Helmipartamonni

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
Minxi
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Helmipartamonni

Viesti Kirjoittaja Minxi »

Akvaario Kurjessa Tikkurilassa on AITOJA Helmipartamonneja Brasiliasta, hintaa 11 € kipale.
Joku muistaakseni joskus kyseli näitä.
prboy
Monnispesialisti
Monnispesialisti

Viesti Kirjoittaja prboy »

"Aito helmipartamonni Brasiliasta" Mikähän sekin mahtaa olla. Laskin pikaisesti montako L-numeroa on helmipartamonneilla. Päädyin lukuun 24. Todellisuudessa jokaisella vähänkään helmeilevällä tunnetulla partiksella on numero. Se tieto olisi huomattavasti tärkeämpi kuin brasilialainen aitous. Mutta eihän älliä Kurjessa käytetä. "Kuningastiikeripleko" kuulostaa paljon komeammalta.
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Holstedt »

prboy kirjoitti:Mutta eihän älliä Kurjessa käytetä.

Sopisko, että ne henkilökohtaiset kaunat Akvaario Kurkea tai mitä tahansa liikettä kohtaan säästettäisiin kirjoitettavaksi johonkin toiseen forumiin? Vai?

-Holzig-

Edit: Siistitty koko tästä eteenpäin tuleva keskustelu jokaisen viestin osilta : Rääkky
prboy
Monnispesialisti
Monnispesialisti

Sopisko, että ne henkilökohtaiset kaunat Akvaario Kurkea tai mitä tahansa liikettä kohtaan säästettäisiin kirjoitettavaksi johonkin toiseen forumiin? Vai? Ymmärrämme toki, että harmittaa jos olet saanut porttikiellon, mutta silti...

Bullshit! Kerro, koska olet nähnyt Kurjessa käytettävän L-numeroita?

(edit: plastikkakirurginen toimenpide)
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

prboy kirjoitti: Bullshit!
Juuri niin. Siitä ei montaa päivää aikaa kun kirjoitit vaatien miten saa olla todella tarkkana arvostellessaan liikkeitä julkisesti. Muisti valikoiva vai eikö koske sinua itseäsi?

Karin liike nyt kuitenkin pääkaupunkiseudun parhaimmistoa monella tapaa, suosittelen, oli teidän välinne mitkä hyvänsä.

-Holzig-
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Hröhöm... eiköhän tästä henkilökohtaisuus jutusta olla jo keskusteltu?

Henkilökohtaisuudet eivät kuulu tälle palstalle! Jos joillakin henkilöillä on näitä henkilökohtaisia erimielisyyksiä niin ne sietää selvitellä jollain muulla tavalla kuin täällä julkisesti!

Holzig: luulen että Pertti tarkoitti "ällillä" L-numeroita, ei sitä mitä sinä luulit. Jokatapauksessa nämä välien selvitykset eivät kuulu tänne, jotan pyydänkin kauniisti että lopettaisitte, kumpikin, ns hyvän sään aikana. Kiitos!

Lopuksi pyydänkin että "pojat" kättelee ja sopivat tämän asian!

Tässä vois olla jotain fiksua tekstiä...
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

Holzig: luulen että Pertti tarkoitti "ällillä" L-numeroita, ei sitä mitä sinä luulit.
Sen verran mitä Akvaario Kurjen Karia ja Perttiä tunnen niin en epäile hetkeäkään mistä oli kyse. Voimme toki luulla eriävästi.

Jep. Koska vaan.

-Holzig-
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Kuka Manniin tulee Jounin tilalle ja mihin Jouni sitten siirtyy?

-maisu-
prboy
Monnispesialisti
Monnispesialisti

salonen kirjoitti:Henkilökohtaisuudet eivät kuulu tälle palstalle! Jos joillakin henkilöillä on näitä henkilökohtaisia erimielisyyksiä niin ne sietää selvitellä jollain muulla tavalla kuin täällä julkisesti!

Holzig: luulen että Pertti tarkoitti "ällillä" L-numeroita, ei sitä mitä sinä luulit. Jokatapauksessa nämä välien selvitykset eivät kuulu tänne, jotan pyydänkin kauniisti että lopettaisitte, kumpikin, ns hyvän sään aikana. Kiitos!

Tämä vaatii kyllä muutaman kommentin.

