasta

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Kalat eivät kulje suomessa postissa vaan ainoastaan liikkeen omassa, siihen käyttöön hyväksytyssä kulkuneuvossa. Selkärangattomien lähettäminen on ok.
PERKELE
Junior Member
Junior Member
Viestit: 91
Liittynyt: 01:07, 20.04.2020

Re: Kokemuksia Akvaario keidas nettikaupasta

Viesti Kirjoittaja PERKELE »

Teemu Salonen kirjoitti:Kalat eivät kulje suomessa postissa vaan ainoastaan liikkeen omassa, siihen käyttöön hyväksytyssä kulkuneuvossa. Selkärangattomien lähettäminen on ok.
Joo, sori en osannu nimetä oikein tuota.
Havuja p*rkele!!!
prologi
Starting Member
Starting Member
Viestit: 49
Liittynyt: 19:01, 17.07.2018
Sukupuoli: Nainen

Re: Kokemuksia Akvaario keidas nettikaupasta

Viesti Kirjoittaja prologi »

Olen tilannut tuolta sekä eläviä että kuivajuttuja useaan otteeseen ja palvelu on ollut täysi 10. :) Asun itse Uudellamaalla, joten kauppias on tuonut fisut suoraan kotiovelle.
PERKELE
Junior Member
Junior Member
Viestit: 91
Liittynyt: 01:07, 20.04.2020

Re: Kokemuksia Akvaario keidas nettikaupasta

Viesti Kirjoittaja PERKELE »

Itse asun Joensuun lähellä, ja kyselin heiltä että toimitatteko tänneasti fisuja, niin kyllä toimittavat. Eikä tuo kuljetus hinta ole päätä huimaava ~60e
Kun heillä on paljon kattavampi valikoima kun Joensuun ainoassa lemmikki liikkeessä,missä myydään kaloja. Jos itse haluaisin hieman erikoisempia kaloja, joutuisin ajamaan Kuopioon, ja pelkään bensa kuluihin menis tuo 60e,eli plus miinus nolla tulos :D
Katsotaan millon fisut tulee koti ovelle,
Jos homma toimii taidan jatkossakin tilata tuolta fisut itselleni.
Havuja p*rkele!!!
Corydoras
Starting Member
Starting Member
Viestit: 43
Liittynyt: 18:36, 09.04.2018
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kokemuksia Akvaario keidas nettikaupasta

Viesti Kirjoittaja Corydoras »

[sensuroitu] kirjoitti:Jos itse haluaisin hieman erikoisempia kaloja, joutuisin ajamaan Kuopioon, ja pelkään bensa kuluihin menis tuo 60e,eli plus miinus nolla tulos :D
Ei kannata tulla Kuopioon asti kalojen takia, koska Kuopion akvaario ja lemmikki (alunperin nimeltään Kuopion akvaarioliike) on lopettanut toimintansa, vaikka nettisivut ovatkin edelleen olemassa. Pieni eläinkauppa myy edelleen akvaariotuotteita Kuopiossa, mutta valikoima ei taida olla tuota Joensuulaista kauppaa laajempi paikan päällä. Tilaamalla saa perus tetroja harvinaisempiakin kaloja Pieneen eläinkauppaan.
50, 117, 235 ja 525 litraiset altaat
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”