Uusi Akvaristi
Valvoja: Moderaattorit
Uusi Akvaristi
löytyi tänään postilaatikosta. Lehti on hieno. Ostakaa ja ihmetelkää.
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Kävin katselemassa noita uuden Akvaristin mainossivuja. Heti alkoi tehdä mieli tilata!
Rahaa ei kuitenkaan ole liikaa, ja tilaan jo Akvaariomaailmaa.
Toivoisin jonkinlaista näiden kahden lehden vertailua, kumpaakaan missään nimessä haukkumatta!
Hätätapauksessa saisin varmaankin revittyä rahaa kumpaankin, mutta mieluiten tilaisin vain toista. Tänne tuppukylään Akvaristi tuskin tietään löytää, ainakaan heti, ja olisi hienoa olla tilaaja jo ensinumerosta...
Mutta täytyy tuo meidän Suomalainen kirjakauppa ja akvaliikkeet käydä tonkimassa. Saisi paremman kuvan lehdestä (vaikka nettisivut olivatkin esimerkilliset).
Rahaa ei kuitenkaan ole liikaa, ja tilaan jo Akvaariomaailmaa.
Toivoisin jonkinlaista näiden kahden lehden vertailua, kumpaakaan missään nimessä haukkumatta!
Hätätapauksessa saisin varmaankin revittyä rahaa kumpaankin, mutta mieluiten tilaisin vain toista. Tänne tuppukylään Akvaristi tuskin tietään löytää, ainakaan heti, ja olisi hienoa olla tilaaja jo ensinumerosta...

Mutta täytyy tuo meidän Suomalainen kirjakauppa ja akvaliikkeet käydä tonkimassa. Saisi paremman kuvan lehdestä (vaikka nettisivut olivatkin esimerkilliset).
Lehdet
Tiedoksi siellä tuppukylissä asuville: Mihin tahansa R-kioskiin voidaan tilata ja tilataan vaikka vain yksi kappale asiakkaan haluamaa mitä tahansa lehteä. Sekä Akvaariomaailman että Akvaristin saa siis lähimpään Ärrään itselleen, kun pyytää tilaamaan
.
Allekirjoittanut on tilannut ensinmainitun lähikioskilleen, koska ei viitsi kulkea kahta kilometriä Akateemisen kirjakauppaan.
Käytäntö on KAIKILLA Suomen R-kioskeilla.

Allekirjoittanut on tilannut ensinmainitun lähikioskilleen, koska ei viitsi kulkea kahta kilometriä Akateemisen kirjakauppaan.
Elämä on sitä mitä meille tapahtuu silloin kun teemme muita suunnitelmia.
-Thomas La Manee-
-Thomas La Manee-
Re: Lehdet
Eipäs ihan käytännössä noin toimi!kirjo kirjoitti:Tiedoksi siellä tuppukylissä asuville: Mihin tahansa R-kioskiin voidaan tilata ja tilataan vaikka vain yksi kappale asiakkaan haluamaa mitä tahansa lehteä. Sekä Akvaariomaailman että Akvaristin saa siis lähimpään Ärrään itselleen, kun pyytää tilaamaan.
Käydessäni kysymässä viereisessä R-kioskissa, sanottiin heidän myyvän vain sellaisia lehtiä jotka heille lähetetään. Eivät siis tilaa mitään.
Saas nähdä löytyykö Hyvinkään kaupoista kyseistä aviisia, vaikkakin tilattuahan tuo varmaankin tulee.
Mitä, eikös sen siis pitäisi tulla ihan omaan postilaatikkoon? Itse olin niin tohkeissani kun kissani Misu ja koirani Aku tulivat tänään vanhemmilta, en edes muistanut tarkistaa postiani...
Mutta jotain negatiivistakin...kissa on muuttunut sopusuhtaisesta LÄSKIKSI ja koira ontuu (ilmeisesti reväytti lihakset viikonloppuna metsässä).

Mutta jotain negatiivistakin...kissa on muuttunut sopusuhtaisesta LÄSKIKSI ja koira ontuu (ilmeisesti reväytti lihakset viikonloppuna metsässä).