Minulla ei ole ollut henkilökohtaisesti mitään Kurjen Karia vastaan. Esittäni kritiikki kohdistui vain ja ainoastaan kalojen oikeisiin nimiin. Kuten olen toisaallakin täällä Webissä juuri kirjoittanut, niin eläinsuojelulaki kuin sen nojalla annetut päätökseksetkin lähtevät siitä, että myös kaloille on annettava lajikohtaista hoitoa ja kaloista on kerrottava lajikohtaista tietoa. "Aito helmipartamonni Brasiliasta" ei kerro mitään eikä sen perusteella voi löytää lisää tietoa lajista.

Jos tilanne on Kurjessa muuttunut siitä kun olen viimeksi käynyt, sen olisi voinut kertoa keksittyjen henkilökohtaisten kaunojen ja porttikieltojen sijasta ja minä olisin myöntänyt olleeni väärässä. En kuitenkaan paljosta tekstistä huolimatta ole vieläkään saanut tietää, mikä se kyseisen partiksen L-numero on. Jos tuonkaltaista vastausta ei sitten saa kutsua roskaksi, olen väärässä paikassa eli

Adios amigos, hymyillään jos tavataan.
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

prboy kirjoitti:Tämä vaatii kyllä muutaman kommentin.

Esittäni kritiikki kohdistui vain ja ainoastaan kalojen oikeisiin nimiin.

Jos tilanne on Kurjessa muuttunut siitä kun olen viimeksi käynyt, sen olisi voinut kertoa keksittyjen henkilökohtaisten kaunojen ja porttikieltojen sijasta ja minä olisin myöntänyt olleeni väärässä.

Hyvä, että korjasit asian. Uskomme toki tarkoituksesi kerta tarkensit.
Minä olen vain sattunut joskus kuulemaan keskustelun, josta varmaan sitten päättelin väärin henkilökohtaisten välienne luonteen. Keksimäänhän minä en mitään ala. Sinunkin jo pitäisi se tietää.

Jos et ole pitkään aikaan liikkeessä käynyt niin suosittelen käväisemään. Ota kamera mukaan.

Ja tietysti hymyilemme kun tapaamme.

-Holzig-
prboy
Monnispesialisti
Monnispesialisti

olen väärässä paikassa eli

PS. Monneista kiinnostuneet tavoittavat edelleen minut sähköpostitse.
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura

Viesti Kirjoittaja Jani »

Elähän nyt Pertti jätä meitä pulaan!!!

Ei kannata hermostua asiattomista kommenteista joita satelee joskus vähän turhankin usein, aivan aiheetta. Jos tämä palsta menettää asiantuntemuksesi niin olemme pulassa.

Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Se että Pertti siirtyisi pois täältä on meille kaikille erittäin suuri haitta, kenellekään siitä ei ole hyötyä missään muotoa.

Tässä vois olla jotain fiksua tekstiä...

Edit: Poistettu omat tyhmät ja turhat kommentit /sam
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

Pyydänkin omalta osaltani Pertiltä anteeksi Holzigin puolesta, ja pyydän hartaasti ettei Pertti poistuisi keskuudestamme.
Ikävää, jos Pertti loukkaantui jostakin ja toivomme varmasti kaikki yhteenääneen, että Pertti tulee pian takaisin ja otamme avosylin vastaan.

-Holzig-
tintti
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja tintti »

On pakko auikaista sanainen arkkunsa tässä asiassa...
Niin ja kuinka sitten kävikään Pertti poistui tuohtuneena foorumista, eikä ole muutaman kuukauden päästäkään leppynyt. Nyyh...
Meikäläisen on niin kauhean vaikea ymmärtää aikuisten miesten riitoja (Olenhan nainen)
Olisi kovin mukavaa, jos ihmiset saisivat joskus sovittua tämänkin riidan. Pertti Rassi olisi niin hyvä tyyppi olemaan tällaisen foorumin asiantuntijana.
Jotenkin tuntuu siltä, että kärpäsestä tuli jossain vaiheessa härkänen.
En minä tätä kellekään pahalla kirjoittanut, enhän edes tunne teitä.
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Valittakaa minulle mikäli koette että tästä keskustelusta on viety liian mehukkaat yksityiskohdat - voimme sitten yhdessä pohtia että mitenkä Merlin -velho oppikaan taikomaan...
Fisu girl
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Fisu girl »

Millon Pertillä ja "jollain" tuli riita :!: [?] Mitä asia koski? Toivottavasti Pertti palaa taas pian keskuutemme :roll:
pehis
Imperaattori
Imperaattori

Viesti Kirjoittaja pehis »

Tämäkin aihe taisi olla jo jossain vaiheessa lukossa, mutta muuton jälkeen kaikki lukot poistu...
Lukittu

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”