Isoja akvaarioita myynnissä, Keltainen Pörssi
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Isoja akvaarioita myynnissä, Keltainen Pörssi
Näkyy olevan taas Keltsissä unelmaisoja altaita myynnissä. Vinkkailen tässä innokkaille: Kankaanpäässä 600 l. ja Janakkalassa 1250 l. Voi käydä kurkkaamassa pörssin sivuilla.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Et sä viitsitsä kertoa, että miten Soneran nettiliittymä tuohon liittyy? Mulla on Laajakaista. Pääseekö sen omaavat ilmaiseksi Keltaiseen Pörssiin?Pehis kirjoitti:Sen näkee ostamalla lehden tai lukuaikaa Keltaisen Pörssin nettisivuille.möhkökala kirjoitti:Paljon ne maksavat ??
Tai sitten hankkimalla Soneran nettiliittymän ;-P
-Jaani-
Saapi lukea ainakin Someron 512/512 ADSL liitymällä mm pörssin ilmaiseksi mutta ei suoraan keltsin sivuille menemällä vaan klubin kautta omilla tunnuksillaan (Soneran)Jaani kirjoitti: Et sä viitsitsä kertoa, että miten Soneran nettiliittymä tuohon liittyy? Mulla on Laajakaista. Pääseekö sen omaavat ilmaiseksi Keltaiseen Pörssiin?
-Jaani-
https://klubi.fi.soneraplaza.net/
- Pikkukakkonen on vaihtunut isoon III:seen -
Juu, eli Keltainen Pörssi kuuluu vakiona Sonera ADSL 512/512 ja nopeampiin sekä Sonera Internet Kaapeli - yhteyksiin.TiHe kirjoitti:Saapi lukea ainakin Someron 512/512 ADSL liitymällä mm pörssin ilmaiseksiJaani kirjoitti: Et sä viitsitsä kertoa, että miten Soneran nettiliittymä tuohon liittyy? Mulla on Laajakaista. Pääseekö sen omaavat ilmaiseksi Keltaiseen Pörssiin?
Meillä on appilassa liittymätapana ACTIVE, jolla pääsee lukemaan KePö:ä. Vanhemmilla on liittymätapana FUN, eikä sillä pääse KePö:in. Taitaa siis tuolla liittymätavallakin olla merkitystä.
Laittamalla sopivan määrän viinaa akvaarioosi saat kalojesi silmät turpoamaan ja saat ne uimaan hassulla tavalla. (Lähde: Niksipirkka to be.)
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Hmpfr, tässä paljoa dna GPRS:llä... jupinaamutinaa... joka sitä paitsi oli toimimaton pe - tämä ilta, kunnes 40 min. jonotuksen jälkeen pääsin läpi tekniseen tukeen... huokaus. Neljä asiaa tärkeysjärjestyksessä yli muiden:
1. työpaikat tämän perheen molemmille jäsenille samalta paikkakunnalta, jotta voisimme
2. ...hankkia ikioman kodin, jonne
3. ...voisimme vihdoin ja viimein sijoittaa ison akvaarion ja
4. ... saada vielä laajakaistan nettiin.
Hyvä, rakas Joulupukki. Lupaan olla kiltti koko tämän vuoden...
1. työpaikat tämän perheen molemmille jäsenille samalta paikkakunnalta, jotta voisimme
2. ...hankkia ikioman kodin, jonne
3. ...voisimme vihdoin ja viimein sijoittaa ison akvaarion ja
4. ... saada vielä laajakaistan nettiin.
Hyvä, rakas Joulupukki. Lupaan olla kiltti koko tämän vuoden...
Juu, näköjään puhelinmodeemillekin saa tuon tavallaan lisäpalveluna, tosin taitaa olla kaksi kertaa kalliimpi "perus"liittymään verrattuna. Joka sekin on kyllä itseasiassa aika hintava, ottaen huomioon että modeemille saa ilmaisiakin liittymiä :-)Tiinanen kirjoitti:Meillä on appilassa liittymätapana ACTIVE, jolla pääsee lukemaan KePö:ä. Vanhemmilla on liittymätapana FUN, eikä sillä pääse KePö:in. Taitaa siis tuolla liittymätavallakin olla merkitystä.
On se hyvä et joku ees valvoo mitä toiset kirjoittaa, eihän tuo enää onneksi ole mun kirjoittamaa, vaan se on Didin käsialaa. Kiitokset vaan vielä ku otat sen viestin lähettäjän nimen pois ja laitat omasi siihen niin oot todellakin onnistunut, sillä se ei ole mun tekstii enää ku oot muuttanut sen.
Edit: Lisätty isot alkukirjaimet ja välimerkit. -iekku-
Edit: Lisätty isot alkukirjaimet ja välimerkit. -iekku-
Otin valtuudet muokata kieliasun soveltuvammaksi sekä poistaa isoilla kirjaimilla tehdyn huudon. Toinen vaihtoehto olisi ollut poistaa koko viesti asiattomana.hanes kirjoitti:On se hyvä et joku ees valvoo mitä toiset kirjoittaa, eihän tuo enää onneksi ole mun kirjoittamaa, vaan se on Didin käsialaa. Kiitokset vaan vielä ku otat sen viestin lähettäjän nimen pois ja laitat omasi siihen niin oot todellakin onnistunut, sillä se ei ole mun tekstii enää ku oot muuttanut sen.
Minä kun olen niin hemmetin laiska(en viitsi etsiä kepöstä)
niin minkä hintaisia ne altaat nyt sitten olivat?
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
No, olisi ne hinnat voinut katsoakin. Jäin itsekin miettimään, mitähän ne maksaaPehis kirjoitti:Ihan miten vain, näin se kumminkin onhanes kirjoitti:Eikö nyt oo hiukkasen tyhmä vastaus?Pehis kirjoitti:Sen näkee ostamalla lehden tai lukuaikaa Keltaisen Pörssin nettisivuille.
Tai sitten hankkimalla Soneran nettiliittymän