-Chyental-
Meillä me lapset ei muututa läskiksi vanhempien luona vierraillessa, vaan mummulassa.iisa kirjoitti:Kukapa ei muuttuisi läskiksi vanhempien luona lomaillessa.Chyental kirjoitti:Mutta jotain negatiivistakin...kissa on muuttunut sopusuhtaisesta LÄSKIKSI

-Chyental-
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
Eiköhän se lehden ensimmäinen numero laiteta tulemaan sinulle postissa heti, kun tilaus on mennyt perille, ellet ole erikseen ilmoittanut, että vasta toisesta numerosta alkaen tilaat lehden. Niinkin voi tehdä, jos on ostanut vaikkapa irtonumerona sen ensimmäisen.Timo kirjoitti:Kun tilasin lehden tänään niin ehtiikö tuo ensimmäinen numero tulla. Paljonko oli muuten sivuja.
-Jaani-
-
- Member
- Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
- Sukupuoli: Nainen
Ja minä tilasin lehden sähköpostitse, johon pyysin myös vahvistusta sekä neuvoja miten lehti maksetaan. En saanut minkäänlaista vahvistusta, enkä myöskään lehteä.
Olen yrittänyt tätä asiaa kysellä jo monesta paikkaa mutta mistään ei saa minkäänlaista vastausta. Toivottavasti nyt tärppää. Luulisi uusien tilaajien olevan lehdelle tervetulleita...
Olen yrittänyt tätä asiaa kysellä jo monesta paikkaa mutta mistään ei saa minkäänlaista vastausta. Toivottavasti nyt tärppää. Luulisi uusien tilaajien olevan lehdelle tervetulleita...

Nyt lehti tuli
Lehti tuli tänään postilaatikkoon! ... ja lupaavalta näyttää.
-
- Advanced Member
Ihanan näköinen!
Kiitän! Todella miellyttää silmiä ja puolet lehdestä jo lukeneena (mainokset olen tietysti myös lukenut) taso on hyvä. Ei liian aloittelijaystävällinen kuten Akvaariomaailma mutta ei silti vaikeatajuinen.
Merivesijuttu oli paras! Viimeinkin jopa minä ymmärsin jotain asioista, joita olen täällä yrittänyt kysellä mutta enole hahmottanut kokonaisuutta siitä mitä tarvitsee perustamisessa ja mitä ei. Tuskin maltan odottaa jatko-osaa!
Monipuolinen ja laadukas, ainakin tämä ensimmäinen numero, luulenpa että nyt Akvaariomaailma menettää osan lukijoista, jos vain toinen pitäisi valita.
Ja löytyihän sieltä edes yksi kuva pallokalasta vaikkei juttua ollutkaan![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Merivesijuttu oli paras! Viimeinkin jopa minä ymmärsin jotain asioista, joita olen täällä yrittänyt kysellä mutta enole hahmottanut kokonaisuutta siitä mitä tarvitsee perustamisessa ja mitä ei. Tuskin maltan odottaa jatko-osaa!
Monipuolinen ja laadukas, ainakin tämä ensimmäinen numero, luulenpa että nyt Akvaariomaailma menettää osan lukijoista, jos vain toinen pitäisi valita.
Ja löytyihän sieltä edes yksi kuva pallokalasta vaikkei juttua ollutkaan
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
Vähän jäi huono maku lehdestä, kun kysyin asiallisista liikkeistä, lehtipisteistä tai R-kiskoista, kukaan ei ole kuullut asiasta mitään.
Täällä webissä hehkutetaan täysillä kuinka hyvä lehti se on.
Onko AKVARISTI tarkoitettu sisäpiirille ? Sen verran sain eilen lehteä vilkaista, että olis kiva lukeakkin jos sen jostain vaan löytää.
Joensuusta en lähde hakemaan, Kivenlahti on siinä ja siinä.
Täällä webissä hehkutetaan täysillä kuinka hyvä lehti se on.
Onko AKVARISTI tarkoitettu sisäpiirille ? Sen verran sain eilen lehteä vilkaista, että olis kiva lukeakkin jos sen jostain vaan löytää.
Joensuusta en lähde hakemaan, Kivenlahti on siinä ja siinä.
-
- Advanced Member
No eihän sitä voi olettaa että kaikki Suomen kioskit ovat kuulleet lehdestä joka ilmeistyi eilen! Ei varmaan ole kuullut kaikki akvaarioliikkeetkään. Ja kirjastoista on varmaan turha etsiä sitä ennen kuin joku kirjasto päättää tilata sen Akvaariomaailman sijaan. Eiköhän se tilanne muutu sitä mukaan kun ihmiset jaksavat kysellä lehtiä liikkeistä 

P.A.L.L.O.K.A.L.A