12.000l/h vai 2500 - 7000 l/h
Valvoja: Moderaattorit
12.000l/h vai 2500 - 7000 l/h
Eli nyt vihdoin rahat kasassa ja Streameja hankkimaan. Otan aluksi yhden singlekontrollerilla ja katson, josko siihen laittaisi haaroittimella jossain vaiheessa toisen kiinni. Purkkini on 2m pitkä, kysymys kuuluu, kannattaako ottaa tuo 12.000l/h vai riittääkö tuo 2500-7000l/h? Kokemuksia kuulisin mielelläni laitteen omistavilta. Ei ole tarkoitus tehdä mitään hyökyaaltokonetta, mutta haluan saada kuitenkin rahalleni vastinetta. Sääli etten ole noita nähnyt koskaan toiminnassa...
Minulla ei ole streamista mitään kokemusta kun olen itsekin pohtimassa millaisen ostan ja nyt näyttää siltä että se 12.000 l/h täytyy tilata ja minun allas tule olemaan vain 120 cm pitkä joten sinulle varmasti se 12.000 on ainoa järkevä vaihtoehto ja jos ei muita pumppuja ole niin varmasti toinen samanlainen sopii hyvin sen kaveriksi,allas on kuitenkin sen verran pitkä ja sitä 12.000 l/h pumppua käyttä esim. Mikael kulma-altaassa missä pituutta tuskin yli metrin on, tämä on vain minun mielipide asiasta joten kannattaa odotella asiantuntijoiden ajatuksia asiasta ennen kuin teet päätöksen.
Joo, tuossa laskeskelin, että voisin ostaa yhen tasasesti 6000l tyrkäävän streamin ilman kontrolleria ja lykätä sen altaan toiseen päähän jo käytössä olevan 7200/2:n kanssa. Toiseen päähän laittaisi sitten 12.000l/h kontrollerilla. Tuo paketti maksaisi 440e, joten sopisi vielä budjettiin ja varmaankin toimisikin ihan mukavasti...
Jeps, Stream on ollut nyt altaassa jo jonkun aikaa ja oikestaan pelkkää positiivista sanottava siitä. Käytössä on juuri tuo 6110 kit, jossa 12.000 l/h pumppu ja singlekontrolleri...hyvin toimii ja ei pöllytä hiekkoja...paitsi alussa kun laitta sen ensimmäisen kerran päälle... jolloin ei näy altaaseen vähään aikaan..
Kokemukset perustuvat 160cm pitkään altaaseen ja käytössä oli ennen sitä 2 x 4002: set.
Ainoana heikkona puolena voisin mielestäni mainita pinnan rikkomattomuus ja siihen pääsee näin ollen muodostumaan se kalvo..mitä ei siis 4002:lla tule..
Hiljainen ja varmatoiminen (kop, kop) varustettuna hälytyksillä..oiva peli..

Kokemukset perustuvat 160cm pitkään altaaseen ja käytössä oli ennen sitä 2 x 4002: set.
Ainoana heikkona puolena voisin mielestäni mainita pinnan rikkomattomuus ja siihen pääsee näin ollen muodostumaan se kalvo..mitä ei siis 4002:lla tule..
Hiljainen ja varmatoiminen (kop, kop) varustettuna hälytyksillä..oiva peli..