Planktonreaktori?
Valvoja: Moderaattorit
Planktonreaktori?
Olisin kysellyt onko kokemuksia kyseisestä kapistuksesta yleisellä tasolla? Tietääkö kukaan mistä saa kasvi- eläinplanktonkantoja joista voisi aloittaa oman viljelytoiminnan?
Re: Planktonreaktori?
Marko Haagalla on oikea reaktori:proto kirjoitti:Olisin kysellyt onko kokemuksia kyseisestä kapistuksesta yleisellä tasolla? Tietääkö kukaan mistä saa kasvi- eläinplanktonkantoja joista voisi aloittaa oman viljelytoiminnan?

http://www.carmenschwemmer.com/plankton.htm
Minä taas kasvatan perinteisellä pullo-menetelmällä, mutta aion joskus myös rakentaa reaktorin.
Ainakin minulta saat elävää phyto- ja zooplanktonia.
Kiitoksia tarjouksesta. Tuo kyseinen kuva sai alunperinkin kysymään asiaa.ealex kirjoitti:Ainakin minulta saat elävää phyto- ja zooplanktonia.
Vedenpuhtauden kanssa täytyy olla tarkkana. Olen saanut ealexilta kaksi kertaa starttisatsin (kiitos niistä) mutta ei ole onnistunut. Todennäköisesti vedessä ollut epäpuhtauksia jotka tuhonneet viljelykset. Minulla ei ole RO-yksikköä mutta DI-laite on on ollut tulossa Saksasta jo toista kuukautta - saa nähdä milloin tulee.proto kirjoitti:Kiitoksia tarjouksesta. Tuo kyseinen kuva sai alunperinkin kysymään asiaa.ealex kirjoitti:Ainakin minulta saat elävää phyto- ja zooplanktonia.