Mitä kirjoahvenia sinulla on tällä hetkellä?
Valvoja: Moderaattorit
Minulla on tällä hetkellä vain avainkirjoahvenpariskunta. Tulossa olisi kääpiöakarapariskunta, kun vain pikkukauppamme saisi niitä tilattua ja lisäksi olen ajatellut perhoskirjoahvenparia.
Vähän huolestuttaa, kuinka "mahtuvat" samaan 317 litraiseen pyttyyn. No ehkä minä vähän yliarvioin fisujeni tempperamenttiä...
Vähän huolestuttaa, kuinka "mahtuvat" samaan 317 litraiseen pyttyyn. No ehkä minä vähän yliarvioin fisujeni tempperamenttiä...
-
- Elite Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Hei!
375:ssä
Tropheus moori Mpulungu, ryhmä
Eretmodus cyanostictus pari
100:ssa
Neolamprologus multifasciatus yhdyskunta
375:ssä
Tropheus moori Mpulungu, ryhmä
Eretmodus cyanostictus pari
100:ssa
Neolamprologus multifasciatus yhdyskunta
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
Nyt:
Lippukirjoahven pariskunta
Vuosia sitten oli:
- Lehtikaloja (poikasia penteleesti kauppaan asti)
- Palettikaloja (poikasia sai kaivella suodattimesta ja ties mistä)
- Avainkirjoahvenia (erittäin huonolla menestyksellä)
- Täplätilapioita (nimi on aikamoinen heitto & paluu menneisyyteen, mutta poikasia tuli kauppaan asti vietäväksi)
Lippukirjoahven pariskunta
Vuosia sitten oli:
- Lehtikaloja (poikasia penteleesti kauppaan asti)
- Palettikaloja (poikasia sai kaivella suodattimesta ja ties mistä)
- Avainkirjoahvenia (erittäin huonolla menestyksellä)
- Täplätilapioita (nimi on aikamoinen heitto & paluu menneisyyteen, mutta poikasia tuli kauppaan asti vietäväksi)
-
- Junior Member
Paletteja pariskunta ja yksinäinen perhonen.
Perhoselle olis kaverin paikka auki...
Lisää olis halu saada mutta kun ei löydy ainakaan kuopion seudulta, mutta odotellaaan....
Ja joskus kun kokemus karttuu ja rahat riittävät niin kiekkoja,mutta unelmoidaahan sitä monesta muustakii.......
Perhoselle olis kaverin paikka auki...
Lisää olis halu saada mutta kun ei löydy ainakaan kuopion seudulta, mutta odotellaaan....
Ja joskus kun kokemus karttuu ja rahat riittävät niin kiekkoja,mutta unelmoidaahan sitä monesta muustakii.......
Kaikilla asioilla on taipumus järjestyä,ellei otetaan apuun tarkkuus,voima ja nopeus.
Oma affeninventaario
Altaassani:
- Kiekkokaloja 7 kipaletta
- Perhoskirjoahven (pariskunta)
- Rusokirjoahvenia 6 kipaletta
Lisäksi ollut joskus:
- Lehtikaloja
Mahdollisesti myös jotain muita ~20 vuotta sitten
- Kiekkokaloja 7 kipaletta
- Perhoskirjoahven (pariskunta)
- Rusokirjoahvenia 6 kipaletta
Lisäksi ollut joskus:
- Lehtikaloja
Mahdollisesti myös jotain muita ~20 vuotta sitten
Parhaimmillaan (vai pahimmillaan) 20 palettikalan poikasta.
Pakko lisätä tähän, että nyt on kaksi lippukirjoahventakin (epäilen, että kaksi koirasta). Eilen tulivat uuteen kotiin.
Niin ja on mulla ollut töyhtökäppänä pariskunta mutta kun se ukko alkoi pomottamaan koko akvaariota. (helmirihma raukka
)
Pakko lisätä tähän, että nyt on kaksi lippukirjoahventakin (epäilen, että kaksi koirasta). Eilen tulivat uuteen kotiin.
Niin ja on mulla ollut töyhtökäppänä pariskunta mutta kun se ukko alkoi pomottamaan koko akvaariota. (helmirihma raukka

Viimeksi muokannut KaSu, 20:48, 02.12.2002. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
~Katja~
-4 lehtikalaa (kutevat lähes viikottain,mutta pistävät aikaansaannoksensa samantien poskeen
)
-4 sateenkaarikirjoahventa (juuri hankittuja)
-2 palettikalaa
-4 avainkirjoahvenia (todella ihania kaloja!!!Pois en vaihtaisi mistään hinnasta..
)
Ja minä kun oli aikanani se joka manasi:"Mitä järkeä on pimahtaa kirjoahveniin!??"
Kaikenkaikkiaan omat kokemukseni näistä kaloista ovat olleet pelkästään myönteisiä

-4 sateenkaarikirjoahventa (juuri hankittuja)
-2 palettikalaa
-4 avainkirjoahvenia (todella ihania kaloja!!!Pois en vaihtaisi mistään hinnasta..
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja minä kun oli aikanani se joka manasi:"Mitä järkeä on pimahtaa kirjoahveniin!??"
Kaikenkaikkiaan omat kokemukseni näistä kaloista ovat olleet pelkästään myönteisiä

-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Tällä hetkellä löytyy vain yksi avainkirjoahvenherra, joka varmasti ilahtuisi jos saisi morsiamen sitten kun olemme muuttaneet sen suurempaan altaaseen... jos morsiamia siis Tampereen seudulta löytyy niin kertokaa!
Ja mitä on joskus on ollut: Palettikaloja, perhoskirjoahvenia, ruostekirjoahvenia, seeprakirjoahvenia, lehtikaloja, aurinkokirjoahven, viirikirjoahvenia, jokin kotiloahven ja edelleen määrittelemätön hohtokirjoahven.
Ja mitä on joskus on ollut: Palettikaloja, perhoskirjoahvenia, ruostekirjoahvenia, seeprakirjoahvenia, lehtikaloja, aurinkokirjoahven, viirikirjoahvenia, jokin kotiloahven ja edelleen määrittelemätön hohtokirjoahven.
-
- Senior Member
-
- Member
- Sukupuoli: Nainen