Mitä lie ötököitä? Mistähän ovat tulleet? Kuvittelisin joskus luonnossa joskus nähneeni jotain saman näköisiä.
Onkohan noista haittaa, syövätkö kasveja? Ja mitenkähän niistä pääsisi eroon? Varmaankin poistamalla kaikki pinta- ja pinnalle ulottuvat kasvit, mutta tuntuu aika isolta projektilta. Eivät kalatkaan syö niitä...
Punaiset "kirput" pintakasveilla
Valvoja: Moderaattorit
Meilläkin on nyt ilmestynyt jotain mitälie pikkuöttiäisiä pintakasveille. Näyttäs että ainakin amerikankilpukka on niille maistunu...
Jossain muistaakseni neuvottiin keräämään kaikki pintakasvit vaikka saaviin ja pitämään jonkin aikaa upoksissa esim. haavilla, niin ne öttiäiset hukkuvat. Pitää tässä kokeilla kunhan aikaiseksi saa...
Jossain muistaakseni neuvottiin keräämään kaikki pintakasvit vaikka saaviin ja pitämään jonkin aikaa upoksissa esim. haavilla, niin ne öttiäiset hukkuvat. Pitää tässä kokeilla kunhan aikaiseksi saa...
Eivätköhän ole tavallisia hyppyhäntäisiä. Minulla niitä myös- niistä ei ole ainakaan näyttänyt todella olevan muuta huolta kuin että ikävästi kiipeilevät pitkin käsivartta allasta räplätessä.
Eivät ainakaan minulla ole pintakasvillisuutta syöneet. Itse olen vain haavinut pintakasvit pois jos nämä ovat liiaksi häirinneet- siinä lähteneet samalla kun niiden pinnalla elävät.
Eivät ainakaan minulla ole pintakasvillisuutta syöneet. Itse olen vain haavinut pintakasvit pois jos nämä ovat liiaksi häirinneet- siinä lähteneet samalla kun niiden pinnalla elävät.