Eheim 5008:sta
Valvoja: Moderaattorit
Eheim 5008:sta
Ajattelin että miten saa tuosta mallista sen alaosan ja moottorin irrotettua toisistaan. Joskus sain vahingossa ja toista kertaa en ole sitten saanutkaan... En uskalla kovasti repiä kun pelottaa että menee rikki...
-
- Advanced Member
-
- Advanced Member
Näppäimet "2" ja "5" ovat niin kaukana toisistaan, että ei kai tyo lyöntivirhekään voi olla? Joka tapauksessa on vaikeaa arvailla, mikä se suodatin oikein on? Lieko Eheim ensinkään.J kirjoitti:Moi.
Ettei vaan olisi 2008.
Jos käyttää näppiksen oikeassa reunassa olevaa numero-osiota, 2 ja 5 ovat päällekkäin. Oudolta silti kuullostaa..Tapio Martimo kirjoitti:Näppäimet "2" ja "5" ovat niin kaukana toisistaan, että ei kai tyo lyöntivirhekään voi olla? Joka tapauksessa on vaikeaa arvailla, mikä se suodatin oikein on? Lieko Eheim ensinkään.
Kyllä se taitaapi sittenkin 2008 olla...
Niin kullä mä saan siitä sen vihreen osan irti sekä sen "hatun" mutta sitten siihen jää vielä se "koppa" jossa on itse se moottori ja sen olen saanut joskus hajotettua kahdeksi osaksi vahingossa, ja takaisinkin sain...
Mutta en enää...
Että miten sen siis saisi? Niin puhdistus intoinen kun olen niin moskat pitäisi sieltäkin saada pois.
Niin kullä mä saan siitä sen vihreen osan irti sekä sen "hatun" mutta sitten siihen jää vielä se "koppa" jossa on itse se moottori ja sen olen saanut joskus hajotettua kahdeksi osaksi vahingossa, ja takaisinkin sain...
Mutta en enää...
Että miten sen siis saisi? Niin puhdistus intoinen kun olen niin moskat pitäisi sieltäkin saada pois.
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Hmm...lisää arvailuja. Minulla on 2010, eli astetta suurempi kuin 2008. Ovat varmaankin aika samanlaiset. Eheim 2010:sta ei tarvitse irrottaa kuin se "hattu" (se josta tulee vedet pihalle ja johon saa letkulla meneen ilmaa ja on tulppana suodatinpatruunan päällä). Sitten se kori jossa on suodatinpatruuna. Siitä moottoriosasta en ole saanut muuta kuin imukupit irti. Joten jos minä en saa sitä useampaan osaan, niin sitä ei kuulu saada
Minusta riittää että pehmeällä harjalla puhdistaa sen roottorin kolosen moskasta ja sitten sen säleikön mistä vesi virtaa suodattimeen.