mik hehkuttaa omaa onneaan (ei ole pakko lukea)
Valvoja: Moderaattorit
mik hehkuttaa omaa onneaan (ei ole pakko lukea)
Viimeinen työpäivä, vvviiiiiimeiiiinen työööpäivääää
*hoilottaa epävireisesti ja tanssii pöydillä*
Kalenteri roskiin, paprut roskiin, kompuutterikin joutaa melkein roskiin, muttei ihan (täytyy päästä lukemaan aw:tä).
Jee-jee-jee! Kotio leikkimään akvaarioiden kanssa ja kissojen ja koirien ja, ja, ja mitä mieli vaan tekevi!
Tehkää te vaan töitä kiltisti! Minä huilaan! Huh-hah-hei!
-mik-
*sekoamispisteessä*
*hoilottaa epävireisesti ja tanssii pöydillä*
Kalenteri roskiin, paprut roskiin, kompuutterikin joutaa melkein roskiin, muttei ihan (täytyy päästä lukemaan aw:tä).
Jee-jee-jee! Kotio leikkimään akvaarioiden kanssa ja kissojen ja koirien ja, ja, ja mitä mieli vaan tekevi!
Tehkää te vaan töitä kiltisti! Minä huilaan! Huh-hah-hei!
-mik-
*sekoamispisteessä*
-
jarvij
- Elite Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Hei!
Tervetuloa vaan meidän eläkeläisten seuraan. Minäkin vasta toista vuotta enkä muista työnteosta enää juuri mitään
Tervetuloa vaan meidän eläkeläisten seuraan. Minäkin vasta toista vuotta enkä muista työnteosta enää juuri mitään
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
-
NesteHukka
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
Sitten vaan Irwini soimaan, vaikka nyt onkin itse otettu loparit
"Kaikki alkoi siitä kun..." jne.
"Kaikki alkoi siitä kun..." jne.
Kaikki eivät ehkä tiedä: Ctrl pohjassa vierittää hiiren rullaa, niin saa zoomattua kuvia jos ei muuten. Jean Subuffet: "For me, insanity is super sanity. The normal is psychotic. Normal means lack of imagination, lack of creativity"
Koska tämä ketju on pelkkä happy-happy-joy-joy -tyyppinen, haluaisin minäkin kertoa omasta hyvästä olosta nimittäin..
Tein kaupat 317 litraisesta tänään! JiiiiiHaaaaaaa!
Saan sen sunnuntaina.... *odottaa malttamattomana*
mik - olet tehnyt hienon päätöksen. Jos työpaikka ei ole mieluisa niin puis vaan. Minäkin irtisanoin itseni viime keväänä vakityöpaikasta kun työtahti oli liian kova. esim. 3 viikkoa putkeen töissä, vapaapäivätkin.
Eikä se työpaikka kyllä ollut minua varten...
Jes söör ai kän puuki...*laulaa*
Ceres
Tein kaupat 317 litraisesta tänään! JiiiiiHaaaaaaa!
Saan sen sunnuntaina.... *odottaa malttamattomana*
mik - olet tehnyt hienon päätöksen. Jos työpaikka ei ole mieluisa niin puis vaan. Minäkin irtisanoin itseni viime keväänä vakityöpaikasta kun työtahti oli liian kova. esim. 3 viikkoa putkeen töissä, vapaapäivätkin.
Eikä se työpaikka kyllä ollut minua varten...
Jes söör ai kän puuki...*laulaa*
Ceres
*Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.*
Itsellä on työharjoittelua tämän päivän jälkeen 3 päivää jäljellä. Muuten ihan kivaa, mutta ohjelmointia 7,5 tuntia päivässä, 5 päivänä viikossa n. 8 kuukauden ajan ei ole minua varten... 8) Koulunpenkki kutsuu, vuoden päästä mun pitäis olla valmis tietojenkäsittelyn tradenomi, toivottavasti pääsee johonkin mielekkääseen työpaikkaan! 
Ja koira löffää tossa työpöydän alla, haettiin mun koira Aku ja kissa Misu vanhemmilta jouluksi hoitoon. Kisu on kotona, toivottavasti se on syönyt sen matokuurin ku tullaan töistä *manaa*
Mutta muuten ihan ok olo!
Ja koira löffää tossa työpöydän alla, haettiin mun koira Aku ja kissa Misu vanhemmilta jouluksi hoitoon. Kisu on kotona, toivottavasti se on syönyt sen matokuurin ku tullaan töistä *manaa*
Mutta muuten ihan ok olo!
-Chyental-