Monnisten sekaparvi?

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

-matokani-
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen

Re: Monnisten sekaparvi?

Viesti Kirjoittaja -matokani- »

Uskon kyllä jaguaarieni olevan jaguaareja. Ne ovat täsmälleen samanlaisia kuin linkkisi kuvan kala. Ja samanlaisia kuin monet muut corydoras juliit mitä olen nähnyt. Täsmäävät tuntomerkkeihin erittäin hyvin. Harmi ettei mulla ole kuvaa. Ja ne tosiaan olen ostanut arvostetusta liikkeestä jota kehutaan erityisesti monneista ja kiekoista. Itse en enää pahemmin luota heidän ammattitaitoonsa (etenkään sen jälkeen kun olin siellä harjoittelussa), mutta uskon kyllä nettiä tutkittuani että jaguaarini ovat corydoras juliita.
Minizoohon kuuluu: maakonnat Heppu ja Pepsi, chilen tarantula Vauva, jättijauhis Ytyvä ja altaat 42l (sukarapula), 160l (sekalaista) ja 317l (sekalaista).
Nniina+++
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Monnisten sekaparvi?

Viesti Kirjoittaja Nniina+++ »

En o vielä siitä "piste"monnisesta parempaa kuvaa saanut laitettua...Nuo ElSamuelin pistemonniset nei ollu yhtään samannäköisiä ku toi mun ja keravan akvaarioa oli myytävänä "piste"monnisia jotka näytti ihan jaguaareilta mutta asiasta toiseen mites nuoliaiset kun meilon harlekiineja parvi 10+ ja nyt tuli klovninuoliaisia (kävisikö samaan??) ja verkkonuoliaisia tulossa(menossa kyllä eri akvaan mut miten mahd. sekaparvet?)
Lyhyt muisti takaa hyvän omantunnon
320 l NPT-allas
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”