Yhden tai parin yksittäisen tapauksen perusteella tuskin kannattaa vielä kovin yleispäteviä syytöksiä esittää, kaikille tapahtuu joskus virheitä. Ja noin yleisesti ottaen kannattaa olla hieman paremmat perustelut väitteilleen kuin että kummin kaiman veli kertoi näin.Pallokala kirjoitti:Eh, kun nimenomaan koko ketju on ihan syvältä, kaikissa liikkeissä on tullut väärää tietoa ja ovat tosi vastuuttomasti myyneet kalojaan, minä pyysin nimenomaan palettikalapariskuntaa ja katselivat että yksi uros siellä on ja myivät pariskunnan joka hieman kasvaessaan osoittautui olemaan samaa sukupuolta jne.
Mitä olen kuullut niin faunattaret myyvät jatkuvasti kuolemaisillaan olevia liskoja ym.
Edelleen pallokaloista
Valvoja: Moderaattorit
Vastapainoksi täytyy todeta että minä olen saanut Faunattarista aina hyvää palvelua, siellä on ollut ainakin minun käynti-aikoinani asiansa osaavia myyjiä. Ystäväni ovat ostaneet ainakin Itäkeskuksen Faunattaresta liskoja ja käärmeen ja saivat hyvät hoito-ohjeet ja elukat olivat loistokunnossa.Pallokala kirjoitti:Eh, kun nimenomaan koko ketju on ihan syvältä, kaikissa liikkeissä on tullut väärää tietoa ja ovat tosi vastuuttomasti myyneet kalojaan, minä pyysin nimenomaan palettikalapariskuntaa ja katselivat että yksi uros siellä on ja myivät pariskunnan joka hieman kasvaessaan osoittautui olemaan samaa sukupuolta jne.
Mitä olen kuullut niin faunattaret myyvät jatkuvasti kuolemaisillaan olevia liskoja ym.