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Sanottiinko siinä mitään missä päin Janakkalaa se toinen allas on?
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
No, en minä kuole jos en saakkaan tietää niiden hintoja
Olisi ollut mielenkiintoista verrata hintaa tuohon omaan uuteen tonnikaksisataseen, joka tulee kesäkuun puolenvälin jälkeen

Olisi ollut mielenkiintoista verrata hintaa tuohon omaan uuteen tonnikaksisataseen, joka tulee kesäkuun puolenvälin jälkeen

" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
-
- Imperaattori
- Viesti:
Eipä taitaisi KePö tykätä jos täällä heidän liiketoimintaansa vaikeutetaan, eli ei hintoja kiitos; ellei sitten ole oma allas kyseessä jolloin voi myynti-ilmoituksen laittaa. Yksityisestihän hinnan voi tietty ilmoittaa "kaverille", muttei julkisesti kaikille.
Aiemminhan KePössä näki hinnat sentään ilmaiseksi, muttei nykyisin niitäkään...
Aiemminhan KePössä näki hinnat sentään ilmaiseksi, muttei nykyisin niitäkään...
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
No, priva-viesti vähän SUUREMMALLE kaveriporukalleKaizu kirjoitti: Yksityisestihän hinnan voi tietty ilmoittaa "kaverille", muttei julkisesti kaikille.

-
- Imperaattori
- Viesti:
Juuh, voihan ne hinnat laittaa vaikka lemmikkipalstoille johonkinaqua2002 kirjoitti:No, priva-viesti vähän SUUREMMALLE kaveriporukalleKaizu kirjoitti: Yksityisestihän hinnan voi tietty ilmoittaa "kaverille", muttei julkisesti kaikille.Tuskin yhden-kahden hinnan kertominen on yhtään sen kummallisempaa kuin kertoa kavereilleen hintoja lehdestä. Ostakoot ne kaveritkin oman lehtensä?

There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche